Kerro sen miehen nimi & paikkakunta, kuka petti vaimoaan kanssasi?
Kommentit (181)
Mä oon sataprosenttisen luotettavaa panoseuraa. Enkä edes muistaisi vuosien varrelta kaikkia.
Toi Antti Mäntsälästä, varmaan kaverin mies, jäänyt kii, mutta yhessä ovat, kaksi yhteistä lasta ja sukunimi alkaa S ja loppuu N Enää eivät asu Mäntsälässä
oletko varma että oli Kauhava, eikä esim. Kauhajoki?
Toni H.
Voisitko kertoa hieman jotain lisää Porilaisesta Toni H.sta?
kenties salosta? kaljuhko?? entäs toi tero?? onko nelikymppinen?? oma firma ja toinen työ kouluttajana??
Oliko sillä ihan älyttömän iso filee?
Tää on kyllä yks sairaimmista ketjuista mitä olen täällä nähnyt.
Tää on kyllä yks sairaimmista ketjuista mitä olen täällä nähnyt.
oletko varma että oli Kauhava, eikä esim. Kauhajoki?
useampi lapsikin miehellä, pienillä ikäeroilla.
Timo R, Tampere
Lähetti vielä joulukortinki perään..
Onko taksari :) ?
Timo R, Tampere
Lähetti vielä joulukortinki perään..Onko taksari :) ?
oletko varma, että tosiaan oli edes varattu?vai toivoiko uusintaa
1990-luvun alkupuolella... Etu- ja sukunimi alkoivat samalla kirjaimella.
Teki reissuhommaa, Oulusta oli kotoisin.
Panomiehenä ei mistään kotoisin. Oli ilmeisesti ollut Kansallisosakepankin palveluksessa ennen sen konkurssia tai pankkikriisiä tmv.
kun nää tapahtu?
Onneks mä ja mun mies ollaan niin eri maata. Miks es vaivaudun lukeen tätä paskaa.
Teemu K Oulusta. Tapahtui n.3 vuotta sitten. Sukunimessä 5 kirjainta. Asui ainakin silloin Toppilansaaressa tai jossain siellä suunnassa.
Itse kadun tätä suuresti. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Hänelle ei.
Lyhyehkö kaveri, eikä vehjekään koolla pilattu. Vaimo ja muutaman vuoden ikäinen poika. Pettää aina kuin tilaisuus on.
Toni S. Vaasa Enkä ollut läheskään ainoa kenen kanssa on pettänyt.
sukunimi g:hen ?
vaan o:hon
Jukka Oulusta! P:llä taisi alkaa sukunimi, varma en ole. Jotenkin reppanan oloinen mies, katui syvästi sitä mitä tapahtui välillämme :/ Jäi itsellekin paha mieli.
No pitikö tulla sitten se tänne kertomaan?
Helpottaa oloa jos puhuu vaivaavista asioista. Vaikka av-mammojen kanssa.
rekkakuski, joulukuussa 2007 siljan laivalla. Tumma ja komee, vieläkin lämmöllä muistelen. ;)
Tai siis, aihealue on tietysti surullinen, mutta kylläpä olis suorastaan kutkuttavaa jos joku häntäheikki tämän kautta kärahtäis vaimolleen. Ihan oikein siskot :)
kenties salosta? kaljuhko??
entäs toi tero?? onko nelikymppinen?? oma firma ja toinen työ kouluttajana??