Kerro sen miehen nimi & paikkakunta, kuka petti vaimoaan kanssasi?
Kommentit (181)
Tuomo R Levillä tapahtui tammikuussa 2011 mutten tiedä mistä kotoisin
Oliko sellainen aika atleettinen, tumma alle kolmekymppinen? :)
Yli 30 jo, tumma mutten tiedä kovinkaan atleettinen. Ihan normaali vartalo, pitkä. Ei lihava ei laiha, sellainen sopiva. :D
mutta tällä hetkellä 40+, asuu pääkaupunkiseudulla, kavereita (sukua?) Turun seudulla. Oli mennyt vaimonsa kanssa naimisiin jollain purjehdusreissulla jossain Suomen saariston kirkossa, vaimonsa oli harmitellut jälkikäteen, että normaalit häät olisivat olleet ehkä kivat.
Ihan kiva mies oli :)
Antti Mäntsälästä? muistaakseni, tästä noin vuosi aikaa.
Olli S, Vantaa. Nykyään asuu Helsingissä.
Mä en ole vielä päässyt listoille ;) Odotellaan...
Taidetaan tuntea sama häntäheikki.
Siis tuo Timo jyväskylästä
kun nää tapahtu?
Onneks mä ja mun mies ollaan niin eri maata. Miks es vaivaudun lukeen tätä paskaa.
vaikka tuskin se vaimo tätä palstaa lukee, toivoisin äijän jäävän kiinni. En pahan mielen tuottamisen vuoksi, vaan koska sitten vaimo ei kuvittelisi että hänen tarvitsee niin mielettömästi olla miehelleen "työnteosta" kiitollinen..
Tuomo R Levillä tapahtui tammikuussa 2011 mutten tiedä mistä kotoisin
Mihin aikaan tammikuussa?
Kari Seinäjoelta siis avosuhteessa, ei naimisissa.
Onneks mä ja mun mies ollaan niin eri maata. Miks es vaivaudun lukeen tätä paskaa.
Olet kuin ex-vaimoni, hän oli myös aina kommentoimassa asioita meidän molempien puolesta. Itse en ikinä alkaisi selittämään kenellekään, mitä mieltä me ollaan ilman että kysyisin sen päiväisiä fiiliksiä puolisolta ennen.
Siis tuo Timo jyväskylästä
En yllättyis, hakeaa aika avoimesti seuraa mm. netissä.
Siis tuo Timo jyväskylästäEn yllättyis, hakeaa aika avoimesti seuraa mm. netissä.
Mammat uteliaina ja ehkä pikku paniikissa tulevat tarkistamaan ettei oma äijä löydy listalta? :D Viihdyttävää kerrassaan!
joko hänen nimensä on ilmestynyt tänne.
Yhden tutun mies ainakin pongattu, toivottavasti menee tieto myös vaimolleen..
Kiitos kun vastasit. Ei luojan kiitos ollut oma mies tämä...
"Säikähtänyt vaimo"