Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Scandic-hotellien perushinnat nousseet "aamiainen ostettava erikseen"-uudistuksen myötä

Vierailija
06.10.2025 |

Eli yhtä hintavia alkavat olla kuin jotkin paremmat hotellit, mutta rahalleen saa vähemmän vastinetta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus kunniaan!

Vierailija
2/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Enää jostain Hullujen päivien tarjouksesta voi saada huoneen alle satasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta kuvittelit? Kenties pian sänkykin pitää huoneeseen vuokrata erikseen, lattia kuuluu hintaan.

Vierailija
4/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta kuvittelit? Kenties pian sänkykin pitää huoneeseen vuokrata erikseen, lattia kuuluu hintaan.

Ja suihku käynnistyy vain poletilla

Vierailija
5/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saat maksaa sähköstä ja vedestäkin erikseen.

Vierailija
6/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hinta kuin laadukkaissa Sokos-hotelleissa, mutta Scandicin vastaavat huoneet nuhjuisia, eikä aamiainenkaan yhtä runsas.

Vierailija
7/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle tulee yllätyksenä että hotellit on kalliita? Aina voi huilata kirjastoissa, lentokentillä, rautatieasemilla ja bussiasemilla. Tai kesällä vaikka puistoissa. Ei se ole hul lu ku pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
8/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan käytä sellaisia hotelleja missä ei aamiainen kuulu hintaan. 

Vierailija
9/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas on kiva kun voi itse valita mitä, missä ja milloin syö aamiaisen, erityisesti jos on useamman päivän reissu.

Vierailija
10/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneus kunniaan!

Ahneutta vai kustannusten nousua? Hotellin kokonaiskulut lienevät viime vuosina nousseet ja jos samalla käyttöaste hiipunut, niin yöpymistä kohti kulut nousseet vieläkin enemmän.

Vierailija
11/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä rahastus mainitaan näkyvästi hotellien varaussivustoilla, joten osaan ottaa jonkun toisen hotellin.

toisaalta, jos erehdyn tällaiseen hotellin ja aamiaisesta rahastetaan erikseen, niin jää paremmin mieleen, enkä enää tulevaisuudessa erehdy menemään sellaiseen.

Vierailija
12/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas on kiva kun voi itse valita mitä, missä ja milloin syö aamiaisen, erityisesti jos on useamman päivän reissu.

Itse en henkilökohtaisesti tykkää metsästää ruokapaikkaa heti aamusta mutta kukin tyylillään.

Vierailija
13/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta rahastetaan erikseen. jotkut röyhkeimmät hotellit eivät tarjoa asiakkailleen edes pysäköintipaikkaa. 

onkin vähentynyt hotelleissa käynti, kun perushinnan lisäksi rahastetaan kaikesta lisää.

Vierailija
14/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneus kunniaan!

Ahneutta vai kustannusten nousua? Hotellin kokonaiskulut lienevät viime vuosina nousseet ja jos samalla käyttöaste hiipunut, niin yöpymistä kohti kulut nousseet vieläkin enemmän.

rehelliset nostavat silloin perushintaa eivätkä kuseta asiakkaalta lisämaksuja

Vierailija
15/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen uppoaa se kun aamiainen tulee kuuluu hintaan, huone 115€ yö.

Tai sitten voi valita ei aamiaisella huoneen 100€

Vierailija
16/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuinka paljon enemmän rahaa hotelli saisi jos myös sängystä ja vessasta tulisi vielä maksaa eriikseen. Tai siitä että kulkee sisään ja ukos oman hotellihuoneen ovesta.

Vierailija
17/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää maksaa laadusta ja luksuksesta. 

Vierailija
18/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti tämä rahastus mainitaan näkyvästi hotellien varaussivustoilla, joten osaan ottaa jonkun toisen hotellin.

toisaalta, jos erehdyn tällaiseen hotellin ja aamiaisesta rahastetaan erikseen, niin jää paremmin mieleen, enkä enää tulevaisuudessa erehdy menemään sellaiseen.

Jos aamiaisen joutuu ostamaan erikseen, niin sama mennä AirBNB kämppään. Noissa on yleensä jääkaappi, mitä aina ei hotellissa ole joka huoneessa.

Vierailija
19/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hotellien hinnat alkaa oleen niin kalliita että ei me ainakaa viitsitä enää niissä käydä. Meiltä jää ne viikonloppumatkat nyt tekemättä kotimaassa kokonaan ja panostetaan ainoastaan ulkomaan matkoihin sen pari kertaa vuoteen.  Viikonloppureissu suomessa hotellien, matkakulujen ja syömisten yhteenlaskettu hinta huitelee yli viidensadan kahdelta hengeltä. Järkyttävän hintaista! 

Vierailija
20/40 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa genreä kuin esimerkiksi Lufthansan "asiakkaiden toiveesta poistamme voileipätarjoilun, jatkossa voitte ostaa itse". Vtut se mikään asiakkaiden toive on, jos keneltä tahansa kysyttäisiin haluatko:

- pelkän huoneen vai huoneen aamiaisineen samaan rahaan

- pelkän lennon vai välipalan (oluineen/viineineen) ja lennon

harvempi vastaisi että pelkän huoneen/lennon. Beancountterit ovat iskeneet ja joka paikasta säästetään kunnes siitä tulee normi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi