Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?

Vierailija
04.04.2012 |

Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Kommentit (262)

Vierailija
241/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimolle ateria oli pettymyt ja viini alkoi heti unettamaan.

Minä en tarkoittanut laatuajalla seksiä, ainakaan pelkästään, vaan kokonaisuutta.

se, mitä miehesi oikeasti tahtoi, oli laatuaikaa vaimonsa kanssa. Saiko hän sitä? Olen samaa mieltä kuin joku muukin, sääliksi kävi miestä.

joten pitihän sitä sitten mennä. Ateria oli valitettavasti pettymys eli kun oli ollut päivän pienessä nälässä, pettyi annoksen makuihin, jotenkin tunkkaista. Viini oli hyvää, mutta yksi lasillinen riitti unettamaan. Miehen toiveesta vielä konjakki siihen lopuksi kahvin kera ja kas - hotelliin päästessä olin valmis nukahtamaan samantien. Kuten teinkin. Miehelle vielä sanoin aika tylysti, että nyt minä nukun, kun kerrankin saan rauhassa niin tehdä. Mies ei jostain kumman syystä ole ehdottanut uutta yhteistä iltaa. Mutta minkä sille tekee, kun viikon kävi ylikierroksilla, järjesteli asioita, pakkasi lasten tavaroita jne. niin se lasillinen riitti unilääkkeeksi.

Miten niin "minkäs sille tekee.."? Sinähän olet aikuinen ihminen, etkä mikään pikkulapsi joka nukahtaa istualleen! Olisit juonut kahvia tai energiajuomaa tms. ja antanut miehelle yhteistä aikaa, etkä olisi tuollainen itsekäs ja inhottava.

että pääsimme lähtemään. Mies ei tietenkään ymmärtänyt, että 2v kuopuksen lähtö ei ole ihan niin simppeli, että mitään ei pakata mukaan eikä koirakaan mitään hoitajaa tarvitse, sen voi jättää yksin kotiin yli 16 tunniksi. Mies halusi ulos syömään ja hotelliin yöksi, hän sai mitä tahtoi. Minä halusin nukkua eli sain, mitä halusin. Minusta seksi ei ole asia, jota ostetaan tarjoamalla päivällinen. Lapsiperheessä uni on sellaista ylellisyyttä, että siitä en luovu edes silloin, kun minulle tarjotaan konjakkia.

Vai onko niin, että laatuaika miehelle on nimenomaan ja vain seksiä, kaikki muu siinä ympärillä on miehen mielestä turhaa ja tarpeetonta, mutta pakollista, että muija on tyytyväinen? Jos ei halua kuin seksiä, miksi lähteä syömään? Kyllä se äijä saisi 2 tunnissa tarpeeksi ja sen jälkeen käytetty vaimo voisi palata arkeensa.

Vierailija
242/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko VIIKON pakkasit 2-vuotiaan tavaroita ja järjestit koiranhoitajaa? Onneksi monet meistä saavat tuon aikaiseksi puolessa tunnissa. Kerro nyt ihmeessä, mitä kaikkea siis konkreettisesti teit sen yhteisen illan eteen, että sait siihen uhrautumaan kokonaisen viikon?!? - Olisit sitten vaikka sanonut miehellesi, että "Kuule, Jamppa, kun koe hirveän stressaavaksi nämä järjestelyt, voisitko sinä pakata kuopuksen kassin ja pyytää jotakuta lenkittämään koiran?" Ja toinen asia: seksi ei todellakaan ole ostotavaraa, jota saadaan ravintolaillallista ja konjakkia vastaan, ja jo se, että miellät asian noin, kertoo paljon parisuhteestanne. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on tapana HALUTA toista (myös) seksuaalisesti. Yleensä tämä halu kasvaa yhdessä vietetyn laatuajan, lasten poissaolon ja konjakkipaukun jälkeen. Univelat voi sitten kuitata seuraavana aamuna! Minä ainakin olen tuollaisissa tilanteissa niin fiiliksissä miehestäni, että todellakin otan vaikka triplaespresson pystyäkseni hyödyntämään yhteisen illan loppuun asti! - Mutta taidatkin kuulua niihin mammoihin, jotka ovat valmiita valvomaan (ja muutenkin panostamaan energiaa ja aikaa) vain lasten nimissä, ei koskaan parisuhteen nimissä. Valitettavasti olen samaa mieltä ylempien kanssa: sääliksi käy miestäsi. Mitä, jos olisit itse järjestänyt jotain omasta mielestäsi tosi kivaa ja kaipaisit kovasti toisen seuraa, ja miehesi alkaisi nukkua?

perhe eli ihan normaalia elämää edellisen viikon eli töistä kotiin, kaupan kautta tai ilman, ruokaa pöytään, lapset harrastuksiin, lapset harrastuksista, iltatoimet läksyineen, pyykkeineen jne. Mies ihan normaalisti omissa harrastuksissaan 18.00 - 21.00 kolmena iltana viikossa.

Mies halusi hotelliin, mutta ei tehnyt asian eteen mitään muuta konkreettista kuin varasi huoneen. Sanoin useaan otteeseen, että lapsille pitää hankkia hoitaja, koiralle samoin. Miehen mielestä ne eivät olleet lainkaan tärkeitä asioita, koska hänellä oli harrastuksensa! Tähän oheen kun liittää kuopuksen korvatulehduksen ja kaksi valvottua yötä sekä leipomisen yhden lapsen pulliksiin, niin saatiin (tai siis minä itsekkäästi sain) aikaan kohtalaisen univelan.

Jos miehen panostus parisuhteeseen on sitä, että hän varaa hotellihuoneen ja panostus perheeseen on se, että hän viettää illat harrastuksissaan, niin miksi ihmeessä minun panostukseni parisuhteeseen olisi yhtään sen suurempi kuin miehenkään?

Säälin niitä naisia, jotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo että sille miehelle piti vielä TYLYSTI ilmoittaa että minä nukun nyt, oli aika ikävän kuuloinen veto.

kun vaimolle ateria oli pettymyt ja viini alkoi heti unettamaan. Minä en tarkoittanut laatuajalla seksiä, ainakaan pelkästään, vaan kokonaisuutta.

Vierailija
244/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä muutaman kerran vuodessa haluaa omaa aikaa vaimonsa kanssa parisuhteen hoitamiseen. Kyllä siinä vielä kerkeää sitä ns. laumaakin ajattelemaan. Vaimot nyt tässä paljon itsekkäämmiltä vaikuttavat, koska he eivät voi poiketa edes muutamana kertana vuodessa siitä arkirutiinista. Meillä nyt arkena syödään halvalla hyvää ruokaa muutenkin, joten mitähän erikoisen romanttista on illallisessa kotona. Kyllä ulkona käyminen sen ohi ajaa jos siellä nyt ei jatkuvasti ramppaa. Naiset vaikuttavat olevan todella itsekkäitä ja lapsissaan kiinni 24/7 ettei edes kerkeä yhtä kertaa ravintolaan vuodessa tai 14 vuodessa. Onko liikaa vaatia, että miehenkin haluja pitää kunnioittaa parisuhteessa? Ilmeisesti on kun se mies taitaa vain olla se rahapussi, jolla ei ole mitään sanansijaa mihinkään kun vaimo jyrää omien halujensa mukaan.

ja jos mies ei oikeasti halua kuin seksiä (miehelle parisuhde ei kaikesta päätellen voi mitään muuta olla), niin miksi ei kunnioittaa vaimoakin ja syödä kotona, koska sitä seksiä saisi sielläkin ihan rauhassa, kun lapset ovat muualla. Olisiko liikaa vaadittu, että nainen saisi olla parisuhteessa muutakin kuin miehen halujen tyydyttäjä?

Ei miehen tarvitse käyttää 300eur vaimoonsa saadakseen seksiä. Joten ihan turha väittää, että mies veisi vaimonsa ulos romanttiselle viikonlopulle vain tehdäkseen naisen miehisten halujensa tyydyttäjäksi. Mistä sinäkin olet tuon vetopäätöksen tehnyt, että miehelle parisuhde ei voi olla mitään muuta kuin seksinhalua? Jotain pettymyksiä miehiin kenties ja henkisiä ongelmia? Ihmisiä ne miehetkin ovat emotionaalisine tarpeineen. Mies kunnioittaa suurimman osan ajasta syömällä kotona vaimonsa kanssa, joten onko mahdotonta naiselle kunnioittaa miestään ottamalla tämän romanttinen tarjous vastaan. Ai niin joo, ainoa suomalainen parisuhdemalli taitaa olla se että miestä täytyy vähintään pahoinpidellä henkisesti. Sitten miestä täytyy tietenkin syyllistää naisten seksiobjekteina pitämisestä jos tämä koskaan haluaa järjestää mitään kivaa tekemistä avioparin kesken. Oletko sinä aina vain pelkästään seksiobjekti kun miehesi nai sua? Teillä ei sitten taida paljoa seksiä olla kun saastut niin pahasti rakastelusta.

vaimo suostuu romanttiseen illalliseen ja ylevään keskusteluun, mutta sitten vaimo saakin nukkua kunnolla? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että naiselle ylellisyyttä voisi olla 10 tunnin yöunet ilman, että kukaan häiritsee. Ja ne hän on ansainnut, koska on miellyttänyt miestään ja lähtenyt tämän kanssa viettämään viikonloppua.

Vierailija
245/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukkaavaa ja ei ole suotavaa varsinkin kun toinen on yrittänyt tehdä parhaansa järjestääkseen kivan illan. Kyllä minuakin vituttaisi jos mies olisi EVVK ja kertoisi tylysti menevänsä nukkumaan kun vaikka haluaisin ihan kaksin jutella hänen kanssaan vielä hetken.

Vierailija
246/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko VIIKON pakkasit 2-vuotiaan tavaroita ja järjestit koiranhoitajaa? Onneksi monet meistä saavat tuon aikaiseksi puolessa tunnissa. Kerro nyt ihmeessä, mitä kaikkea siis konkreettisesti teit sen yhteisen illan eteen, että sait siihen uhrautumaan kokonaisen viikon?!? - Olisit sitten vaikka sanonut miehellesi, että "Kuule, Jamppa, kun koe hirveän stressaavaksi nämä järjestelyt, voisitko sinä pakata kuopuksen kassin ja pyytää jotakuta lenkittämään koiran?" Ja toinen asia: seksi ei todellakaan ole ostotavaraa, jota saadaan ravintolaillallista ja konjakkia vastaan, ja jo se, että miellät asian noin, kertoo paljon parisuhteestanne. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on tapana HALUTA toista (myös) seksuaalisesti. Yleensä tämä halu kasvaa yhdessä vietetyn laatuajan, lasten poissaolon ja konjakkipaukun jälkeen. Univelat voi sitten kuitata seuraavana aamuna! Minä ainakin olen tuollaisissa tilanteissa niin fiiliksissä miehestäni, että todellakin otan vaikka triplaespresson pystyäkseni hyödyntämään yhteisen illan loppuun asti! - Mutta taidatkin kuulua niihin mammoihin, jotka ovat valmiita valvomaan (ja muutenkin panostamaan energiaa ja aikaa) vain lasten nimissä, ei koskaan parisuhteen nimissä. Valitettavasti olen samaa mieltä ylempien kanssa: sääliksi käy miestäsi. Mitä, jos olisit itse järjestänyt jotain omasta mielestäsi tosi kivaa ja kaipaisit kovasti toisen seuraa, ja miehesi alkaisi nukkua?

perhe eli ihan normaalia elämää edellisen viikon eli töistä kotiin, kaupan kautta tai ilman, ruokaa pöytään, lapset harrastuksiin, lapset harrastuksista, iltatoimet läksyineen, pyykkeineen jne. Mies ihan normaalisti omissa harrastuksissaan 18.00 - 21.00 kolmena iltana viikossa. Mies halusi hotelliin, mutta ei tehnyt asian eteen mitään muuta konkreettista kuin varasi huoneen. Sanoin useaan otteeseen, että lapsille pitää hankkia hoitaja, koiralle samoin. Miehen mielestä ne eivät olleet lainkaan tärkeitä asioita, koska hänellä oli harrastuksensa! Tähän oheen kun liittää kuopuksen korvatulehduksen ja kaksi valvottua yötä sekä leipomisen yhden lapsen pulliksiin, niin saatiin (tai siis minä itsekkäästi sain) aikaan kohtalaisen univelan. Jos miehen panostus parisuhteeseen on sitä, että hän varaa hotellihuoneen ja panostus perheeseen on se, että hän viettää illat harrastuksissaan, niin miksi ihmeessä minun panostukseni parisuhteeseen olisi yhtään sen suurempi kuin miehenkään? Säälin niitä naisia, jotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä.

miksi et tee asialle jotain? Ei se ainakaan sillä parane että menet hotellihuoneeseen nukkumaan, ehkä ois aika korjata jotenkin muuten tota suhdetta?

Vierailija
247/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on helpompi erota kuin perheestä. Ne, jotka ovat panostaneet parisuhteeseen ohi perheen, eroavat helpommin kuin ne, jotka asettavat "lauman" eli perheen etusijalle.

Höpsistä höö, parisuhde on se perusta mille perhe on perustettu. Jos parisuhde menee, menee perhekkin, tai jäljelle jää vain lasten takia pystyssä pidetty kulissi.

ja vähiten haluavat olla yhdessä perheenä arkena?

Vierailija
248/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerää oikeasti lähteä ulos viettämään parisuhdeiltaa. Miehelle ainakin olisi voinut kertoa, että tarkoitus hotellissa syvällisten keskustelujen käymisen sijaan on nukkua.

Vierailija
249/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa ymmärrän paremmin sun tylyyden. Mutta ymmärsikö mies? Kerroitko hänelle mistä kenkä puristaa?

perhe eli ihan normaalia elämää edellisen viikon eli töistä kotiin, kaupan kautta tai ilman, ruokaa pöytään, lapset harrastuksiin, lapset harrastuksista, iltatoimet läksyineen, pyykkeineen jne. Mies ihan normaalisti omissa harrastuksissaan 18.00 - 21.00 kolmena iltana viikossa. Mies halusi hotelliin, mutta ei tehnyt asian eteen mitään muuta konkreettista kuin varasi huoneen. Sanoin useaan otteeseen, että lapsille pitää hankkia hoitaja, koiralle samoin. Miehen mielestä ne eivät olleet lainkaan tärkeitä asioita, koska hänellä oli harrastuksensa! Tähän oheen kun liittää kuopuksen korvatulehduksen ja kaksi valvottua yötä sekä leipomisen yhden lapsen pulliksiin, niin saatiin (tai siis minä itsekkäästi sain) aikaan kohtalaisen univelan. Jos miehen panostus parisuhteeseen on sitä, että hän varaa hotellihuoneen ja panostus perheeseen on se, että hän viettää illat harrastuksissaan, niin miksi ihmeessä minun panostukseni parisuhteeseen olisi yhtään sen suurempi kuin miehenkään? Säälin niitä naisia, jotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä.

Vierailija
250/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulle siisti koti on tärkeä, saa mies luvan siivota jälkensä välittömästi. Sotkua en siedä. Haluan, että mies hoitaa viikonloppuaamuina lapset ja minä saan nukkua, siten ole päivällä pirteämpi. Haluan myös nukkua vähintään 8 tunnin yöunet.

Nuo asiat ovat minulle parisuhteen hoitamista. Jos mies haluaa lähteä viikonlopuksi hotelliin, on se OK. Se voi olla hänelle tärkeää. Mutta jos sukat ovat viikolla lattialla ja lapset hoitamatta, en todellakaan lähde mukaan. En ole parisuhteessa kynnysmatto, jonka täytyy uhrata elämänsä toisen oikuille.

Vierailija
251/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille perustat tuon väitteesi, että ihmiset jotka hoitavat parisuhdettaan yhdessä eivät halua olla yhdessä arkena. Hotelleissa ja ravintoloissa ei käydä niin usein, että se pilaisi vanhempien välit lapsiin tai mitenkään haittaisi arkielämää. Ihan yhtä paljon vanhemmat voivat olla lastensa kanssa arkena vaikka hoitaisivat parisuhdettaan 2 päivää kuussa yhdestään. Se että pari ottaa yhteistä aikaa ei tarkoita, että he eivät halua olla yhdessä arkenakin.

Kyllä se on niin, että jos parisuhteessa ei ole mitään romanttista tai seksuaalista jännitettä niin se on korkeintaan kaverisuhde tai lapsia varten pystytetty kulissi. Monethan eivät kehtaa erota kun ovat valmiita elämään rakkaudettomassa liitossa.

Vierailija
252/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on helpompi erota kuin perheestä. Ne, jotka ovat panostaneet parisuhteeseen ohi perheen, eroavat helpommin kuin ne, jotka asettavat "lauman" eli perheen etusijalle.

Höpsistä höö, parisuhde on se perusta mille perhe on perustettu. Jos parisuhde menee, menee perhekkin, tai jäljelle jää vain lasten takia pystyssä pidetty kulissi.

ja vähiten haluavat olla yhdessä perheenä arkena?

Tästä ei liene mitään tilastoa? Varmaan täytyy olla tyytyväinen arkeen, että pysyy yhdessä, mutta ei kai se pois sulje sitä että joskus voi tehdä jotain vähemmän arkista? Pitääkö koko elämän kuitenkaan olla arkea, vaikka olisi siihen arkeenkin tyytyväinen?

Vierailija
253/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain yhden yön hemmottelulomalla. Siis juuri tyyliin teatteriin, hyvin syömään ja hotelliin yöksi. Normaalielämä sujuu molemmilla iltaisin ja viikonloppuisin ihan siellä kotosalla rauhallisesti perheen parissa. Arki on toki kaiken ydin ja sen sujuminen tärkeintä, mutta kyllä pienet irtiotot silloin tällöin todellakin piristävät parisuhdetta ns. ruuhkavuosissa.

Vierailija
254/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe eli ihan normaalia elämää edellisen viikon eli töistä kotiin, kaupan kautta tai ilman, ruokaa pöytään, lapset harrastuksiin, lapset harrastuksista, iltatoimet läksyineen, pyykkeineen jne. Mies ihan normaalisti omissa harrastuksissaan 18.00 - 21.00 kolmena iltana viikossa.

Mies halusi hotelliin, mutta ei tehnyt asian eteen mitään muuta konkreettista kuin varasi huoneen. Sanoin useaan otteeseen, että lapsille pitää hankkia hoitaja, koiralle samoin. Miehen mielestä ne eivät olleet lainkaan tärkeitä asioita, koska hänellä oli harrastuksensa! Tähän oheen kun liittää kuopuksen korvatulehduksen ja kaksi valvottua yötä sekä leipomisen yhden lapsen pulliksiin, niin saatiin (tai siis minä itsekkäästi sain) aikaan kohtalaisen univelan.

Jos miehen panostus parisuhteeseen on sitä, että hän varaa hotellihuoneen ja panostus perheeseen on se, että hän viettää illat harrastuksissaan, niin miksi ihmeessä minun panostukseni parisuhteeseen olisi yhtään sen suurempi kuin miehenkään?

Säälin niitä naisia, jotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä.

Kuulostat aika säälittävältä edelleenkin. Tunnen myötätuntoa, koska sinulla on ihan selvästi huono suhde. Kuitenkin on ihan typerää laukoa parisuhdekeskusteluissa tuollaisia mielipiteitä, että "säälin naisia, kotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä". Normaalissa parisuhteessa puolisot nauttivat seksinharrastamisesta ja seksiä ei todellakaan tarvitse ostaa hotelliöillä tai millään muullakaan hyödykkeellä. Vaimolta kyllä saa ihan ilmaiseksikin.

Se on valitettava asia, että sinulla ja sinun miehelläsi menee huonosti. Sen takia ei kuitekaan tarvi koko miessukupuolta haukkua, koska romanttisten viikonloppujen viettäminen hyvässä parisuhteessa on positiivinen asia eikä mitään seksikauppaa.

Vierailija
255/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pahasti vaikuttaa siltä, että kuvittelet tuollaisen olevan NORMAALI olotila perheissä ja että esim. kiireetön seksi olisi jotain kauppatavaraa (?) eikä osa toimivaa ja antoisaa parisuhdetta.

Vierailija
256/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täällä naiset pitävät seksiä jonain kauppatavarana, jolla voi sitten saada miehen ostamaan itselleen jotain kivaa. Seksi on normaali osa parisuhdetta. Ilmeisesti näissä suhteissa harrasteta seksiä ja puolisoa pidetään inhottavana? En ihmettele, että menee huonosti.

Siis onko tuo seksi=kauppatavara jankkaaja ap? luulin, että jokin muu kommentoija.

Vierailija
257/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö olisi mukava kokeilla jotain uutta ja erilaista. Kotona syömistä ja nukkumista voi kokeilla ihan joka jumalan päivä, sinäkin varmaan jo sitä tehnyt ainakin 30 vuotta. Eikö kerran voisi tehdä jotain erilaista ja yrittää vaikka nauttia vähän, edes sen miehen mieliksi.

Vierailija
258/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata panostaa liikaa yhteen iltaan. Sitten kuitenkin väsyttää eikä ruoka ole juuri omaan mieleen. Kaikki viihde ja matkat kannattaa suunnitella omalle kukkarolle niin, että pystyy kokeilemaan useampaa eri paikkaa. Sillä tavalla löytyy omat suosikit. Yksi hotelli voi olla ihana, kun toinen on vain tylsä. Yksi ravintola viiniluetteloineen voi tuntua rahastukselta, kun toinen säilyy vuosia yhteisenä hyvänä muistona. Ei siis kaikkea yhden päivän ja yhden kortin varaan.

Rakasteluun voi varata aikaa ennen viihdettä tai seuraavaksi aamuksi, niin ilta ei mene suorittamisen puolelle. Mies ei varmasti pahoita mieltään, jos hänelle vihjaa sellaisesta.

Vierailija
259/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä niiden lasten kanssa syödään kotona, nukutaan kotona ja vietetään arkea niiden lastenkanssa perheenä. Jos mies keksii ehdottaa erilaista järjestelyä yhdeksi illaksi niin se on sitten jo pyhäinhävästys ja naisten oikeuksien sortamista xD Repesin lukiessani tätä ketjua.

Vierailija
260/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei voi kunnioittaa sitä, että vaimo suostuu romanttiseen illalliseen ja ylevään keskusteluun, mutta sitten vaimo saakin nukkua kunnolla? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että naiselle ylellisyyttä voisi olla 10 tunnin yöunet ilman, että kukaan häiritsee. Ja ne hän on ansainnut, koska on miellyttänyt miestään ja lähtenyt tämän kanssa viettämään viikonloppua.

Moni mies olisi iloinen ilman seksiä, jos vain onnistuisi järjestämään vaimolle mieleisen ja rentouttavan illan. Kukaan mies halua viettää iltaa mieltään osoittavan, mieheen tyytymättömän vaimon kanssa. Vaikka vika olisi kokonaan miehen, ei vaimon mielenosoitus auta perhettä eikä parisuhdetta millään tavalla. Sääliksi käy tätä pariskuntaa. Jonkinlainen molemminpuolinen hyvä tahto pitäisi olla. Ilman sitä perhe-elämästä tulee helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan