Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi

Vierailija
01.04.2012 |

Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.

Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.

Kommentit (1052)

Vierailija
621/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy yksi hieman käänteinen tarina, saako tulla ketjuun !

Meillä oli MLL:n lastenhoitaja muutaman kerran ollessani n 4 v.

Hän leipoi kotonamme tiikerikakun meidän tarvikkeillamme ja uunilamme. Tottakai luulimme, että se kakku on meille ja olimme tosi kiinnostuneita tästä leipomisesta, kun meillä ei usein leivottu.

Tuo hoitaja kiusoitteli sillä kakulla, että ihan kohta maistetaan.. no tunnin päästä maistetaan... mutta ei saatu veljeni kanssa koskeakaan koko kakkuun ja lopuksi täti vei sen mukanaan.

En muista, että olisin tästä kakusta kertonut omille vanhemmilleni, olisiko ollut että täti kielsi.

Kertakaikkiaan outoa :D miksi hän leipoi sen siellä meillä, kielsi syömästä ja vei mukanaan.

Ehkä häntä kiellettiin tarjoamasta teille sitä kakkua? Vanhempamme eivät antaneet lupaa makean syömisellä.

Vierailija
622/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen samaa mieltä ettei kummankin osapuolen tarvi olla koko aikaa vieressä.

esim kun menen kaverille kyläään ärsyttää jos sen mies on meidän kans koko ajan pöydässä eikä pystytä jutteleen ollenkaan kahdestaan vaikka harvoin nähdään.

monesti patistankin oman miehen pois jos kaveri tulee kylään et saadaan jutella tyttöjen kesken.

ehkä mä olen röyhkeä?

Esimerkiksi minun mieheni ei halua olla "pakollista" kauempaa meidän naisten seurassa. Siis tervehtii ja vaihtaa kuulumiset ja lähtee ihan omatoimisesti pois :D minusta ihan normaalia ja näin tekee lähes jokainen. Kyllä minäkin lähden toisaalle, jos miehelleni tulee jotain miespuolisia kavereita kylään.

Normaali hyvä käytöstapa. Tervehditään iloisesti, juodaan kahvit ja sitten siirrytään jonnekin autotalliin jossa on jotain tähdellistä juuri nyt, sori sori. Jos vieraalla on mies mukanaan, se viedään myös sinne jotain auton vanteita katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän leipoi kotonamme tiikerikakun meidän tarvikkeillamme ja uunilamme. Tottakai luulimme, että se kakku on meille ja olimme tosi kiinnostuneita tästä leipomisesta, kun meillä ei usein leivottu.

Tuo hoitaja kiusoitteli sillä kakulla, että ihan kohta maistetaan.. no tunnin päästä maistetaan... mutta ei saatu veljeni kanssa koskeakaan koko kakkuun ja lopuksi täti vei sen mukanaan.

En muista, että olisin tästä kakusta kertonut omille vanhemmilleni, olisiko ollut että täti kielsi.

Kertakaikkiaan outoa :D miksi hän leipoi sen siellä meillä, kielsi syömästä ja vei mukanaan.

Ehkä häntä kiellettiin tarjoamasta teille sitä kakkua? Vanhempamme eivät antaneet lupaa makean syömisellä.

Mutta leipoi kuitenkin perheen aineksista kakun itselleen.

Vierailija
624/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä omituista, mutta todella junttia! Appivanhemmat kutsuvat usein syömään meitä - laittaen yleensä pihviä ja perunaa ja lisukkeeksi vihersalaatin. Eli ihan illallisen jonka kanssa on viiniä. Itse en vaan syö lihaa, joka tarkoittaa sitä sitten että minulle on tarjolla vihersalaattia ja paljastaa perunaa. Näin on ollut jo kymmenen vuoden ajan - enkä jaksa siitä enää edes enempiä välittää.

Mutta kun tiedän että kyse ei ole siitä etteiväh he osaisi laittaa kasvisruokaa - koska ne kyllä voivat tehdä joskus itselleen ihan lihatonta ja ovat monesti ihan miehelleni tehneet, kun hän oli nuorempi. Enkä todellakaan tungeksi vaan alusta alkaen he ovat sanoneet että "kai x tulee syömään", "tuleeko x syömään" tai "ota x mukaan syömään".

En asiasta loukkaannu, mutta onhan se vähän junttia ettei viitsitä miettiä yhtään, sillä onhan se vähän tylsää juoda punkkua ja syödä salaatti-tomaatti-kurkku -salaattia ja kuivaa keitettyä perunaa.

Mahtava miniä apoivanhemmilla, kun pakottaa muut syömään kasviksia. Eikä näemmä 10-vuoden jälkeenkään voi sanoa appivanhemmille, että keittäkää vaikka pari porkkanaa ja paprika pottujen kaveriksi.

Vierailija
625/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim kun menen kaverille kyläään ärsyttää jos sen mies on meidän kans koko ajan pöydässä eikä pystytä jutteleen ollenkaan kahdestaan vaikka harvoin nähdään.

monesti patistankin oman miehen pois jos kaveri tulee kylään et saadaan jutella tyttöjen kesken.

ehkä mä olen röyhkeä?

Esimerkiksi minun mieheni ei halua olla "pakollista" kauempaa meidän naisten seurassa. Siis tervehtii ja vaihtaa kuulumiset ja lähtee ihan omatoimisesti pois :D minusta ihan normaalia ja näin tekee lähes jokainen. Kyllä minäkin lähden toisaalle, jos miehelleni tulee jotain miespuolisia kavereita kylään.

Normaali hyvä käytöstapa. Tervehditään iloisesti, juodaan kahvit ja sitten siirrytään jonnekin autotalliin jossa on jotain tähdellistä juuri nyt, sori sori. Jos vieraalla on mies mukanaan, se viedään myös sinne jotain auton vanteita katsomaan.

Entä jos miehet tulee sitten kahville autotallista kädet kyynärpäitä myöten öljyssä ja vaseliinissa :D

Joo tehtiin tuossa joutessa moottoriremontti autoon...

Vierailija
626/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhempanne haistaneet kakun tuoksua, kun tulivat kotiin?

Vierailija
627/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhempanne haistaneet kakun tuoksua, kun tulivat kotiin? Olisiko ollut luvan saanut leipoa?

Vierailija
628/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan mennessä kuulimme kikatusta, isäntäpari kurkisteli ilmeisesti meitä avaimenreiästä ja tirskuivat. Eipä olla enää juuri pidetty yhteyttä...

Tuohan on ihan normaalia. Jos hyvä tuuri käy, niin saattaisi vaikka aktia nähdä, tai ainakin suihinoton.

Vierailija
629/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökillä oli aamiaisen jälkeen ruokaa seitsemän aikaan illalla. Söin lounaaksi pussillisen sipsejä, kun niitä sattui olemaan mukana.

En minäkään syö lounasta, illallisen syön

Ehkä se on vaikuttanut aivoihisi.

Vierailija
630/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kutsuvieraina erään pariskunnan mökillä. Ensimmäinen järkytys oli, kun ehdottivat kimppasaunaa, josta kieltäydyin vedoten ujouteeni. Noh käytiin sitten naiset ja miehet erikseen. Sielläpäin on kuulemma ihan normaalia saunoa alasti porukassa...

Toinen järkytys oli, että syömään, siis ihan ruokapöytään tultiin ilman vaatteita, pikkuhousut saattoi olla aamupalalla herrasväellä päällä, kyllä meni ruokahalut. Muuten oikein mukava pariskunta, mutta ilmeisesti jotain nudistihenkisiä :D.

Mitä lienee saippuasarjoja oletkaan katsonut, mutta useimmilla eri mökeillä, eri porukoissa:

Suomessa olen saunonut sekasaunoissa alasti ja sen jälkeen osa porukasta grillannut alasti. Ei mitään nudistiporukkaa, vaan tavan kansalaisia eri yhteiskuntaluokista.

Oletko koskaan ajatellut että olisit ns. rajaton ihminen? Ja mielestäni ihan vit un kummallinen

Vierailija
631/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:58"]

Hirveitä juttuja käyny ihmisille.:D

Mulla taas oli yhdessä kyläpaikassa kauhea mustasukkaisuus mun kännykästä. Olisin ymmärtänyt jos se puhelimen räplääminen häiritsee pöytäkeskustelua tai jotain yhdessäoloa, mutta istuimme vain rentona katsomassa TV:tä jolloin se ei katkaissut mitään huumaavaa keskustelua. Muutenkin sovin puhelimitse ihan työ- ja kouluasioita, enkä käsittänyt miksi emäntää olisi häirinnyt puhelinliikenteeni - olimme kuitenkin paljon tekemisissä, joten se ei johtunut siitäkään että olisin täysin vieraan tyypin kanssa tekemisissä. En vaan käsitä. Yksissä bileissä missä oli paljon porukkaa saman emännän luona, sain taas viestejä ihmisiltä ja vastailin. Lopulta puhelimeni katosi ja vuotta myöhemmin se muka mystisesti löytyi jostain piilosta jonka olin kyllä illan jälkeen tarkistanut useaan otteeseen. Selvisi, että emäntä oli piilottanut puhelimen koska räpelsin sitä liikaa. Hohhoijaa.

Olen kans törmännyt noihin ihmisiin, jotka säätävät koko ajan jotain yhdellä syötöllä. Rätti kädessä ympäri asuntoa tai muuta vastaavaa, ei ollenkaan sellaista luonnikasta yhdessäoloa. Yksi tuttava oli todella hyvä puhelimessa, mutta kasvokkain se oli ihan hirveän levoton ja tulin vain pahalle päälle sen sähläämisestä vierailuiden aikana.

Sitten joskus kun olin vielä kummi yhden tutun lapselle ennen kuin irtisanouduin tehtävästäni erinäisistä syistä johtuen, menin sinne sovittuna aikana katsomaan lasta ja sopimaan lapsen synttäreiden järjestämisestä. Olin sanonut etukäteen, että mulla ei ole kauheasti aikaa ja otan kalenterin mukaan, sovitaan järkkäilyt ja niin edelleen. Sen sijaan, että suunniteltiin mitään, kummipojan äiti oli nenä kiinni teeveessä kaiken aikaa, ei vastannut kysymyksiini ja käski selata vaan jotain juhlakirjoja ottamatta kantaa mihinkään.

Synttärit jäivät syystäkin osaltani järjestämättä enkä osallistunut koko kutsuille.

Mielenkiintoisia olivat myös näiden edellä mainittujen kanssa vietetyt baari-illat. Ei jumankauta, ei enää ikinä..

jos joku tulee kylään ja räplää koko ajan puhelinta, se on tosi ÄRSYTTÄVÄÄ !!! + erittäin epäkohteliasta, ja en todellakaan ole kateellinen kenenkään puhelimelle.

Osus ja uppos näköjään aika pahasti.;-) Sisälukutaito on mun mielestä oleellisin asia minkä oppii jo peruskouluaikana. Missä kohtaa sanoin räplänneeni puhelinta koko ajan siten, että se häiritsi kanssakäyntiämme? Entä tuliko mieleen, että aikuisen ihmisen tulee tajuta ettei se voi olla huomion keskipisteenä kaiken aikaa? Mun puhelimella ei paljoa muuta tehty kuin näppäilty viestejä tai just soiteltu, joten turhaan en sitä plärännyt siinä. Ensinnäkin tilanne oli se, että istuimme katsomassa teeveetä ja kaveri ei ollut minuuttitolkulla puhunut mitään. Mua ei kyseinen ohjelma paljoa kiinnostanut muutenkaan ja frendi kun halusi katsoa sitä etten saanut puhua halaistua sanaa, niin miksen sitten vastaisi viesteihin? Ja miten epäkohteliasta se on, että kesken puhelun kaveri ottaa luurin ja alkaa raeta linjan toisessa päässä olevalle et "Soitat mun kaverille myöhemmin, se on mun kaa nyt!" Ymmärtäisin tämän puhelinraivon paljon paremmin, jos hän olisi oikeasti vaatinut huomiotani. Todellisuudessa se ihminen oli vain luonteeltaan todella obsessiivinen ja määräilevä, joten mun puhelimenkäyttö ei ollut se ongelma vaan se ettei se sopinut hänen pirtaansa. Onko AV-palsta nyt ihan oikeasti sitä mieltä, että jos kaverin puhelimen käyttö rasittaa liikaa kotibileissä, on ihan oikein piilottaa se puhelin ja väittää aivan pokkana että sitä ei löydy mistään? Kansankielellä sitä kutsutaan varastamiseksi. Huhheijaa.

Ei, puhelimen satunnainen käyttö esim. juuri asioiden sopimiseen tai viestien vastaamiseen ei ole mikään maailmanloppu.Täytyy isäntäväen hermot olla kireellä jos vieraan satunnainen kännykän käyttö saa oman maailman suistumaan radaltaan. Siis satunnainen. Miksi räpläät puhelintasi koko ajan? Ei kai isäsi sentään koko aikaa lähettele sinulle alastonkuviaan?

Vierailija
632/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä mä olen röyhkeä?

Yhden ystäväni mies tuppaantuu koko ajan seuraamme ja jos joskus olen käynyt heillä niin ettei hän ole paikalla, tenttaa hän vaimoltaan jälkeenpäin kaiken tiedustellen puhuimmeko me hänestä ja mitä? Erikoista. 

Muutoin se että ajoimme 250km (auto vuokrattuna tähän tarkoitukseen) ystäväni luo joka oli kärttänyt meitä pitkään kylään ja hän lähtikin joogaan kesken kahvien, jättäen meidät lapsensa ja miehensä kanssa hölmistyneinä kahvipöytään :D. Oli onneksi ainoa kerta kun teki näin. 

Vierailija
633/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran yks pieras. Siellä ei kyllä enää käyty sen jälkeen kun piti alkaa paskalle haisemaan.

Vierailija
634/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niinkään outo vieraanvaraisuus itsessään, mutta eräässä kyläpaikassa oli todella likaista, tai oikeammin p*skaista. Tästä on jo kauan aikaa, mutta vierailu oli kyllä tosi erikoinen kokemus "puhtauden" kannalta ja jäänyt siksi pysyvästi mieleen.

Kyläpaikka oli helsinkiläinen kerrostalokaksio ja emäntänä terveydenhuollon ammattilainen. Heti sisään astuessa eteisessä haisi järkyttävä kissank*si. Kun sain kengät pois jalasta ja astuin eteisen lattialle, niin sukat liiskautuivat siihen kiinni, koska lattia oli niin tahmainen. Käveleminen oli tosi haastavaa ja myös hiton hidasta, kun sukka kirjaimellisesti jämähti kiinni lattiaan joka askeleella.

Vessa oli todella kuvottavassa kunnossa: pönttö, lavuaari, vesihana ja lattia olivat kaikki ohuen, vaaleanruskean mönjän peitossa, samoin valonappula. Kahden kissan hiekkalaatikko oli kauniisti sanoen pikaisen tyhjennyksen tarpeessa. Käsipyyhkeet olivat erittäin likaiset. En pyyhkinyt käsiäni niihin käsienpesun jälkeen, vaan kuivasin kädet pikaisesti farkkujeni lahkeisiin. Ei niihin pyyhkeisiin voinut koskea.

Keittiössä iloinen emäntä hääräsi innoissaan tarjottavien kimpussa ja mietti ääneen, että missähän pelti mahtaa olla, kun pitäisi saada suolaiset pasteijat uuniin. No, minä tarjouduin auttamaan etsinnässä. Avasin uunin alaluukun (sen säilytystilan) ja siellähän ne pellit, kaksi kappaletta, oli: matala pelti oli täysin likainen pohjaan palaneista ties-mistä-ruoista ja ties miten pitkältä ajalta. Peltiä ei meinannut erottaa palaneen pinnan alta ollenkaan.

Syvällä pellillä taas lillui melkein reunalle saakka ties miten vanhaa rasvaa. En ollut eläissäni nähnyt mitään vastaavaa kenenkään luona, enkä ole sen jälkeenkään. Siis rasvassa lilluva pelti oli tungettu uunin säilytystilaan. Miksi? Sitä en tajua tänä päivänäkään. Olin niin järkyttynyt näkemästäni, että jähmetyin paikoilleni muutamiksi sekunneiksi ja tuijotin haavi auki sitä näkyä.

Emäntä pyysi sitten lopulta minua ottamaan sen pohjaanpalaneen pellin esiin.

Yleisesti ottaen minua järkytti kieltämättä aika pahasti se, että ihmisellä jolla olettaisi jo ammattinsa puolesta olevan supersiisti koti, koska luulisi hänen terveydenhoidossa työskentelevänä tietävän yhtä sun toista hygieniasta, oli niin kuvottavan likainen koti.

Sekin ihmetytti, että vaikka emäntä itse oli iloinen ja mukava, niin hän ei ollut viitsinyt puunata pientä kaksiotaan inhimillisempään kuntoon edes vieraan takia. Koko vierailun ajan minulla oli tunne, että todistan kohta pikkuöttiäisten esiinmarssia jostain nurkasta. Sitä ei kuitenkaan tapahtunut, ihme kyllä.

Käyn työni puolesta ihmisten asunnoissa ja tiedän, että kaatopaikkaa muistuttavia asuntoja on paljon jopa kaupunkien keskustoissa. Tällaisissa asunnoissa asuu normaalisti aina vain yksi ihminen ja hän voi olla ulkonäöltään todella siisti mutta asunto on täynnä roskaa ja jopa eritteitä. Ei ole kauaakaan kun kävin erään kunnan virkailijan paskaisessa asunnossa vaikka asukkaasta itsestään ei sellaista olisi uskonut.

Vierailija
635/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä omituista, mutta todella junttia! Appivanhemmat kutsuvat usein syömään meitä - laittaen yleensä pihviä ja perunaa ja lisukkeeksi vihersalaatin. Eli ihan illallisen jonka kanssa on viiniä. Itse en vaan syö lihaa, joka tarkoittaa sitä sitten että minulle on tarjolla vihersalaattia ja paljastaa perunaa. Näin on ollut jo kymmenen vuoden ajan - enkä jaksa siitä enää edes enempiä välittää.

Mutta kun tiedän että kyse ei ole siitä etteiväh he osaisi laittaa kasvisruokaa - koska ne kyllä voivat tehdä joskus itselleen ihan lihatonta ja ovat monesti ihan miehelleni tehneet, kun hän oli nuorempi. Enkä todellakaan tungeksi vaan alusta alkaen he ovat sanoneet että "kai x tulee syömään", "tuleeko x syömään" tai "ota x mukaan syömään".

En asiasta loukkaannu, mutta onhan se vähän junttia ettei viitsitä miettiä yhtään, sillä onhan se vähän tylsää juoda punkkua ja syödä salaatti-tomaatti-kurkku -salaattia ja kuivaa keitettyä perunaa.

Mahtava miniä apoivanhemmilla, kun pakottaa muut syömään kasviksia. Eikä näemmä 10-vuoden jälkeenkään voi sanoa appivanhemmille, että keittäkää vaikka pari porkkanaa ja paprika pottujen kaveriksi.

Eikö av-palstan mukaan suurin rike ole kasvisruuan pyytäminen kylään mennessä?

Ei mutta tosissaan, eiköhän varmuudella appivanhemmat tiedä että ko hlö ei syö lihaa. Siitä on varmaan ollut puhetta ja varmasti näkevät ettei hän syö lihaa. On tosi epäkohteliasta tieten tahtoen tarjota vieraalle ruokaa mitä hän ei syö. Itse kokisin myös epäkohteliaaksi esittää toiveita ruuasta jos niitä ei kysytä.

Vierailija
636/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tuntemallani pariskunnalla on jollain tapaa vammaien teini-ikäinen tyttö. Olin heillä kylässä ja tyttö teki suoraan sanottuna törkeitä kommentteja minusta kuten että olen ihan apinan näköinen ja kävelen kuin pelle. Minä olen muutama vuosi aikaisemmin loukannut selkäni, minkä takia siitä heijastuu jalkaan kipua ja selkä myös kipeytyy helposti kävellessä, minkä takia kävelen ehkä hiukan huonosti. Hän myös kyseli todella henkilökohtaisia asioita kuten vaikka, että koska olen viimeksi harrastanut seksiä, yritti tutkia käsilaukkuani ja kerjäsi minun kännykkääni itselleen että olisi saanut tutkia sitä. Kun en antanut sitä hänelle, niin hän loukkaantui, marssi omaan huoneeseensa ja löi oven kiinni. Silloin hänen äitinsä sanoi minulle, että ei tytön käytöksestä kannata loukkaantua, ei hän mitään pahaa tarkoita ja ei hän voi sille mitään. En viitsinyt sanoa mitään, mutta jälkeenpäin mietin että vaikka lapsi olisikin erityislapsi, niin ei hänen silti pitäisi antaa tehdä ihan mitä tahansa. Jo ihan hänen itsensä takia hänelle olisi tärkeää tietää, että miten käyttäydytään, että ei ihmisten ilmoilla pilkkaa ihmisten ulkonäköä ja naura vaikka sille, että joku kävelee huonosti.

Suurin osa "erityislapsista" on vain huonosti kasvatettuja.

Vierailija
637/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa "erityislapsista" on vain huonosti kasvatettuja.

Täähän se olis, kun nykyään joka mukulalle on saatava diagnoosi, jolla sitten oikeutetaan Viljami-Jannica-Lumitähtösen paska käytös.

Vierailija
638/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyläilin yhden uskovaisen tuttavapariskunnan luina, mies aina puristeli naisensa tissejä ohimennen esimerkiksi kahvipöydässä ja sitten molemmat nauraa hohottelivat.

Vierailija
639/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyläilin yhden uskovaisen tuttavapariskunnan luina, mies aina puristeli naisensa tissejä ohimennen esimerkiksi kahvipöydässä ja sitten molemmat nauraa hohottelivat.

Siis luona.

Vierailija
640/1052 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiseksi nyt voi kuka tahansa itsensä tituleerata, mutta eri asia on, että kuka on aito vanhurskas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi