Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en meikkaa koska en halua huomiota

Vierailija
06.04.2012 |

Onkohan joku toinen yhtä höpsö? En ole todellakaan mikään klassinen kaunotar, liian pullea mielestäni, mutta minulla on luonnostaan isot huulet, "vinot" silmät, korkeat kulmat.

Tuntuu että kun meikkaa näyttää ihan liian laitetulta, ja olen ujo joten mielellään et halu ihmisten kiinnittävän huomiota minuun vaikka se olisi positiivisessä mielessä. Pitää yrittää löytää jokin minimaalinen meikki.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on suunnaton etuus jos on sen näköinen että ei tarvitse meikata! Siitä on kohtalo kaukana.

Minä en voisi lähteä ulos talosta ilman meikkiä, en koskaan. Meikattuna olen kaunis mutta ilman meikkiä kirjavanaamainen kiiltävä otus.

Vierailija
22/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään verkkareissa en ikinä kehtaisi liikkua julkisesti eli mulla on klassinen tyyli, mutta jos siihen vielä meikkaisin kunnolla, olisin liian laitettu omasta mielestä ainakin.

Ripsaria saatan joskus laittaa ja siinä se. Tälläkin meiningillä saan ihan liikaa miesten huomiota. Täydessä tällingissä jos joskus olen menossa esim. häihin, miesten leuat tippuvat ;)

kun annat muiden ihmisten vaikuttaa tuolla lailla omaan olemukseesi. Minä ainakin meikkaan tai olen meikaamatta ihan sen mukaan, miten itse haluan ja tykkään, ihan sama putoaako joltain leuka tai pää.

Sinun ongelmaasi luultavasti auttaisi se, että lakkaisit miettimästä, mitähän muut mahtavat ajatella ja katsooko sua nyt joku jne. Siis mistä näitä aikuisia (?) naisia riittääkin, jotka koko ajan jaksavat tarkailla muiden (yleensä miesten) oletettuja reaktioita?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan