Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi

Vierailija
01.04.2012 |

Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.

Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.

Kommentit (1052)

Vierailija
681/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kyläpaikassa ollessani kahvilla perheen 4v tyttö ilmoitti, että hänellä on kakkahätä. Äiti sitten haki potan keittiöön, tyttö veti housut alas ja istui potalle alkaen kakkaamaan siihen. Sitten tyttö juoksi vessaan, jonne äiti meni potan kanssa tyhjentämään sen ja pyyhkimään tytön takapuolen. Minä siinä ihmettelin, että mitä juuri äsken tapahtui?

Ekaluokalla ollessani (vuosi 84) muistan kaverin synttäreillä kakkupöydässä, kun kaverin äiti tuli vaihtamaan pikkuveljen kakkavaipan lattialle siihen pöydän päätyyn. Kakka oli samanväristä kun pöydässä ollut pannukakku. En syönyt ja vielä tänäkin päivänä pannukakku yhdistyy usei mielessäni tuohon lapsena nähtyyn 😆

Vierailija
682/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toistuu aina kummilapsen syntymäpäivinä. Veljeni kutsuu kylään tiettyyn aikaan ja paikalla on myös veljen puolison sisaruksen lapsineen. Joka kerta laittavat kahvit ja kakut pöytään ja kutsuvat muut pöytään juomaan, paitsi minut. Tämä toistuu aina. Sillä välin kun muut aikuiset syö ja juo rauhassa, niin minä pidän seuraa lapsille. Saan kahvit ja kakut vasta, kun toiset lähtee kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua,tulin juuri syntymäpäiväjuhlista,jossa olin se sukulainen,jonka lahjat kelpasi,mutta jonka kanssa ei viitsitty jutella.Kysyin kuulumisia,sain yhden sanan vastaukset jne.Oli siis lasten synttärit,juhlakalu nappasi lahjan kiittämättä ja häipyi omaan huoneeseen.Isäntäpari oli kutsunut omat kaverit joiden kanssa jutteli kokoajan...Liekö enää ensivuonna tulee mentyä...

Tämä.

Olen skipannut sisarusten lasten synttärit tästä syystä. Edes se sisarus ei ole vaivautunut juttelemaan kanssani tai edes vetänyt yleiseen keskusteluun mukaan. Kyllä sen vähemmälläkin ymmärtää olevansa ei-toivottu / haluttu.

Alkuun se sattui todella lujaa. Nykyään olen helpottunut kun voi suunnitella oman ajankäytön ilman haluttomia kahvitteluja.

Vierailija
684/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toistuu aina kummilapsen syntymäpäivinä. Veljeni kutsuu kylään tiettyyn aikaan ja paikalla on myös veljen puolison sisaruksen lapsineen. Joka kerta laittavat kahvit ja kakut pöytään ja kutsuvat muut pöytään juomaan, paitsi minut. Tämä toistuu aina. Sillä välin kun muut aikuiset syö ja juo rauhassa, niin minä pidän seuraa lapsille. Saan kahvit ja kakut vasta, kun toiset lähtee kotiin.

Miten tämä kutsu kahvipöytään tapahtuu? 

Vierailija
685/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ryhtyy kynnysmatoksi kaikki kohtelevat kynnysmattona. Eipä minulla muuta.

Vierailija
686/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu kutsuu joka vuosi lapsensa synttäreille. Hyvät tarjoilut on, mutta emäntä on lähes koko kutsujen ajan röökillä parvekkeella kaverinsa ja ex-miehensä. kanssa. Lapset leikkii keskenään ja me tupakoimattomat aikuiset sohvalla kunnez on aika lähteä kotiin.

Vierailija
687/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidät oli kutsuttu kylään (uusi vuosi), istuimme koko porukka olohuoneessa rupattelemassa ja lapset leikkivät lattialla. Jostain käsittämättömästä syystä isäntäperheen miehen hermot pettivät, keräsi lasten lelut ja heitti pihalle puutarhan ovesta.

Tuli pitkä hiljaisuus lähdimme kotiin.

Tästä on jo aikaa, mutta vieläkin usein pohdin, mikä oli pielessä. Miksi eivät peruneet kutsua.

Sille iski vieroitusoireet huumeista.

Vierailija
688/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irvistelleet ja repineet naamaansa, masturboineet ruokapöydässä ja oksentaneet tarkoituksella matolle.

No kannattaisikohan pysyä niistä narkeista erossa.

Vierailija
689/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv ei kuulu olla päällä jos tulee vieraita.

Menimme kerran kylään jos tv huusi täysillä.

Lähdimme samantien pois.

Kun vadtavierailu tapahtui meillä. Laitoin tv huutamaan täysillä.

Vieraat lähtivät.

Ottivat opikseen. Meidän vieraillessa ei enää tv huutanut vaan oli kiinni.4

Olet todella lapsellinen juntti.

Vierailija
690/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa ei kolmantena pyöränä kirjoitti:

22 -vuotiaana menin kutsuttuna viettämään Etkoja kaveripariskunnan luokse. Oltiin asunnossa kolmistaan.

Pariskunta riiteli rajusti ja alkoivat heittelemään toisiaan tavaroilla. Tässä vaiheessa ilmoitin lähteväni. Pyysivät anteeksi ja pyysivät jäämään. Tilanne rauhoittui.

Menin vähän ajan päästä vessaan. Kun tulin vessasta, olivat menneet makuhuoneeseen, jossa äänekkäästi harrastivat seksiä.

Vaivaannuin ja lähdin. Lähetin pihalta tekstiviestin, että lähdin jo juhliin yksin, johon olimme menossa.

Kaverini soitti perään ja oli vihainen, kun jätin heidät etkoille, koska tarkoitus oli mennä yhdessä kolmistaan juhliin.

Menin takaisin heille ja lopulta lähdimme yhdessä juhliin.

No nyt oli typerä juttu.

Vierailija
691/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhde kärsi kirjoitti:

Menin silloisen tyttöystävän kanssa (joka oli ulkomaalainen) ystäväni luokse jatkoille. Saimme käyttöömme nukkumista varten piharakennuksen, jossa oli sauna ja makuuhuone.

Aamuyöstä harrastimme seksiä, kun yhtäkkiä ystäväni ja talon isäntä ilmestyi sängyn viereen, hieroen munaansa housujen päältä ja pyysi päästä mukaan touhuun.

Mitään tällaisesta ei ollut puhetta missään vaiheessa, eikä se ollut meille Ok...

Vai sellainen sukujuhla teillä.

Vierailija
692/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkojuottivat ison lasillisen raakaa viinaa. Kun kieltäydyin isäntä suuttui ja sanoi että isännän malja on juotava.  Juoppo mikä juoppo..

Niin. Teillä juopoilla ryyppy jää päälle herkästi.

Vierailija
693/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin ensimmäisen kerran miehen veljen mökille kylään, meillä lapset silloin 3v ja 5v ja heidän 2 lastaan jo yli 10 vuotiaita. Heillä ei ollut mitään mehua, vain kivennäisvettä jota meidän lapset eivät tietenkään juo kun eivät tykkää limppareistakaan. Maitoa he eivät käytä kuin kahvissa joten sitäkään ei ollut paljoa. Onneksi olimme vain yhden yön joten lapset pärjäsivät kyllä vedellä sen ajan ja itse join lämmintä cokista joka oli ollut autossamme avattuna jo pari päivää. :D Tiedämpähän ensi kerralla ottaa omat juomat mukaan.

Onko lämmin, lemmehtynyt cokis sun mielestä parempaa kuin raikas vesi?! 🤣

En joisi edes tuoretta, kylmää kolaa, Hyi olkoon.

Vierailija
694/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttuna, oikeaan aikaan oikeana päivänä: synttärisankari röhnöttää sohvalla, pari vierasta hihkuu jostain huutonet/tori/kirppistuotteesta, emäntä häärii keittiössä oven takana (kyllä! Veti oven perässään kiinni) ja pikkulapset hääri lattialla. Öööö??? Hei!??? Mitä kuuluu??? Sama meno jatkui kaikilla. Tuli outo olo

Vierailija
695/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kutsuvieraina erään pariskunnan mökillä. Ensimmäinen järkytys oli, kun ehdottivat kimppasaunaa, josta kieltäydyin vedoten ujouteeni. Noh käytiin sitten naiset ja miehet erikseen. Sielläpäin on kuulemma ihan normaalia saunoa alasti porukassa...

Toinen järkytys oli, että syömään, siis ihan ruokapöytään tultiin ilman vaatteita, pikkuhousut saattoi olla aamupalalla herrasväellä päällä, kyllä meni ruokahalut. Muuten oikein mukava pariskunta, mutta ilmeisesti jotain nudistihenkisiä :D.

Mitä lienee saippuasarjoja oletkaan katsonut, mutta useimmilla eri mökeillä, eri porukoissa:

Suomessa olen saunonut sekasaunoissa alasti ja sen jälkeen osa porukasta grillannut alasti. Ei mitään nudistiporukkaa, vaan tavan kansalaisia eri yhteiskuntaluokista.

Erikoinen suku sinulla.

Vierailija
696/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttuna, oikeaan aikaan oikeana päivänä: synttärisankari röhnöttää sohvalla, pari vierasta hihkuu jostain huutonet/tori/kirppistuotteesta, emäntä häärii keittiössä oven takana (kyllä! Veti oven perässään kiinni) ja pikkulapset hääri lattialla. Öööö??? Hei!??? Mitä kuuluu??? Sama meno jatkui kaikilla. Tuli outo olo

Tuollaisessa tilanteessa huomaisin kadottaneeni puhelimeni ja lähtisin etsimään sitä, loppuiäkseni. Tai mitäpä sitä tuollaiselle poppoolle valheita keksimään: sieltä voisi yksinkertaisesti lähteä pois mitään sanomatta ja pysyäkin poissa.

Vierailija
697/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tulee varsin ihmetys tätä ketjua lukiessa. En ihan kykene uskomaan näitä juttuja. Tulee mieleen, että kirjoittajia on vain muutama, niin samanlaisena toistuvia tapahtumia. Itse en ole koskaan kokenut mitään vastaavaa ja olen jo hyvän matkaa kuudenkympin puolenvälin ikäinen.

Tosiaan outoja juttuja. En minäkään muista kokeneeni ihan tällaisia koskaan. Mutta sellainen, mikä on elämässäni toistunut usean kerran, on se, että joku ilmoittaa tai lupaa, ihan oma-aloitteisesti siis, tehdä jotain, esimerkiksi antaa minulle jotain tai kertoo järjestävänsä jonkin illanvieton ja että kutsuu minutkin. Mutta hyvin harvoin tuollaiset ovat toteutuneet, ja olen oppinut, että on parempi olla muistuttamatta. Niin, varsinkin noita "aion järjestää senjasen tilaisuuden ja kutsun sitten sinutkin" -tapauksia on riittänyt. Kun itse järjestän jotain, kysyn heti, mikä ajankohta kävisi tai useammalle kutsutulle ilmoitan ajankohdan ja pyydän kertomaan, pääsevätkö paikalle. Minun kohdallani se on aina sellaista, että "palaan ajankohtaan myöhemmin". No eipä kyllä kukaan ole palannut. Ihmettelen, että pitää oma-aloitteisesti tulla höpöttämään tuollaisia. Useampi ihminen on elämäni aikana tehnyt tuollaista. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
698/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisti palaa, kun täällä lukee tekstejä.

Kollega pyysi mökille monta vuotta.

Ei ollut autoa, eikä kiinnostusta.

Sitten ostettiin auto ja kuulemma loppui tekosyyt.

Mentiin sitten. Etukäteen kysyttiin mitä tehdään, mitä tuodaan. Uimapuku on hyvä ottaa.

Mentiin perille la aamuna. Isäntä sanoi uimapuvut päälle ja veteen.

Meidän piti viedä joku tälläinen matto veteen, täyttää se hiekalla. Vesi oli kylmää.

Huvittavinta oli mies seisoi rannalla ja poltti sikaria, huuteli ohjeita.

Saatiin levitettyä se. Pari kiveä vietiin, kun isäntä Igor tuli lapioiden kanssa, vastasin voit itsekin mennä veteen.

Kuittasi on selkä kipeä.

Menin vaihtaa vaatteet, työkaveri ihmetteli tuliko se jo kuntoon.

Katsoin ja kysyin miksi et itse ole tuolla kärräämässä itse

Odotettiin kommentti ja lähdettiin kotiin.

Töissä ihmiset kyseli miten meni jne.

Työkaveri kertoi me lähdettiin heti pois. Minä kerroin mä en ala venäläisen miehen orjaksi.

Työkaveri on kiva, mutta hänen venäläisellä miehellä on arvot pielessä.

Kuulemma on normaalia autetaan talkoissa.

Silloib itse myös osallistutaan, eikä polteta sikaria

Opettele kirjoittamaan. Todella rasittavaa lukea noin huonosti kirjoitettua ja sekavaa tekstiä.

Vierailija
699/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että ainakin osa kirjoittajista kuvittelee, että isäntäväen pitäisi aina kohdella heitä kuin kuningasta tai kuningatarta. Kaikki ihmiset osaavat olla prkleenmoisia pösilöitä.

Vierailija
700/1052 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että ainakin osa kirjoittajista kuvittelee, että isäntäväen pitäisi aina kohdella heitä kuin kuningasta tai kuningatarta. Kaikki ihmiset osaavat olla prkleenmoisia pösilöitä.

No jos kutsuu toisen ihmisen kylään, silloin pitää tarjota asialliset syötävät ja kohdentaa huomiota vieraaseen. Tuollaiset nälässä pitämiset tai ruoan ostattamiset tai vieraan unohtamiset tai vieraan pakkotyöllistämiset kertovat siitä, että käytöstavat eivät ole hallussa eikä kannata ihmetellä, jos vastavierailukutsua ei kuulu eikä enää kylävieraita omassa kodissa näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi