Kerro sen miehen nimi & paikkakunta, kuka petti vaimoaan kanssasi?
Kommentit (181)
nuorekas ja hieman poikamainen nelikymppiseksi ukkomieheksi
Ei helvetti! voiko olla tosi, mäkin olen ollut Tomin kanssa ja senkin sukunimi alkoi jiillä! Loppui oohon. Onkohan sama tyyppi?
Mukava ketju, tässähän paljastuu kaikki Suomen gigolot.
MONTAHAN AV-MAMMAA ON MUHINOINUT SAMAN UKON KANSSA XD
AIKAMOISIA PILLURALLEJA OOTTE XD
Kerro lisää tästä tyypistä! Mihin kirjaimeen sukunimi päättyy? Ja montako kirjainta? Minkä ikäinen? Näköinen? Koska tapahtui ja missä?
T. Säikähtänyt vaimo :(
Kerro lisää tästä tyypistä! Mihin kirjaimeen sukunimi päättyy? Ja montako kirjainta? Minkä ikäinen? Näköinen? Koska tapahtui ja missä?
T. Säikähtänyt vaimo :(
Mammat uteliaina ja ehkä pikku paniikissa tulevat tarkistamaan ettei oma äijä löydy listalta? :D Viihdyttävää kerrassaan!
Tumma ja komea, vakipano oli pari vuotta sitten, kunnes muutin pois Tampereelta. En tiedä onko enää vaimonsa kanssa, kai se jotain aavisteli..
Jussi M, mutta en tiedä tarkkaanmistä oli.
Kiva komee, jotain 40+ mies ja perhe oli kuulema matkassa.
timo sastamala
sami tampere, tai siis oli siellä vain töissä, ei enää... kai se siellä töissäkin jonkun kans kikkaili koska häipyi niin äkki, asui jossain lähistöllä kai...
Tero S Rauma, Tero K Hämeenlinna, Marko K Pori
Kertokaas lisää tästä Timosta.. Ulkonäkö? Ikä noin suunnilleen..?
Ja tarkoitan siis Timoa Jyväskylästä..
Ja tarkoitan siis Timoa Jyväskylästä..
asu aika monta Timoa. Näillä tuntomerkeillä tuskin kukaan jää kiinni.
Eix mun ukko Turussa muka petä, ei päässy edes 200 ekan joukkoon.
No niin Turkulaiset käräyttäkää nyt mun ukko niin voin kolhasta sitä paistinpannulla ja sit tarvisin yhet helkkarin kalliit kengät mitkä se vois hyvitelläkseen mulle ostaa..
Niissä on muuten kiva kuvio pohjassa, tulee oikein mukava kuva perseeseen.
Miksi te panette ukkomiehiä, jos pettäminen teidän mielestä on kuitenkin väärin ja ukkelit sietää jäädä kiinni? Eikö tuo ole vähän ällöä harrastaa seksiä jonkun kans, jota ilmeisesti kuitenkin halveksii?
Vähän asian vierestä, yks kaveri ihmettelee aina miten kaikki hänen miehensä on pettänyt häntä. Itse en ihmettele, kun tiedän että kaikki hänen suhteensa on myös alkaneet petoksesta. Jos pettävät miehet kiinnostaa, niin valitettavasti sitä on jossain vaiheessa usein itse se jota petetään. Eihän ne noita harrastuksiaan lopeta (eivät pysty, kun itsetunto on kiinni siitä saako naisia), petettävät vaan vaihtuu.