Leukosyyttiarvo?
Tietääkö joku kertoa, että jos on leukosyytit 7.9, voiko olla virus- tai bakteeritautia? Että jos olo hirveä ja Leuk 7.9, on silti kunnossa? Ylärajahan on 8.2, mutta mitä se tarkoittaa tässä tapauksessa? Missä vaiheessa olisi kyseessä jokin sairaus? Sittenkö, jos ois arvo 8.3?
Kommentit (5)
Stressi vaan tapaa tehdä mulle kepposia ja kehittää tautien oireita ilman tauteja... Vaikka kaipa se stressikin on syy pitää saikkua edes yhden päivän...
ap
leukosyytit on aina yli 10, arvot on 10-12 välillä ja mulla johtuu allergioista ja osakseen myös niveltulehduksista.
Käytän lääkettä, jonka pakkausselosteessa lukee, että yleinen haittavaikutus leukosyyttiarvojen laskeminen eli vois kai sitä ajatella, että olisivat enemmänkin ilman tota lääkettä (CRP-arvot se on ainakin saanut mulla alakanttiin). Ärsyttää vaan niuhotus ja kuulustelu, jos on saikulla. Toisaalta onhan se niiden vika, kun mut palkkasivat kun en oo yli-ihminen vaan saatan esim sairastua! Kannattais palkata vaan yli-ihmisiä... Toisaalta mitä väliä; joudun joka tapauksessa puhutteluun sairaslomistani, vaikka päivääkään en ole lorvinut vaan on vaan huono tuuri, huono vastustuskyky ja stressiä.
Käytän lääkettä, jonka pakkausselosteessa lukee, että yleinen haittavaikutus leukosyyttiarvojen laskeminen eli vois kai sitä ajatella, että olisivat enemmänkin ilman tota lääkettä (CRP-arvot se on ainakin saanut mulla alakanttiin). Ärsyttää vaan niuhotus ja kuulustelu, jos on saikulla. Toisaalta onhan se niiden vika, kun mut palkkasivat kun en oo yli-ihminen vaan saatan esim sairastua! Kannattais palkata vaan yli-ihmisiä... Toisaalta mitä väliä; joudun joka tapauksessa puhutteluun sairaslomistani, vaikka päivääkään en ole lorvinut vaan on vaan huono tuuri, huono vastustuskyky ja stressiä.
ottamaan d-vitamiinia! Suosittelen, nostaa vireystasoa ja vastustuskykyä, minulla omakohtaisia kokemuksia tästä! Syön päivittäin 25 mikrogrammaa, mulla se on riittänyt olon huomattavaan paranemiseen!
...tarkoittaa valkosolujen määrää veressäsi. Kun ihminen sairastuu valkosolujen määrä lisääntyy koska puolustusjärjestelmä toimii pitkälti valkosolujen varassa.
Ei ole olemassa mitään valkosolurajaa jonka alla olisi terve ja päällä kipeä. Muutkin tekijät voivat vaikuttaa valkosolujen määrään, esim raskauden aikana niitä on enemmän!
Jos sinulla on hirveä olo niin olet varmaan kipeä, eikö niin.