Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?

Vierailija
04.04.2012 |

Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.

Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.

Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.

Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko VIIKON pakkasit 2-vuotiaan tavaroita ja järjestit koiranhoitajaa? Onneksi monet meistä saavat tuon aikaiseksi puolessa tunnissa. Kerro nyt ihmeessä, mitä kaikkea siis konkreettisesti teit sen yhteisen illan eteen, että sait siihen uhrautumaan kokonaisen viikon?!? - Olisit sitten vaikka sanonut miehellesi, että "Kuule, Jamppa, kun koe hirveän stressaavaksi nämä järjestelyt, voisitko sinä pakata kuopuksen kassin ja pyytää jotakuta lenkittämään koiran?" Ja toinen asia: seksi ei todellakaan ole ostotavaraa, jota saadaan ravintolaillallista ja konjakkia vastaan, ja jo se, että miellät asian noin, kertoo paljon parisuhteestanne. Hyvässä parisuhteessa molemmilla on tapana HALUTA toista (myös) seksuaalisesti. Yleensä tämä halu kasvaa yhdessä vietetyn laatuajan, lasten poissaolon ja konjakkipaukun jälkeen. Univelat voi sitten kuitata seuraavana aamuna! Minä ainakin olen tuollaisissa tilanteissa niin fiiliksissä miehestäni, että todellakin otan vaikka triplaespresson pystyäkseni hyödyntämään yhteisen illan loppuun asti! - Mutta taidatkin kuulua niihin mammoihin, jotka ovat valmiita valvomaan (ja muutenkin panostamaan energiaa ja aikaa) vain lasten nimissä, ei koskaan parisuhteen nimissä. Valitettavasti olen samaa mieltä ylempien kanssa: sääliksi käy miestäsi. Mitä, jos olisit itse järjestänyt jotain omasta mielestäsi tosi kivaa ja kaipaisit kovasti toisen seuraa, ja miehesi alkaisi nukkua?

perhe eli ihan normaalia elämää edellisen viikon eli töistä kotiin, kaupan kautta tai ilman, ruokaa pöytään, lapset harrastuksiin, lapset harrastuksista, iltatoimet läksyineen, pyykkeineen jne. Mies ihan normaalisti omissa harrastuksissaan 18.00 - 21.00 kolmena iltana viikossa.

Mies halusi hotelliin, mutta ei tehnyt asian eteen mitään muuta konkreettista kuin varasi huoneen. Sanoin useaan otteeseen, että lapsille pitää hankkia hoitaja, koiralle samoin. Miehen mielestä ne eivät olleet lainkaan tärkeitä asioita, koska hänellä oli harrastuksensa! Tähän oheen kun liittää kuopuksen korvatulehduksen ja kaksi valvottua yötä sekä leipomisen yhden lapsen pulliksiin, niin saatiin (tai siis minä itsekkäästi sain) aikaan kohtalaisen univelan.

Jos miehen panostus parisuhteeseen on sitä, että hän varaa hotellihuoneen ja panostus perheeseen on se, että hän viettää illat harrastuksissaan, niin miksi ihmeessä minun panostukseni parisuhteeseen olisi yhtään sen suurempi kuin miehenkään?

Säälin niitä naisia, jotka ovat miehensä ostettavissa hotelliyöllä.

Oliko hotelliyö ehkä miehen yritys hyvittää sitä, ettei hän ole tehnyt tarpeeksi perheenne eteen? Ettekö te ollenkaan ole keskustelleet vastuiden jakamisesta? On eri asia vaatia jakamaan vastuut kuin ensin tehdä kaikki itse ja sen jälkeen syyllistää miestä itsekkyydestä... Tulee ihan oma marttyyrimutsini mieleen, sori vaan.

Vierailija
262/262 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulle siisti koti on tärkeä, saa mies luvan siivota jälkensä välittömästi. Sotkua en siedä. Haluan, että mies hoitaa viikonloppuaamuina lapset ja minä saan nukkua, siten ole päivällä pirteämpi. Haluan myös nukkua vähintään 8 tunnin yöunet.

Nuo asiat ovat minulle parisuhteen hoitamista. Jos mies haluaa lähteä viikonlopuksi hotelliin, on se OK. Se voi olla hänelle tärkeää. Mutta jos sukat ovat viikolla lattialla ja lapset hoitamatta, en todellakaan lähde mukaan. En ole parisuhteessa kynnysmatto, jonka täytyy uhrata elämänsä toisen oikuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän