Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?

Vierailija
04.04.2012 |

Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Kommentit (262)

Vierailija
221/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia kireitä hapannaamoja jotkut on! Mies haluaa järjestää romanttisen, ihanan illan ja eukko on naama norsunvitulla.

Mä voin lähteä sen sun ukkosi seurakis, olen takuuvarmasti hyväntuulista seuraa!

Vierailija
222/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä parisuhde ja nautimme kumpikin arjesta paljon. Kahdenkeskeiset illat ovat suhteellisen harvinaisia, ja aikaisemmin pyrimme viettämään niitä kotona: onhan ihanaa olla kahdestaan kotona ilman, että joku kokoajan pyytää, kysyy, tai kinuaa tai vaatii huomiota jne.

Ajattelin pitkään, etten muuta kaipaakaan, mutta sitten mieheni sai pari lahjakorttia eri ravintoloihin. Nämä ravintolakäynnit avasivat silmäni: joskus on ihanaa irrottautua kotoa ja keskittyä toiseen ilman ajatustakaan kotiaskareista ja arjesta. VAikka kotona oleminenkin voi olla rentouttavaa ja ihanaa, ne pyykit ja muut eivät katoa takaraivosta. Edelleen vietämme yhteisiä, kahdenkeskeisiä iltoja kotonakin, mutta aina silloin tällöin menemme ravintolaan syömään ja nauttimaan.

Tuskin miehesi jatkuvasti haluaa sinua hotelliin viedä. Mitä jos kerrankin "antaisit perikisi", lähtisit nauttimaan perin juurin. Unohda se, että kotonakin voisi syödä ja omassa sängyssä nukkua. Lähde vaikka sillä ajatuksella, että haluat ilahduttaa miestäsi. Saatat itsekin yllättyä positiivisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mitä miehesi oikeasti tahtoi, oli laatuaikaa vaimonsa kanssa. Saiko hän sitä?

Olen samaa mieltä kuin joku muukin, sääliksi kävi miestä.

joten pitihän sitä sitten mennä. Ateria oli valitettavasti pettymys eli kun oli ollut päivän pienessä nälässä, pettyi annoksen makuihin, jotenkin tunkkaista. Viini oli hyvää, mutta yksi lasillinen riitti unettamaan. Miehen toiveesta vielä konjakki siihen lopuksi kahvin kera ja kas - hotelliin päästessä olin valmis nukahtamaan samantien. Kuten teinkin. Miehelle vielä sanoin aika tylysti, että nyt minä nukun, kun kerrankin saan rauhassa niin tehdä. Mies ei jostain kumman syystä ole ehdottanut uutta yhteistä iltaa. Mutta minkä sille tekee, kun viikon kävi ylikierroksilla, järjesteli asioita, pakkasi lasten tavaroita jne. niin se lasillinen riitti unilääkkeeksi.

Miten niin "minkäs sille tekee.."? Sinähän olet aikuinen ihminen, etkä mikään pikkulapsi joka nukahtaa istualleen! Olisit juonut kahvia tai energiajuomaa tms. ja antanut miehelle yhteistä aikaa, etkä olisi tuollainen itsekäs ja inhottava.

että pääsimme lähtemään. Mies ei tietenkään ymmärtänyt, että 2v kuopuksen lähtö ei ole ihan niin simppeli, että mitään ei pakata mukaan eikä koirakaan mitään hoitajaa tarvitse, sen voi jättää yksin kotiin yli 16 tunniksi. Mies halusi ulos syömään ja hotelliin yöksi, hän sai mitä tahtoi. Minä halusin nukkua eli sain, mitä halusin. Minusta seksi ei ole asia, jota ostetaan tarjoamalla päivällinen. Lapsiperheessä uni on sellaista ylellisyyttä, että siitä en luovu edes silloin, kun minulle tarjotaan konjakkia.

Vierailija
224/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin menisin. Ajattele niin että jaat sen rahasumman 14 vuodelle, täytyy sun nyt tuon verran laittaa rahaa vähän erilaiseen iltaan. Yritä nauttia, et saa osoittaa mieltä miehelle. Oikeesti sen täytyy olla kiva ilta, ei se yksittäinen rahanmeno tällaisessa asiassa haittaa.

Vierailija
225/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on helpompi erota kuin perheestä. Ne, jotka ovat panostaneet parisuhteeseen ohi perheen, eroavat helpommin kuin ne, jotka asettavat "lauman" eli perheen etusijalle. Kannattaa muistaa, että perheessä on myös kaksi aikuista, ei vain lapset. Jos eletään vain miehen oikkujen mukaan, ei kukaan voi hyvin.

Jos mies haluaa perheenpyörityksen sijaan panostaa vain itseensä (eli painostaa vaimoa kanssaan hotelliin), kannattaisi hälytysvalojen syttyä. Yleensä mies tietää, mistä vaimo pitää ja jos ehdottomasti ehdottaa jotain tälle ei-ominaista ja vain itselleen tärkeää, niin kyse ei enää olekaan parisuhteen hoitamisesta. Silloin mies jyrää naisen eikä kenenkään tulisi joutua näyttelemään iloista, jos ei iloinen ole. Miehen miellyttäminen ei ole sama asia kuin hyvä parisuhde.

Vierailija
226/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko VIIKON pakkasit 2-vuotiaan tavaroita ja järjestit koiranhoitajaa? Onneksi monet meistä saavat tuon aikaiseksi puolessa tunnissa. Kerro nyt ihmeessä, mitä kaikkea siis konkreettisesti teit sen yhteisen illan eteen, että sait siihen uhrautumaan kokonaisen viikon?!? - Olisit sitten vaikka sanonut miehellesi, että "Kuule, Jamppa, kun koe hirveän stressaavaksi nämä järjestelyt, voisitko sinä pakata kuopuksen kassin ja pyytää jotakuta lenkittämään koiran?"

Ja toinen asia: seksi ei todellakaan ole ostotavaraa, jota saadaan ravintolaillallista ja konjakkia vastaan, ja jo se, että miellät asian noin, kertoo paljon parisuhteestanne. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on tapana HALUTA toista (myös) seksuaalisesti. Yleensä tämä halu kasvaa yhdessä vietetyn laatuajan, lasten poissaolon ja konjakkipaukun jälkeen. Univelat voi sitten kuitata seuraavana aamuna! Minä ainakin olen tuollaisissa tilanteissa niin fiiliksissä miehestäni, että todellakin otan vaikka triplaespresson pystyäkseni hyödyntämään yhteisen illan loppuun asti! - Mutta taidatkin kuulua niihin mammoihin, jotka ovat valmiita valvomaan (ja muutenkin panostamaan energiaa ja aikaa) vain lasten nimissä, ei koskaan parisuhteen nimissä.

Valitettavasti olen samaa mieltä ylempien kanssa: sääliksi käy miestäsi. Mitä, jos olisit itse järjestänyt jotain omasta mielestäsi tosi kivaa ja kaipaisit kovasti toisen seuraa, ja miehesi alkaisi nukkua?

Vierailija
227/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on helpompi erota kuin perheestä. Ne, jotka ovat panostaneet parisuhteeseen ohi perheen, eroavat helpommin kuin ne, jotka asettavat "lauman" eli perheen etusijalle. Kannattaa muistaa, että perheessä on myös kaksi aikuista, ei vain lapset. Jos eletään vain miehen oikkujen mukaan, ei kukaan voi hyvin.

Jos mies haluaa perheenpyörityksen sijaan panostaa vain itseensä (eli painostaa vaimoa kanssaan hotelliin), kannattaisi hälytysvalojen syttyä. Yleensä mies tietää, mistä vaimo pitää ja jos ehdottomasti ehdottaa jotain tälle ei-ominaista ja vain itselleen tärkeää, niin kyse ei enää olekaan parisuhteen hoitamisesta. Silloin mies jyrää naisen eikä kenenkään tulisi joutua näyttelemään iloista, jos ei iloinen ole. Miehen miellyttäminen ei ole sama asia kuin hyvä parisuhde.

Eiköhän se yleensä mene niin, että NAINEN haluaa pyörittää perhettä ja ylipäänsä sen perheen. Ei tarvi ihmetellä, miksi niin monet miehet lähtevät nuoremman ja raikkaamman perään.

Vierailija
228/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö tässä ole jo 14-vuotta eletty vaimon mukaan, jos ei ole missään käyty?

Vierailija
229/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette illastamaan hyvin ja teatteriin yms. Mutta tuutte kotiin nukkumaan? Säästätte hotellin hinnan, mutta kuitenkin nautitte illasta ja yöstä kahdestaan laatuaikaa viettäen.

Laitat kodin kuntoon jo aiemmin ja herkulliset aamiaisbrunssit jääkaappiin valmiiksi, niin pääsette oikeaan kotihotellin tunnelmaan.

Mun miehelle tuollaiset mini-hotellilomat kanssani on hirveen tärkeitä, vaikka meillä ei ole lapsiakaan. Myönnyn niihin tehdäkseni hänet iloiseksi (itse pidän rahan haaskauksena) mutta nautin niistä joka kerta!

Vierailija
230/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä muutaman kerran vuodessa haluaa omaa aikaa vaimonsa kanssa parisuhteen hoitamiseen. Kyllä siinä vielä kerkeää sitä ns. laumaakin ajattelemaan. Vaimot nyt tässä paljon itsekkäämmiltä vaikuttavat, koska he eivät voi poiketa edes muutamana kertana vuodessa siitä arkirutiinista. Meillä nyt arkena syödään halvalla hyvää ruokaa muutenkin, joten mitähän erikoisen romanttista on illallisessa kotona. Kyllä ulkona käyminen sen ohi ajaa jos siellä nyt ei jatkuvasti ramppaa.

Naiset vaikuttavat olevan todella itsekkäitä ja lapsissaan kiinni 24/7 ettei edes kerkeä yhtä kertaa ravintolaan vuodessa tai 14 vuodessa. Onko liikaa vaatia, että miehenkin haluja pitää kunnioittaa parisuhteessa? Ilmeisesti on kun se mies taitaa vain olla se rahapussi, jolla ei ole mitään sanansijaa mihinkään kun vaimo jyrää omien halujensa mukaan.

Vierailija
231/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kalliin illallisenkin se saattaa alkaa mankua että tänkin olis saanut kotona edullisemmin, ei tää nyt niin kummosta ollut ku odotin tai jotain muuta tunnelmaakohottavaa.

mitä jos ap ja muutkin vastaanharaavat pihistelijät vain nauttisi joskus??!!

Vierailija
232/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mennä muualle, kun samaa voi tehdä kotonakin :) Ja ehkä sitä jotenkin miettii sitä "turhaa rahanmenoa".

Mutta toisaalta, mua ei mikään teatteri kiinnosta niin yhtään, ois totaalinen seksintappaja :)

Mutta nuo tuollaiset illathan on kaikille AV mammoille ihan normaaleita, tietysti paremmilla puitteilla väritettynä viel.

Vierailija
233/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mitä miehesi oikeasti tahtoi, oli laatuaikaa vaimonsa kanssa. Saiko hän sitä? Olen samaa mieltä kuin joku muukin, sääliksi kävi miestä.

joten pitihän sitä sitten mennä. Ateria oli valitettavasti pettymys eli kun oli ollut päivän pienessä nälässä, pettyi annoksen makuihin, jotenkin tunkkaista. Viini oli hyvää, mutta yksi lasillinen riitti unettamaan. Miehen toiveesta vielä konjakki siihen lopuksi kahvin kera ja kas - hotelliin päästessä olin valmis nukahtamaan samantien. Kuten teinkin. Miehelle vielä sanoin aika tylysti, että nyt minä nukun, kun kerrankin saan rauhassa niin tehdä. Mies ei jostain kumman syystä ole ehdottanut uutta yhteistä iltaa. Mutta minkä sille tekee, kun viikon kävi ylikierroksilla, järjesteli asioita, pakkasi lasten tavaroita jne. niin se lasillinen riitti unilääkkeeksi.

Miten niin "minkäs sille tekee.."? Sinähän olet aikuinen ihminen, etkä mikään pikkulapsi joka nukahtaa istualleen! Olisit juonut kahvia tai energiajuomaa tms. ja antanut miehelle yhteistä aikaa, etkä olisi tuollainen itsekäs ja inhottava.

että pääsimme lähtemään. Mies ei tietenkään ymmärtänyt, että 2v kuopuksen lähtö ei ole ihan niin simppeli, että mitään ei pakata mukaan eikä koirakaan mitään hoitajaa tarvitse, sen voi jättää yksin kotiin yli 16 tunniksi. Mies halusi ulos syömään ja hotelliin yöksi, hän sai mitä tahtoi. Minä halusin nukkua eli sain, mitä halusin. Minusta seksi ei ole asia, jota ostetaan tarjoamalla päivällinen. Lapsiperheessä uni on sellaista ylellisyyttä, että siitä en luovu edes silloin, kun minulle tarjotaan konjakkia.

Vai onko niin, että laatuaika miehelle on nimenomaan ja vain seksiä, kaikki muu siinä ympärillä on miehen mielestä turhaa ja tarpeetonta, mutta pakollista, että muija on tyytyväinen? Jos ei halua kuin seksiä, miksi lähteä syömään? Kyllä se äijä saisi 2 tunnissa tarpeeksi ja sen jälkeen käytetty vaimo voisi palata arkeensa.

Vierailija
234/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kalliin illallisenkin se saattaa alkaa mankua että tänkin olis saanut kotona edullisemmin, ei tää nyt niin kummosta ollut ku odotin tai jotain muuta tunnelmaakohottavaa.

mitä jos ap ja muutkin vastaanharaavat pihistelijät vain nauttisi joskus??!!

Tuskin jää ilalliskustannusten tasolle ristiriidat, jos on noin poikkeavia näkemyksiä.

Vierailija
235/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä muutaman kerran vuodessa haluaa omaa aikaa vaimonsa kanssa parisuhteen hoitamiseen. Kyllä siinä vielä kerkeää sitä ns. laumaakin ajattelemaan. Vaimot nyt tässä paljon itsekkäämmiltä vaikuttavat, koska he eivät voi poiketa edes muutamana kertana vuodessa siitä arkirutiinista. Meillä nyt arkena syödään halvalla hyvää ruokaa muutenkin, joten mitähän erikoisen romanttista on illallisessa kotona. Kyllä ulkona käyminen sen ohi ajaa jos siellä nyt ei jatkuvasti ramppaa. Naiset vaikuttavat olevan todella itsekkäitä ja lapsissaan kiinni 24/7 ettei edes kerkeä yhtä kertaa ravintolaan vuodessa tai 14 vuodessa. Onko liikaa vaatia, että miehenkin haluja pitää kunnioittaa parisuhteessa? Ilmeisesti on kun se mies taitaa vain olla se rahapussi, jolla ei ole mitään sanansijaa mihinkään kun vaimo jyrää omien halujensa mukaan.

ja jos mies ei oikeasti halua kuin seksiä (miehelle parisuhde ei kaikesta päätellen voi mitään muuta olla), niin miksi ei kunnioittaa vaimoakin ja syödä kotona, koska sitä seksiä saisi sielläkin ihan rauhassa, kun lapset ovat muualla.

Olisiko liikaa vaadittu, että nainen saisi olla parisuhteessa muutakin kuin miehen halujen tyydyttäjä?

Vierailija
236/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta on helpompi erota kuin perheestä. Ne, jotka ovat panostaneet parisuhteeseen ohi perheen, eroavat helpommin kuin ne, jotka asettavat "lauman" eli perheen etusijalle.

Höpsistä höö, parisuhde on se perusta mille perhe on perustettu. Jos parisuhde menee, menee perhekkin, tai jäljelle jää vain lasten takia pystyssä pidetty kulissi.

Vierailija
237/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta + yö tuntuu. Voi olla yllättävän virkistävä kokemus niin itsensä kuin parisuhteenkin kannalta. Kotona voi laittaa hyvää ruokaa vaikka joka viikonloppu (niin me ainakin teemme) ja kivaahan se on sekin, mutta syöminen ravintolassa ja yö hotellissa ovat kuitenkin aivan erilaista kivaa, kun pääsee irrotautumaan täysin arjen ympyröistä. Pitää panostaa ulkoiseen olemukseenkin eri tavalla kuin koti-iltana ja voi melkein kuvitella olevansa treffeillä... Seksikin maistuu hotellissa ihan erilaiselta kuin kotona. Kokeile ihmeessä AP, tuskin tuo teitä konkurssiin vie!

Vierailija
238/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oli samanlainen ilta ja yö, mutta sitä edellisestä kerrasta on kai pari vuotta aikaa.. Ei ole rahakysymys, mieluummin käytänkin rahoja elämyksiin kuin tavaraan. Ei vain tule lähdettyä ja kotonakin on ihan kivaa. Olemme ilmeisesti jo iässä, jossa haluaa päästä omaan petiin. Teatterissa ja ravintolassa käymme toki kotoa käsin.

Vierailija
239/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä muutaman kerran vuodessa haluaa omaa aikaa vaimonsa kanssa parisuhteen hoitamiseen. Kyllä siinä vielä kerkeää sitä ns. laumaakin ajattelemaan. Vaimot nyt tässä paljon itsekkäämmiltä vaikuttavat, koska he eivät voi poiketa edes muutamana kertana vuodessa siitä arkirutiinista. Meillä nyt arkena syödään halvalla hyvää ruokaa muutenkin, joten mitähän erikoisen romanttista on illallisessa kotona. Kyllä ulkona käyminen sen ohi ajaa jos siellä nyt ei jatkuvasti ramppaa. Naiset vaikuttavat olevan todella itsekkäitä ja lapsissaan kiinni 24/7 ettei edes kerkeä yhtä kertaa ravintolaan vuodessa tai 14 vuodessa. Onko liikaa vaatia, että miehenkin haluja pitää kunnioittaa parisuhteessa? Ilmeisesti on kun se mies taitaa vain olla se rahapussi, jolla ei ole mitään sanansijaa mihinkään kun vaimo jyrää omien halujensa mukaan.

ja jos mies ei oikeasti halua kuin seksiä (miehelle parisuhde ei kaikesta päätellen voi mitään muuta olla), niin miksi ei kunnioittaa vaimoakin ja syödä kotona, koska sitä seksiä saisi sielläkin ihan rauhassa, kun lapset ovat muualla.

Olisiko liikaa vaadittu, että nainen saisi olla parisuhteessa muutakin kuin miehen halujen tyydyttäjä?

Ei miehen tarvitse käyttää 300eur vaimoonsa saadakseen seksiä. Joten ihan turha väittää, että mies veisi vaimonsa ulos romanttiselle viikonlopulle vain tehdäkseen naisen miehisten halujensa tyydyttäjäksi. Mistä sinäkin olet tuon vetopäätöksen tehnyt, että miehelle parisuhde ei voi olla mitään muuta kuin seksinhalua? Jotain pettymyksiä miehiin kenties ja henkisiä ongelmia? Ihmisiä ne miehetkin ovat emotionaalisine tarpeineen.

Mies kunnioittaa suurimman osan ajasta syömällä kotona vaimonsa kanssa, joten onko mahdotonta naiselle kunnioittaa miestään ottamalla tämän romanttinen tarjous vastaan. Ai niin joo, ainoa suomalainen parisuhdemalli taitaa olla se että miestä täytyy vähintään pahoinpidellä henkisesti. Sitten miestä täytyy tietenkin syyllistää naisten seksiobjekteina pitämisestä jos tämä koskaan haluaa järjestää mitään kivaa tekemistä avioparin kesken.

Oletko sinä aina vain pelkästään seksiobjekti kun miehesi nai sua? Teillä ei sitten taida paljoa seksiä olla kun saastut niin pahasti rakastelusta.

Vierailija
240/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mitä miehesi oikeasti tahtoi, oli laatuaikaa vaimonsa kanssa. Saiko hän sitä? Olen samaa mieltä kuin joku muukin, sääliksi kävi miestä.

Vai onko niin, että laatuaika miehelle on nimenomaan ja vain seksiä, kaikki muu siinä ympärillä on miehen mielestä turhaa ja tarpeetonta, mutta pakollista, että muija on tyytyväinen? Jos ei halua kuin seksiä, miksi lähteä syömään? Kyllä se äijä saisi 2 tunnissa tarpeeksi ja sen jälkeen käytetty vaimo voisi palata arkeensa.

sanoi että mies olisi halunnut vain seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi