Onko tämä sinulle arkea vai juhlaa ja haluaisitko tällaista ylipäätään?
Tarjolla olisi kunnon illallinen viineineen G.W. Sundsmansissa. Sitä ennen tai sen jälkeen teatteriesitys jossain teatterissa. Yöpyminen keskustan hyvässä hotellissa.
Mies haluaisi tuollaisen minun kanssani ja minä haraan vastaan. En jotenkin millään haluaisi laittaa rahaa siihen, että syödään ja nukutaan. Niitä voi tehdä kotonakin. Lapset olisivat joka tapauksessa hoidossa, oltaisiin me kotona tai hotellissa kahdestaan viettämässä laatuaikaa.
Joissain parisuhteissa tuollaiset ovat ihan arkea, meille tämä olisi juhlaa. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä, eikä olla koskaan oltu kahdestaan kunnon illallisella tai hotellissa yötä.
Olenko ainut? Tuntuu niin hölmöltä laittaa kolmatta sataa euroa yhteen päivään, josta ei kuitenkaan jää käteen mitään. Mieluummin syötäisiin kotona hyvin..
Kommentit (262)
Koska minulle siisti koti on tärkeä, saa mies luvan siivota jälkensä välittömästi. Sotkua en siedä. Haluan, että mies hoitaa viikonloppuaamuina lapset ja minä saan nukkua, siten ole päivällä pirteämpi. Haluan myös nukkua vähintään 8 tunnin yöunet.
Nuo asiat ovat minulle parisuhteen hoitamista. Jos mies haluaa lähteä viikonlopuksi hotelliin, on se OK. Se voi olla hänelle tärkeää. Mutta jos sukat ovat viikolla lattialla ja lapset hoitamatta, en todellakaan lähde mukaan. En ole parisuhteessa kynnysmatto, jonka täytyy uhrata elämänsä toisen oikuille.
Oliko hotelliyö ehkä miehen yritys hyvittää sitä, ettei hän ole tehnyt tarpeeksi perheenne eteen? Ettekö te ollenkaan ole keskustelleet vastuiden jakamisesta? On eri asia vaatia jakamaan vastuut kuin ensin tehdä kaikki itse ja sen jälkeen syyllistää miestä itsekkyydestä... Tulee ihan oma marttyyrimutsini mieleen, sori vaan.