Kerro sen miehen nimi & paikkakunta, kuka petti vaimoaan kanssasi?
Kommentit (181)
Tästä on kyllä kauheesti jo aikaa...
oikeasti usko näitä kaikkia? Katkerampaa olentoa kuin nainen ei ole ja miettikää kuinka helppoa näin on kostaa vaikka exälle tai ukolle joka antoi rukkaset! Toki näistä osa on varmasti tosia ja olen samaa mieltä siitä, että joka ikinen pettäjä -kusipää joutaa narahtaa, mutta ihan sinisilmäisenä ei näitä "paljastuksia" kannata uskoa ;)
(ja ei, oman mieheni nimeä tai paikkakuntaamme ei ole täältä löytynyt eli en yritä rauhoitella tällä itseäni, kuten nyt joku takuulla "tietää" :DDD)
...en tosin tiedä onko lapsensa äidin kanssa naimisissa vai avoliitossa.
vielä yhtään Raahelaista miestä pantu.....so no worries.
Kerro lisää tuosta salolaisesta akvaario-viuhka-tyypistä?
viikonloppu isä.. niin ja ex narkkari
Onkohan tämän ketjun kaikki naiset olleet sinkkuja, miesten pettämis hetkellä? :)
Kerro lisää tuosta salolaisesta akvaario-viuhka-tyypistä? Tuntomerkkejä?
Piiitkä valkoinen, hieman käyrä kikkeli. Ei leikattu. Lepotilassa hieman käyrä alaspäin. Ruma kikkeli.
Mä luulen, että yksi näistä mainituista on mun mies, muttei haittaa. Mua ei kiinnosta ketä se panee. Hyvä, jos joku edes antaa sille.
Piiitkä valkoinen, hieman käyrä kikkeli. Ei leikattu. Lepotilassa hieman käyrä alaspäin. Ruma kikkeli.
Tuo lisätietojen penääjä oli kuitenkin joku utelias naapuri tms. ei häntä kikkelitiedot auta :D
Tuomo R Levillä tapahtui tammikuussa 2011 mutten tiedä mistä kotoisin
Oliko sellainen aika atleettinen, tumma alle kolmekymppinen? :)
Ei helvetti! voiko olla tosi, mäkin olen ollut Tomin kanssa ja senkin sukunimi alkoi jiillä! Loppui oohon. Onkohan sama tyyppi?
Sukunimestä ei mitään tietoa