Kuin ihastunut pikkutyttö
olen minä, yli 30-vuotias perheellinen nainen.
Väljähtänyt parisuhde, arki, kiire, vitutus.
Olen nyt sitten mennyt ihastumaan erääseen mieheen, ja olen kuin koulutyttö taas -kuuntelen biisejä, joiden sanoitukset sopivat epätoivoiseen ihastumiseeni, odotan ihastukseni tapaamista kuin kuuta nousevaa (vaikka kuinka vilaukselta vain), olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköön (erityisesti kun tiedän, että näen hänet vaikka vain vilaukselta), uneksin hänestä, luen hänen täysin asiapohjaisia sähköpostiviestejään uudestaan ja uudestaan, katson hänen kuvaansa facebookista.
Itseänikin jo hävettää käytökseni, vaikken kellekään ole tunteitani tunnustanut. Siksi varmaan kirjoitan tästä tänne, kun en kehtaa edes ystävilleni tunnustaa lapsellista toimintaani :D.
Silti kehtaan kysyä, onko muita taantuneita kypsempään ikään ehtineitä ihastuneita linjoilla ;)?
Kommentit (224)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 16:51"]
Ja nimenomaan taloudelliset syyt ovat ne miksi jään. En halua riistää lapsia kodistaan ja repiä tutusta ympäristöstään, eikä minulla tällä hetkellä olisi mahdollista hankkia tarpeeksi isoa asuntoa meille alueelta jolla asumme.
Vietin eilisillan tuon netissä tapaamani miehen kanssa, enkä kadu hetkeäkään.
ap
[/quote]
Päätit siis kuitenkin alkaa pettäjäksi. Toivottavasti voit elää itsesi kanssa, minä en tuohon pystyisi. Taloudellinen laskelmointisi kuulostaa myös erittäin kylmältä hyväksikäytöltä. Oletko harkinnut hankkivasi apua tuohon mielenterveysongelmaasi? Nykyisin apua on hyvin saatavilla, kunhan vaan itse tunnistaa, että on avun tarpeessa.
Erikoinen mies sinulla. Haluaa elättää sinut, mutta päästää sinut toisen miehen pantavaksi. Toivoisin, että tulisit järkiisi ja pakkaisit tavarasi ja lähtisit "etsimään itseäsi". Lapsia et voi ottaa mukaan vaan heidät pitää jättää kanssa asumaan. Et saa jatkaa perheesi pettämistä!
yleispäteviä ihastumisbiisejä ole, vaan ihan henk.koht. kolahtavia vain ;).
ap
Teille kaikille ihastuneille voisin antaa vinkin yrittää viritellä omaa parisuhdetta henkiin. Usein tarve ihastua lähtee tyytymättömyydestä itseen ja vähän varmaan myös kumppaniin.
Itsellä on tästä sen verran kokemusta, että tilannetta ei kannata päästää siihen pisteeseen, että pitää alkaa keskustella oman kumppanin kanssa parisuhteen tulevaisuudesta.
Ihastumisesta kertyvän positiivisen energian voi suunnata omaa kumppania kohtaan ja haaveilla vaikka seksinkin aikana ihastuksestaan. Todennäköisesti positiiviset sanat, eleet ja kiihkeys herättävät omassa kumppanissa ja omaa kumppania kohtaan sellaisia tunteita, että oma suhde vähän niinkuin vahingossa paranee ja ihastuskin nopeasti laimenee, kun sille ei enää ole "tarvetta"
Mikäli meillä olisi ymmärrärretty hoitaa asia täten, emme nyt olisi avioeron partaalla.