Onko tällaisia miehiä olemassakaan?
Tunnetteko ketään tällaista?
Ikää 20-30v, hyvännäköinen, söpö, miehekäs, hyväkroppainen, ammattina autonasentaja, raksamies, poliisi, palomies, tmv "äijä"ammatti, eli ei mikään puolihomopitsinnyplääjäakateeminenhienostelija, mutta kuitenkin mukava ja maalaisjärjen omaava henkilö. Ja sitten olisi vielä vapaa!
Onko näitä? Jos teillä on tuollainen niin mistä löysitte?
Kommentit (48)
Ikää tuolla ihanuudella 29, pituutta 185 ja painoa 85, upea kropan malli ja kauniit lihakset. Tummat hiukset ja vihreät silmät, pitää ihanaa sänkeä joka kutittaa poskea vasten. Ah! Miehekäskin on, osaa rakentaa ja korjata ym. vaikkei olekaan amis. Ei ryyppää eikä rällää, vaan on kiltti ja huomioiva. Ja sanoinko jo, että upea rakastaja!!
niin, ja netistä löysin! Mieletöntä tuuria!
vieläpä raksamies oikein. Tunne-elämältään muistuttaa kuitenkin juurikin sellaista feminiinistä pitsinnyplääjähomoa, tykkää puhua ja pussata ja osaa jopa keskustella ihan sivistyneesti. Eikä oo ees persu vaan vasuri.
Ja sehän passaa tälle akateemiselle femakolle todella hyvin. Passaa myös sen palkkapussi, joka on huomattavasti humanistin vastaavaa pulskempi.
Eli johtopäätöksenä sanottakoon: Voi olla miehekkäitä duunareita, voi olla miehekkäitä homoduunareita ja sitten voi olla homomaisia heteroduunareita. Jotku niistä tienaa enempi, jotku vähempi ja joillaki on ollut oppimisvaikeuksia, toisilla.
Ällistyttävää ja ihmeellistä naiset, eikös oo joo.
duunarin, mutta hän on kyllä homo. Mutta on todellakin MIES, jää moni raksamies maskuliinisuudessa toiseksi.
Raksamiehellä hyvä palkka? :D Muhahaha. Tai no enhän mä tiedä mitä sä teet työksesi, humanisti ei ole ammatti.
muttaa kuvatunlaisia poikia on varmasti. onnea metsästykseen!
Olispa tosi ihana kun miehenä olisi 20 -vuotias autonasentaja.
Näitä varmaan löytyy baareista veikkaisin.
En oikein ymmärrä että jos haluaisi vakiintua ja löytää miehen, niin miksi asetetaan vaatimuksia ammatin mukaan. Miksi kehitellään päässä joku valmis kuva siitä minkälainen sen henkilön pitäisi olla. Paremmin löytäisi mukavan miehen, kun jättäisi turhat muotit (ja ennakkoluulot) pois ja kattelis avoimin mielin ympärilleen.
ei olisi kannattanut. Itsellä on älyä, mies on ihan sikamustasukkainen, häipyy ryyppyreissuilleen, on mustasukkainen turhasta jne.
Nyt jos voisi valita, ottaisin akateemisen, olen itsekin kasvanut sellaiseksi, mitä en nuorena ollut. Ja siis en ole hankkinut akateemista koulutusta, vaikka todellakin kaikki rahkeet olisivat löytyneet. Tuo äijä vaan pesi multa luulot pois:( Nyt on jo ehkä myöhäistä, kun ikää 40+.
Tosin olen sitä mieltä, että sydämen sivistys se tärkein on, mutta mun ukolla ei sitä tosiaan ole.
Et pärjäisikään akateemisten joukossa :)