Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en meikkaa koska en halua huomiota

Vierailija
06.04.2012 |

Onkohan joku toinen yhtä höpsö? En ole todellakaan mikään klassinen kaunotar, liian pullea mielestäni, mutta minulla on luonnostaan isot huulet, "vinot" silmät, korkeat kulmat.

Tuntuu että kun meikkaa näyttää ihan liian laitetulta, ja olen ujo joten mielellään et halu ihmisten kiinnittävän huomiota minuun vaikka se olisi positiivisessä mielessä. Pitää yrittää löytää jokin minimaalinen meikki.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut oudon jutun. Kesällä kun joskus menen kovan juoksulenkin jälkeen suoraan paikalliseen kauppaan hakemaan juotavaa, niin miesten päät kääntyilee enemmän kuin "siistinä". Onkohan syy tiukat trikoot (mulla on treenattu takapuoli, vaikka itse sanonkin :)) ja toppi vai mikä? Vai se, että näyttää sporttiselta ja että huolehtii itsestään vai mikä? :O

Niin ja mitä meikkaamiseen tulee, niin eikö se oo vähän feikkausta? Kun et meikkaa mahdollinen mies näkee sinut jo heti "naturell", eli vähiten laitettuna ja ei tule mitään yllätyksiä...:)

Vierailija
2/22 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari tällaista.

Toinen on todella luonnonkaunis isoine silmineen ja kilometrin pituisine ripsineen. Jos hän laittaa meikkiä, hän on edelleen kaunis, mutta ne ripset alkavat näyttää tekoripsiltä, eikä pysty enää tietämään onko hän luonnonkaunis vai vain paksussa pakkelissa.

Toinen taas ei ole mitenkään erityisen kaunis, mutta hänellä on hyvin vahvat piirteet ja värit, ja hän alkaa helposti näyttää vähän transumaiselta jos kovasti meikkaa.

Itse olen niin valju etten meikittä näytä yhtään miltään, minua ei seinästä erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tää pärstä on peitettävä.

Vierailija
4/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään verkkareissa en ikinä kehtaisi liikkua julkisesti eli mulla on klassinen tyyli, mutta jos siihen vielä meikkaisin kunnolla, olisin liian laitettu omasta mielestä ainakin.

Ripsaria saatan joskus laittaa ja siinä se. Tälläkin meiningillä saan ihan liikaa miesten huomiota. Täydessä tällingissä jos joskus olen menossa esim. häihin, miesten leuat tippuvat ;)

Vierailija
5/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei herätä huomiota. Muuten olen varmaan meikittikäkin ihan siedettävä, mutta iho on herkkä ja punalaikullinen. Vaatii siis meikkivoiteen.

Vierailija
6/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken perustana on kunnollinen meikkipohja, hillitty huulikiilto ja kulmien siistiminen. Siihen ei tarvita edes mitään silmämeikkejä tms.

Vierailija
7/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään verkkareissa en ikinä kehtaisi liikkua julkisesti eli mulla on klassinen tyyli, mutta jos siihen vielä meikkaisin kunnolla, olisin liian laitettu omasta mielestä ainakin.

Ripsaria saatan joskus laittaa ja siinä se. Tälläkin meiningillä saan ihan liikaa miesten huomiota. Täydessä tällingissä jos joskus olen menossa esim. häihin, miesten leuat tippuvat ;)

On se kyllä hyvä että on tämmöisiä ongelmia :) Wau no en kyllä tiedä tippuisiko jonkun leuka minut nähdessään :) Ehkä jos saisin sen kropankin kuntoon.

Vierailija
8/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hiukset näyttää siltä että olisin hirveen kauan niitä laitellu vaikka hyvä jos kerran harjaan ne pesun jälkeen :D Menee luonnostaan ihme koholle ja laineille.

Vierailija
9/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti kuitenkin kaduttaa sitten vanhempana ja rupsahtaneena kun ei enää saa huomiota vaikka tekisi mitä.

Vierailija
10/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla sentään haluat huomiota kun piti tulla oikein kehuskelemaan miten kaunis meikittäkin oot.

Mä oon ruma mut meikattuna ihan siedettävä, otan kiitollisena vastaan jos joku joskus huomiota osoittaa. Sitä ei turhan usein tapahdu, ja aina vain harvemmin mitä enemmän vuosia kuluu.

Sinussa menee kauneus hukkaan!

Vierailija
11/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla sentään haluat huomiota kun piti tulla oikein kehuskelemaan miten kaunis meikittäkin oot.

Mä oon ruma mut meikattuna ihan siedettävä, otan kiitollisena vastaan jos joku joskus huomiota osoittaa. Sitä ei turhan usein tapahdu, ja aina vain harvemmin mitä enemmän vuosia kuluu.

Vierailija
12/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomiota ihmiset kiinnittävät sinuun kun olet meikannut?

Vierailija
13/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo anteeksi, en todellakaan tullut kehuskelemaan, koska en todellakaan ole mikään klassisen kaunis. Tarkoitin että jotenkin meikin kanssa näytän liian laitetulta, sellaiset kasvonpiirteet. Ja huomiolla tarkoitin pos. ja negatiivista.

Ongelma siis että koen itseni ylimeikatuksi en että koen itseni liian kauniiksi.

Vierailija
14/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun meikki näkyy, sä et osaa meikata. So simple. Opettele siis meikkaamaan niin, ettet näytä meikatulta vaan freesiltä ja virkeältä, korostat omia hyviä puoliasi ja peität pienet tai isommat virheet. Ota selvää itse tai käy jossain meikkausopastuksessa, pyydät opettamaan just tuollaisen nudemeikin.

Vierailija
16/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kirjalliset ohjeet, kun ei pelkkä kuva ainakaan meitsiä auta.

Vierailija
17/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnostaan aika aasialaistyyliset piirteet, ruskeat silmät ja pitkät mustat ripset. Iho on tasainen, mutta juhliin teen kevyen pohjan ja hieman poskipunaa ja korostusväriä.

Kun ihosta pitää huolta eikä päästä kulmia rehottamaan niin ei paljon muuta tarvitse, aikaa säästyy hurjasti..

Vierailija
18/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuon naisen nude-meikki ei tee hänestä tavallisen näköistä. Ymmärrän ap:n ongelman.

Vierailija
19/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen ei tarvitse meikata, kun on jo löytänyt miehen...

En edes silloin oikein osannut alkaa asiaa selittää, mutta nyt yritän. Jos jättäisin meikin pois, voisin jättää myös deodorantin. Miksi turhaan hiuksiakaan harjata? Jos on sitä mieltä, että meikki tekee tyrkyn, niin ei kannata sitten lakata kynsiä, värjätä hiuksia tai tosiaan edes kammata niitä.

En meikkaa paljoa enkä edes kovin hyvin osaa meikata. Silti tiedän, että meikillä teen itsestäni raikkaan ja huolitellun. Ihan sillä 5 minuutin meikilläkin. Meikkivoiteella peitän ja tasoitan ihovirheeni, silmänalusetkin peittyvät oikealla voiteella. Ripsivärillä tuon silmät esiin, huuliin vielä vähän väriä. Tässä siis toimin samalla tavalla kuin valitsisin vaatteita töihin. Verkkareiden ja jumbopaidan sijaan silitän itselleni kauluspaidan ja laitan päälleni asiallisen hameen. Haluanhan näyttää huolitellulta, virkeältä ja puhtaalta. Hiukset harjaan, föönaan ja suoristan sileiksi. Ei mene aikaa kuin toiset 5 minuuttia.

Ystäväni ei meikkaa edelleenkään, ja vaikka hänellä on aina ollut hyvä iho, kyllä siinäkin näkyy pintaverisuonet ja punoitus. Vaikka hän valitsee vaatteensa huolella, laittaa hiukset nätisti jne. tietty huoliteltu ja siisti vaikutelma puuttuu. Se raikas ja luonnollinen vaikutelma puuttuu. Tätä meikkaamattomien on tosi vaikea hyväksyä. Meikillä nimittäin tuodaan varovasti esille kasvojen hyviä puolia ja peitetään yhtä varovasti niitä huonoja. Moni meikkaamaton kuvittelee, että meikin ainoa tarkoitus on vain säväyttää ja järkyttää...

Vierailija
20/22 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan