Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 13-vuotias on alkanut "seurustelemaan" 18-vuotiaan kanssa...

Vierailija
08.04.2012 |

Minusta ikäero on ihan liian suuri. Tänään aikoo kuulemma tuoda pojan näytille. Miten suhtautua?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiashan on ala-astella! Millainen mies haluaa seurustella ala-asteikäisen kanssa?

Suojelisin lastani ja estäisin tämän "seurustelun" tavalla tai toisella.

Vierailija
22/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus on muutenkin ohi liian äkkiä, 12-vuotias ei ole vielä kypsä aikuisten maailmaan ja seurusteluun 18-vuotiaan aikuisen kanssa, siis romanttiseen seurusteluun.

Lapsia pitää suojella mahdollisimman pitkään - tätä painotti erityisesti myös Saara Kinnunen murkkuluennossaan riparilaisten vanhemmille.

Eikä tässä mitenkään ole kyse hysteerisyydestä tai ylireagoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiashan on ala-astella! Millainen mies haluaa seurustella ala-asteikäisen kanssa? Suojelisin lastani ja estäisin tämän "seurustelun" tavalla tai toisella.

Ihme kundi o.O

Sitä paitsi vaikka tyttö olisi fyysisiltä ominaisuuksiltaan nainen niin henkinen puoli kehittyy niin paljon hitaammin. Äidit hoi - suojelkaa lapsianne...

Vierailija
24/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso miten "pari" tulee toimeen keskenään.

Molemmille on hyvä muistuttaa tästä lakiseikasta, että ei voi täysi-ikäinen kosketella tai tehdä mitään intiimimpää kaksitoistavuotiaan kanssa, muutoin saattaa vaikka päätyä poliisin hoteisiin.

Hyvä on kysyä myös pojalta että onko valmis odottamaan reilut neljä vuotta että voivat tehdä juttuja laillisesti.

Vierailija
25/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valehteli, viikon loma kaverin luona toisella paikkakunnalla muka. Ja tämä ei tapahtunut maaseudulla 70-luvulla vaan yhdessä suomen suurimmista kaupungeista 2000-luvulla vähän ennen talouden suurta taantumaa. Kaikkihan sitä katsoivat kieroon ennen kuin paria tunsivat, mutta sen jälkeen kukaan ei heitä tuominnut. Ja niin kuin sanoin heillä ei voisi paremmin mennä, mitä nyt äitiä vähän pelottaa kun 19 vuotias tyttö päätti tuosta vain muuttaa Amerikkaan. En kuitenkaan millään tavalla halua puolustella näitä törkeitä hyväksikäyttäjiä ja varovainen pitää olla aina, mutta tämä hysteria miten pitää heti soittaa poliisit kun vähänkään saa vihjettä että nuori on hengaillut itseään vanhemmassa porukassa... menee mielestäni hiukan yli.

kuin sanomalla että mun 13-vuotias lapsi ei tasan mene kaverin luokse viikon lomalle ilman että olen asiasta keskustellut kaverin vanhempien kanssa.

Vierailija
26/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nro 11 ei "kypsyydessään" tullut ajatelleeksi että jos olisi tullut 14-vuotiaana raskaaksi, ei hän itse olisikaan ollut se joka olisi menosuunnan sanellut. Veikkaanpa että vanhemmilla olisi ollut enemmän sananvaltaa. Alaikäinen kun ei voi olla lapsensa holhooja/huoltaja.

Vierailija
27/139 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten - napsista - kuva kännykällä ja heppu linnaan lapsiin ryhtymisestä. Loppuu se seurustelu.

Vierailija
30/139 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi ap! Mitä kuuluu?

Vierailija
31/139 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v. ei ole valmis seksiin ja taatusti 18v. poika sitä haluaa.

Vierailija
32/139 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin se homma johtaa.

Vierailija
33/139 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appiukko alkoivat seurustella viiden vuoden ikäerolla anopin ollessa 14. Laskekaa siitä apen ikä. Nyt 35 vuoden jälkeen ovat edelleen yhdessä.

Vierailija
34/139 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 14-vuotias tyttö ja on ollut juttua 18-vuotiaan pojan kanssa, mutta mielestäni seksiä heidän ei saisi vielä harrastaa... Odottakoon niin kauan että on siihen tarpeeksi vanha ja kypsä !

Vierailija
35/139 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana 18-vuotiaan pojan kanssa. Olin itse juuri päässyt yläasteelle, hän oli menossa armeijaan. Poika oli aika lapsellinen ikäisekseen. Seurustelimme ehkä puolitoista vuotta, armeija-aika mukaanlukien, ja ainoastaan pussailimme. Poika ei edes tehnyt aloitetta muuhun enkä olisi kyllä suostunutkaan. Vanhempani eivät seurustelusta pitäneet, koska olivat huolissaan. En ollut poikaan valtavan rakastunut, vaan seurustelu toi statusta yläasteella, missä kaikkien oli hyvä vaikuttaa koviksilta tai joutui kiusatuksi. 18-vuotias autoileva poikaystävä, bilettäminen ja tupakoinnin aloittaminen suojasivat minua hyvin. Minusta on kehittynyt aivan normaali hyvinvoiva nainen, tupakoinninkin lopetin yläasteelta päästyäni. Jotkut samanikäiset kaverini kyllä harrastivat seksiäkin vanhempien poikakavereidensa kanssa ja kehuskelivat sillä koulun käytävillä. Sellaista ei yleisesti pidetty erityisen arvossa.

Mutta ap, tapaa poika! Jos hän on ikäistään lapsellisemman oloinen ja pari vaikuttaa olevan melko samalla tasolla, niin kaikki saattaa olla ok. Vaikka itse vanhempana en kyllä soisi tyttöni seurustelevan noin paljon vanhemman pojan kanssa, mutta vaikea asiaan on puuttuakaan.

Vierailija
36/139 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ikäero on aika suuri mutta toisaalta jos hän kertoo asiansa nuin avoimesti ja tuo pojan näytille niin minusta siinä ei ole vikaa ellei se 18-vuotias poika ole heruamassa siltä tytöltä pelkkää seksiä...JOTEN TARKKANA! mutta toisaalta rakkaus ei katso ikää mutta tuo sananlasku toimii ehkä vähän vanhempana mutta oma on mielipiteesi ja päätä itse aijotko hyväksyä suhteen

Vierailija
37/139 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2012 klo 10:50"]

Kyllä se valehteli, viikon loma kaverin luona toisella paikkakunnalla muka. Ja tämä ei tapahtunut maaseudulla 70-luvulla vaan yhdessä suomen suurimmista kaupungeista 2000-luvulla vähän ennen talouden suurta taantumaa. Kaikkihan sitä katsoivat kieroon ennen kuin paria tunsivat, mutta sen jälkeen kukaan ei heitä tuominnut. Ja niin kuin sanoin heillä ei voisi paremmin mennä, mitä nyt äitiä vähän pelottaa kun 19 vuotias tyttö päätti tuosta vain muuttaa Amerikkaan. En kuitenkaan millään tavalla halua puolustella näitä törkeitä hyväksikäyttäjiä ja varovainen pitää olla aina, mutta tämä hysteria miten pitää heti soittaa poliisit kun vähänkään saa vihjettä että nuori on hengaillut itseään vanhemmassa porukassa... menee mielestäni hiukan yli.

kuin sanomalla että mun 13-vuotias lapsi ei tasan mene kaverin luokse viikon lomalle ilman että olen asiasta keskustellut kaverin vanhempien kanssa.

Näin ja vienyt ite tämän paikan päälle.

Vierailija
38/139 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luulette että jokainen 12-14 vuotias on pieni! Oon koht 14-vuotias, mulla alko menkat ku 4lk oli puolesvälis, rintojen koko on B75, oon 167cm ja tällee, ni onko jokane vittu muka " lapsi" asun veljeni luona ja opiskelen ja käyn tuntintoa.. olen kasvanut henkiseeti ja fyysisesti nopeasti, vanhempani ovat kuoleet viime vuonna, se se pistää miettimään jos jokin.. olen niin hermona että tää teksti o iha shiti laadukas varmaa!

Vierailija
39/139 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luulette että jokainen 12-14 vuotias on pieni! Oon koht 14-vuotias, mulla alko menkat ku 4lk oli puolesvälis, rintojen koko on B75, oon 167cm ja tällee, ni onko jokane vittu muka " lapsi" asun veljeni luona ja opiskelen ja käyn tuntintoa.. olen kasvanut henkiseeti ja fyysisesti nopeasti, vanhempani ovat kuoleet viime vuonna, se se pistää miettimään jos jokin.. olen niin hermona että tää teksti o iha shiti laadukas varmaa!

Vierailija
40/139 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2012 klo 06:59"]

olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa tuollainen oli normaalia:(( Kun tyttäreni oli 12v, luokkakaverinsa äiti tuli ylpeänä kertomaan että heidän tyttärensä seurustelee jo. Poikakaverilla oli auto ja oli menossa pian inttiin.

Normaalina pidettiin sitäkin, että 19v. poika oli kihloissa 14v:n tytön kanssa, tällaisia pareja oli useampiakin. Ja tästä ei ole aikaa kun muutama vuosi. Paikkakunta on ison kaupungin lähellä, mutta todellinen peräkylä silti.

Mistä päin Suomea? Ajattelin vain, että ollaanko samalta paikkakunnalta? Meidän kylässä nimittäin oli myös tätä.

Täällä on edelleen! Itse olen 16-vuotias, mutta pikkusiskoni paraskaveri ollessaan 12-vuotias alkoi seurustella 18-vuotiaan kanssa. Tunnen pojan hyvin, tytön vanhemmat olivat järkyttyneitä, poika on edelleen yksi parhaista kavereistani, kysyin häneltä että onko se sen arvoista kun ensimmäiset lastensuojelu ilmoitukset tulivat, hän ei aijo silti luopua, koska rakastaa häntä. Vanhemmat eivät ymmärrä että kaikki eivät ole seksin perässä, rakkaus on se sana, jota vanhemmat eivät ymmärrä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan