Onko tällaisia miehiä olemassakaan?
Tunnetteko ketään tällaista?
Ikää 20-30v, hyvännäköinen, söpö, miehekäs, hyväkroppainen, ammattina autonasentaja, raksamies, poliisi, palomies, tmv "äijä"ammatti, eli ei mikään puolihomopitsinnyplääjäakateeminenhienostelija, mutta kuitenkin mukava ja maalaisjärjen omaava henkilö. Ja sitten olisi vielä vapaa!
Onko näitä? Jos teillä on tuollainen niin mistä löysitte?
Kommentit (48)
Mun mies on duunari, koska ei pystynyt opiskelemaan, hänellä on ADHD jota ei lapsena/nuorena tunnistettu.
No, 17v hän löysi onneksi "oman alansa", eikä siihen edes ollut silloin vielä olemassa koulutusta, sen alan koulutus alkoi vasta 2000-luvulla, eikä ole yleistä vieläkään. Kyseessä kuitenkin ns. fyysinen työ.
Kuukausipalkka nettona n.7000e. Ja mies on fiksu kuin mikä, vaikka ei akateeminen olekaan. Minä olen.
MULLA KANS TOSI ÄLYKÄS DUUNARI MIES ANSAITSEE 10000 EUROA NETTONA KUUSSA JA EI VAIN KOULUN PENKKI KIINNOSTANUT KUTEN HOMO AKATEEMISIA JOTKA ON KÖYHIÄ NEITEJÄ TOISIN KUIN MUN TOSI MIES JOKA ON MYÖS TOSI ÄLYKÄS.
Miten se voi ottaa joillekin päähän näin paljon jos joku ei halua valita miestään sen palkkapussin suuruuden perusteella vaan kenties jonkun muun asian...?
Vai ne akateemiset miehetkö täällä vastailemat??
Aika hassua kommenttia joka tapauksessa. Hih.
Vai ne akateemiset miehetkö täällä vastailemat??
Ei vaan Tosinaiset, jotka tarvitsevat Miehekkään Tosimiehen.
on hyvännäköinen, miehekäs, hyväkroppainen (urheilee paljon), osaa rakentaa talon, korjata autoja jne
Silti on myös korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa.
Näin huikeaa älyllistä proosaa ei ole voinut aikoihin lukea av:lta! Pääsiäinenkö se on mammat näin villiinnyttänyt? Liikaa munaa, kenties? :D
meillä kävi alkuviikosta pari duunaria keikalla.
Ensin maanantaina paskanen nuohooja, ja sitten keskiviikkona putkimies konttaamassa lauteiden alla. Hyi hitto miten kuvottavan hajuisia kumpikin, meni monta tuntia kun yritin tuulettaa sitä katkua talosta. Kaikki ovenkahvat ja muut kohdat mihin koskivat piti laittaa siivooja heti desinfioimaan. Hyi yök!
maailma täynnä. Oma mieheni on 24v, hyvännäköinen, söpö, miehekäs, hyväkroppainen - mutta valitettavasti homo pitsinnyplääjä opiskelija!
Mee jonkun kaupan nurkalle tyrkylle tai johonkin teinibaariin, ne on täynnä tuollaisia miehiä.
Makuasiahan se on, kenestä kukin tykkää. Minun makuuni ovat käsityöläiset, entisöijät tai huonekalupuusepät esimerkiksi. Jotenkin näille aloille hakeutuu todella upeita miehiä! Harmi vaan, että yhtäkään vapaata en tunne, jos tuntisin niin itselleni sen nappaisin :D
ikää 23v, tummat silmät ja hiukset. Kroppa ei ole timmiä nähnytkään eikä kyseistä tyyppiä ole tyylitajulla siunattu, vaan päällä on ties mitä riepuja maastokuvioisista housuista numerokauluspaitoihin. Mut iso muna sillä kyllä on.
muuta tuo autonasentaja särähti korvaan ja pahasti. Onkohan ap tavannut koskaan autonasentajaa?
Huoh. Mun ikioma ihana mieheni on valitettavasti nyt töissä raksalla, vaikka maisterin paperit myös yliopistolta löytyy. Ja on todella miehekäs, välillä aivan kamala karju suorastaan. Etsitkö nyt luolamiestä joka ottaisi sinut kuola valuen suupielistä sixpackille ?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2012 klo 20:17"]
vieläpä raksamies oikein. Tunne-elämältään muistuttaa kuitenkin juurikin sellaista feminiinistä pitsinnyplääjähomoa, tykkää puhua ja pussata ja osaa jopa keskustella ihan sivistyneesti. Eikä oo ees persu vaan vasuri.
Ja sehän passaa tälle akateemiselle femakolle todella hyvin. Passaa myös sen palkkapussi, joka on huomattavasti humanistin vastaavaa pulskempi.
Eli johtopäätöksenä sanottakoon: Voi olla miehekkäitä duunareita, voi olla miehekkäitä homoduunareita ja sitten voi olla homomaisia heteroduunareita. Jotku niistä tienaa enempi, jotku vähempi ja joillaki on ollut oppimisvaikeuksia, toisilla.
Ällistyttävää ja ihmeellistä naiset, eikös oo joo.
duunarin, mutta hän on kyllä homo. Mutta on todellakin MIES, jää moni raksamies maskuliinisuudessa toiseksi.
Tuo kuulostaa loistavalta!
Etsit siis jotain fantasiahahmoa?
Ihan tiedoksi: satuhahmot eivät ole todellisia, eläviä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2012 klo 17:13"]
ei ole mitään hinttipoikia vaan oikeita miehiä :)
[/quote]
Hmm. Olenkohan vähän homo, kun minusta palomies ja poliisi on ehkä homoimpia ammatteja ikinä?
Sitten vielä ne hikiset autonkorjaajat ja raksaäijät...
Siis jos olisin homo niin nuo olisi ne ammatit josta lähtisen miestä etsimään. Oho, intiaani jäi pois listalta. Myös intiaani ja karjapaimen tulisi muistaa.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2012 klo 17:13"]
ei ole mitään hinttipoikia vaan oikeita miehiä :)
[/quote]
Hmm. Olenkohan vähän homo,
[/quote]
Vähän?
Aika paljon mielestäni.
Ravintolasta löytyi 16 v. sitten!
duunarin, mutta hän on kyllä homo. Mutta on todellakin MIES, jää moni raksamies maskuliinisuudessa toiseksi.
pidän akateemisista. Ovat fiksuja ja pääsevät kunnon palkoille, toisin kuin "äijäammateissa".
palkan määrä on sivuseikka. Eipä ole vielä vastaani kävellyt akateemista miestä joka olisi sytyttänyt. Ovat aina jollakin tavalla feminiinisiä, tai muuten vaan ällöttäviä, pömppövatsa ja lihasta vähemmän kuin itselläni! :D
Mieheni on akateeminen, erittäin miehinen mies,urheilullinen, sopivasti lihaksikas jne. JA erittäin ihan mies. Ystäväpiirissämme paljonkin tuon kaltaisia miehiä.
Mulla on kans tuollanen :) Tai ikähaarukkaan se ei enää mahdu mutta silti :) Hitsari ammatiltaan.
Mene ap notkumaan johonkin valimojen läheisyyteen vuoronvaihdon aikaan, eli kahdelta (tai iltakymmeneltä) ja bongaa sieltä :) Pyydät vaikka vaihtamaan auton puhjenneen renkaan tms :)