Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi
Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?
Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.
Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei edes ollut mitkään toiselta puolen maailmaa roudatut käsityöläiskonvehdit, vaan ihan perus Fazerin sininen. Ei ole tietenkään kivaa huomata että joku on käynyt omalla suklaavarastolla, mutta onko aikuisen ihmisen tarpeen raivota teini-ikäiselle lapselleen tällä tavalla, ja eikö keskustelua olisi voitu käydä silloin kun ei ole vieraita? Meidän perheessä ei tällaisesta oltaisi suututtu. Jos on vieraita, heille saa tarjota mitä keittiön kaapeista löytyy. Ostetaan sitten myöhemmin uutta tilalle.
Tuli mieleen miten itse roudasin käsityöläiskonvehteja ei toiselta puolelta maailmaa, vaan Belgiasta. Maailman parasta suklaata! Menin parhaan ystäväni luo kylään ja vein tuliaisiksi nätin, ei aivan pienen, pussillisen erilaisia käsin tehtyjä suklaapalloja.
Ystäväni puoliso oli myös kotona ja alkoi katsoa telkkaria. Suklaat kaadettiin kippoon siihen sohvapöydälle - ja mitä tekee mies? Alkaa vetää niitä kaksin käsin samalla kun katsoo telkkaria, minä maistoin yhden (ihanaa suklaata). Mussutti ne siinä niin kuin ne olisivat olleet jotain irtokarkkeja. Se siitä vähän parempien tuliaisten arvostamisesta.
Irvistelleet ja repineet naamaansa, masturboineet ruokapöydässä ja oksentaneet tarkoituksella matolle.
Olin lapsena joskus kaverini luona kylässä ja siellä perheen isäntä eli kaverini isä kulki aina täysin alasti ympäriinsä. Minä olin vasta noin 5-vuotias, mutta silti ihmettelin että eikö vieraiden aikana pidä olla vaatteet päällä? Kerran olin sitten ollut siellä hiukan liian pitkään ja isä tuli hakemaan minua kotiin, niin kaverin isä meni alasti avaamaan isälleni oven. Sen jälkeen en enää heillä saanut käydä eikä kaverikaan enää oikein halunnut leikkiä kanssani.
Täytyy sanoa, että kerran olemme olleet itse niitä moukkamaisia majoittajia. Meillä on siis vuosikausia käynyt kaveripariskunta, joilla olemme myös itse käyneet monesti kylässä, ja kaikki on sujunut mukavasti ja suht samalla kaavalla. Meillä on aina ollut ruoka valmiina heitä odottamassa (vaihtoehtoisesti ollaan kokattu yhdessä jotain etukäteen sovittua), iltasyötävää, ja reilusti aamupalatarpeita. Nukkumapaikat on laitettu valmiiksi, ja kaikki on siistiä ja helppoa vieraille.
Olin kerran myöhään töissä, kun he olivat tulossa kylään, ja mieheni oli ottamassa heitä vastaan. Miehellä oli vapaapäivä ja hän sanoi kyllä huolehtivansa kaikesta, kun vähän vihjailin että muistaa huolehtia aamupalasta. Ajattelin, että tietäähän hän, kun samat jutut tehty monta kertaa. Kun viimein pääsin illalla kotiin, oletin että siellä on joku hyvä ruoka odottamassa. Yllätyin, kun kuulin, että olivat kuulemma käyneet yhdessä kaupassa, kun mies ei ollut aiemmin "jaksanut". Kaupasta mies oli ostanut itselleen ja lapsille mikroateriat, jogurtit ja paketin ruisleipää aamuksi. Ja olutta illaksi. Oli sanonut kavereille, että voivat käyttää uuniamme jos haluavat vaikka ranskalaisia. Paitsi että kotona ei ollut leivinpaperia. Eikä aamuksi leivänpäällisiä tai kahvimaitoa. Lähikauppa oli jo mennyt kiinni, kun tämän kaiken tajusin. Miehet istuivat olohuoneessa pelaamassa pleikkaa, ja kaveripariskunnan nainen istui kyllästyneen oloisena kännykällään. Petejä ei oltu laitettu vierashuoneeseen, kun siellä lojui vielä mieheni harrastuskamppeet keskellä lattiaa. Oli kyllä vuosien kyläilyn jälkeen tajuta, että ainoastaan kolme meistä oli sujuvasti ja toiset huomioiden hoitanut aina kaiken, ja mieheni oli ollut vapaamatkustaja tumput suorina, eikä sitä ollut kukaan ennen tuota iltaa tajunnut. Olihan hän aiemmin ostanut mitä kauppalistassa luki ja jopa kokatessa tökkinyt paistinlastalla ruokaa.
Piereskelleet avoimesti kunnon peräröyhyjä.
Tv ei kuulu olla päällä jos tulee vieraita.
Menimme kerran kylään jos tv huusi täysillä.
Lähdimme samantien pois.
Kun vadtavierailu tapahtui meillä. Laitoin tv huutamaan täysillä.
Vieraat lähtivät.
Ottivat opikseen. Meidän vieraillessa ei enää tv huutanut vaan oli kiinni.4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa yli kahen tunnin matkan takaa katsomaan kummilastani ja sitten lapsen äiti ilmoittaa, voinko tulla heille vasta kolmelta, kun lapsi herää yleensä silloin päikkäreiltä. ystävä ties, että busseja tuli harvasti ja tulin sellasella bussilla sitten, että jouduin kaksi tuntia istumaan pikkukaupungin kahvilassa ja odottamaan, että kello tulee kolme ja pääsen heille kylään. Olisin voinut olla paikalla heillä neljä tuntia, mutta puolet piti siis istua jossain kuppasessa kahvilassa ja sitten kaksi tuntia ehdin olla heillä kylässä kun viimenen bussi takaspäin lähtikin jo. Olisin voinut olla yötäkin mutta sanottiin melekee suoraan ettei sovi. En kyllä ees suoraan sitä kysyny, mutta silti ilmastiin, että päiväkäynti ois ok, ei muuten. Ja heillä tosiaan kyseessä oli viiden huoneen omakotitalo!!! En tosiaan olis ollu niin äänekäs, että vauva ei ois voinu nukkua rauhassa päikkäreitään! Ja sitten tää kummitytön äiti pyytelee aina käymään taas ja syyllistää kun en pääsekään. Joo. Rahaakin meni kivasti sitä varten, että sain kuulla olevani puolet suunnitellusta reissusta jossain kahvilassa... Hiphei...
Onpas outo nainen tuo kummityttösi äiti. Vaikuttaa neuroottiselta ja itsekeskeiseltä.
Meillä vähän sama tilanne miehen sisaruksen kanssa. Kutsuivat perheemme syntymäpäiville, asutaan sen verran kaukana, että hotelliyö järkevin kuin paahtaa yhtenä päivänä. Juhlat ilmoitettu alkavaksi klo 14. Olimme valmiina 13:30 lähtemään juhlavaatteissa paikalle, hotellihuone jo tietysti luovutettuna tuossa vaiheessa, kun sisarus soittaa, että juhlat siirretään lapsen päiväunien takia klo 16 alkavaksi. Eikä mitään joustoa pitkämatkalaisille.
Suututti ja olisin ollut valmis lähtemään kotiin saman tien, mutta päätettiin sitten kuitenkin jäädä ja notkuttiin kaupungissa se pari tuntia koko perhe ja juhlien jälkeen pitkä matka kotiin.
Ko. perhe oli tuohon asti itse tullut meille juhliin ajoissa / yöksi, juurikin tuon pitkän matkan takia ja se oli alkuun ok. Kuitenkin heillä oli aina jotain vaatimuksia joita piti viime hetken valmisteluiden ohessa täyttää ja sanoin nyt miehelle, että jatkossa saavat tyytyä siihen samaan mihin muutkin meillä tyytyväisinä käyvät, ekstraa on turha odottaa, kun kerta asioita ei huomioida puolin ja toisin samoin.
Lähipiirin perusteella olen huomannut tämäntyyppistä käytöstä jo ilmiöksi asti. Siis ts. että lapsen rutiinien takia hyppyytetään suurta joukkoa muita ihmisiä, vaikka kyse olisi pikkujutusta ja lapsen elämä ei menisi piloille siitä, että yhtenä päivänä tehdään asiat toisin. Meilläkin esim. miehen veljen perhe on pyrkinyt vaikuttamaan meidän järjestämiemme juhlien päivään ja alkamisajankohtaan, koska se ei ole mennyt yksiin heidän lapsensa aikataulujen kanssa. Meillä oli kerran alkamassa juhlat klo 16, mutta miehen veli vaimoineen ja lapsineen ilmoitti edellisenä päivänä, että he saapuvat jo klo 13 koska lapsen ruoka-aika. Minä olin juhlapäivän aamuna vielä töissä, ja muutenkin olin aikatauluttanut asiat siten, että saan kaikki hommat tehtyä klo 16 mennessä. Koko aikataulu meni ihan reisille tämän takia.
Välillä mietityttää millaisia ihmisiä näistä lapsista kasvaa, kun toisten ihmisten elämät laitetaan pyörimään heidän ympärillään.
Minulla on itselläni kissa, mutta silti välillä kun menen joihinkin kissallisiin koteihin, haisee koko asunto ihan kissanpissalle. En tajua mistä tuollainen voi johtua, en itsekkään ole mikään neuroottinen kissanhiekkalaatikon siivoaja, ehkä jokatoinen päivä siivoan sen ja silti ei haise (jos haisisi, niin en varmasti haistaisi tuota hajua muidenkaan luona). Toki mulla on tapana viedä aina ne hiekkaroskat heti ulos, kun olen ne laatikosta kaivanut, että jos ihmiset jättää niitä pissapaukkuja yms. sisätiloihin muhimaan, niin siinä voisi olla yksi syy.
Yök jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin vuosi sitten sukulaisille kylään. Emäntä lahjoitti kahdelle lapselleni suklaapatukat. Ei siinä mitään, mutta minulla on kolme lasta! Nuorimmat olivat silloin 4v ja 6v vanhin 8v ei saanut silloisella reissulla muuta kuin mehua ja isäntä röyhkeästiyritti selitellä "Ei kai nyt tuon ikäiset enää mitään suklaata syö" siis MITÄ?! Koti matkalla ostimme vanhimmalle oman patukan.
Isäntä oli varmaan salaa vetässy sen kolmannen patuka omaan napaansa ja sitte omantunnontuskissaan yritti lyödä asiaa leikiksi :,D
Kylävierailija kirjoitti:
Koronan jälkeen vastasimme pikkuhiljaa kyläilykutsuihin, ja pian tajusimme, että vierailut kannattaa pitää lyhyinä.
Kun ensimmäisessä huushollissa oli hankittu uusi sohva koronan aikana, eikä siinä vissiin oltu istuttu pariin vuoteen alkoi rouva tunkemaan vilttejä meidän alle. Sohva oli tumma kangassohva. Miehelläni oli farkut, ja minulla vaaleat legginsit, joten tuskin niistä väriä olisi lähtenyt..
No, sitten ohikulkumatkalla käytiin samalla tädin luona kun vietiin kukkia haudoille. Taas rättisulkeiset huonekalujen päälle! Meillä siistit puhtaat vaatteet...siis oikeesti, miksi?
Kolmas kokemus oli se, kun kutsuttiin yökylään, mutta talon kissa ei tykännyt vieraista. Siispä meidät komennettiin yläkertaan odottelemaan, kunnes kisu löytyi ja saatiin ovet kiinni. Noloa..
Kun täti tulee teille vieraisille, osoitat hänet istumaan puiselle tuolille/jakkaralle ja sanot "Jospa täti istuisi tähän, kun tämä tuoli on näppärämpi pestä kuin tuo kangassohva".
Kummilapsen vanhemmat kutsuivat minua jatkuvasti kylään, oli kiireitä mutta kerran sitten menin. Kummilapsi ei ollutkaan paikalla, vaan jossain treeneissä. Ehdotin että tulisin toisena päivänä uudestaan, mutta lapsen vanhemmat vaativat että tulen sisään, kun on kahvit ja tarjottavat ja kaikki. Istuttiin sitten kahvipöytään ja sen jälkeen siirryttiin olohuoneeseen katselemaan telkkaria. TV:n katselun aikana ei isäntäpari sanonut minulle sanaakaan, tuijottivat vain telkkaria kuin lumoutuneena, tuli sieltä mitä tahansa. Sitten ilmoittivat että nyt pitää hakea lapsi treeneistä, mutta oli kiva nähdä minua ja tulenhan pian uudestaan.
Vähän outoa, kun luulin että menin kummilasta katsomaan. Lapselle tuomani lahja jäi sitten vanhempien annettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itselläni kissa, mutta silti välillä kun menen joihinkin kissallisiin koteihin, haisee koko asunto ihan kissanpissalle. En tajua mistä tuollainen voi johtua, en itsekkään ole mikään neuroottinen kissanhiekkalaatikon siivoaja, ehkä jokatoinen päivä siivoan sen ja silti ei haise (jos haisisi, niin en varmasti haistaisi tuota hajua muidenkaan luona). Toki mulla on tapana viedä aina ne hiekkaroskat heti ulos, kun olen ne laatikosta kaivanut, että jos ihmiset jättää niitä pissapaukkuja yms. sisätiloihin muhimaan, niin siinä voisi olla yksi syy.
Yök jokatapauksessa.
Tuossa on montakin tekijää. Huonolaatuista hiekkaa, pissoja ei siivota säännöllisesti, laatikoita ei pestä koskaan, kissa tai kissat pissailevat syystä tai toisesta muualle (sairas kissa tai liian likainen laatikko).
Itselläni on kolme kissaa ja myös tarkka nenä, eihän varmasti haise pahalta edes vessassa. Olisin tosi nolostunut jos vieras haistaisi kotonani kissanpissan, enkä sitä sietäisi itsekään.
Yökylässä perhetuttujen luona. Sauna lämmitettiin, siihen asti kaikki meni normaalisti. Sitten emäntä strippasi nakusilleen olohuoneessa ja kysyi tulenko mukaan saunaan hänen kanssaan. Ei siis oltu mitään läheisiä.
Vähän häkeltyneenä sanoin, että mieluummin saunoisin mieheni kanssa. Emäntä nauroi, vähän kiusoitteli minua että olen niin ujo etten kehtaa tutun naisen kanssa saunaan tulla. Lähti sitten isännän kanssa saunomaan ja me miehen kanssa katsottiin toisiamme, voiko tämä olla totta.
Loppuvierailu meni vähän vaivautuneeksi, kun ei kumpikaan voitu unohtaa sitä tilannetta. Tiedän että Suomessa on joskus tapana saunoa saman sukupuolen kanssa, mutta se nakuilu...
Ihmettelen aina sitä miten omat vanhempani sekä appivanhempani käyttäytyy kun menemme vierailulle. Kysellään pitkään ja toivotaan kovasti, että kävisimme usein kylässä. Aina kun pääsemme perille meitä ei oikein huomioida.
He jatkavat elämäänsä, kuin heillä ei olisi vieraita. esim. tv on päällä ja sieltä on pakko katsoa tietyt ohjelmat tai nukkumaan mennään heille normaaliin aikaan. Vanhemmillani se on klo 22 ja appivanhemmilla klo 1 yöllä. Pari kertaa anoppi on alkanut leipomaan aamuksi leipää keskellä yötä ja pitänyt meitä hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 10:58"]
Hirveitä juttuja käyny ihmisille.:DMulla taas oli yhdessä kyläpaikassa kauhea mustasukkaisuus mun kännykästä. Olisin ymmärtänyt jos se puhelimen räplääminen häiritsee pöytäkeskustelua tai jotain yhdessäoloa, mutta istuimme vain rentona katsomassa TV:tä jolloin se ei katkaissut mitään huumaavaa keskustelua. Muutenkin sovin puhelimitse ihan työ- ja kouluasioita, enkä käsittänyt miksi emäntää olisi häirinnyt puhelinliikenteeni - olimme kuitenkin paljon tekemisissä, joten se ei johtunut siitäkään että olisin täysin vieraan tyypin kanssa tekemisissä. En vaan käsitä. Yksissä bileissä missä oli paljon porukkaa saman emännän luona, sain taas viestejä ihmisiltä ja vastailin. Lopulta puhelimeni katosi ja vuotta myöhemmin se muka mystisesti löytyi jostain piilosta jonka olin kyllä illan jälkeen tarkistanut useaan otteeseen. Selvisi, että emäntä oli piilottanut puhelimen koska räpelsin sitä liikaa. Hohhoijaa.
Olen kans törmännyt noihin ihmisiin, jotka säätävät koko ajan jotain yhdellä syötöllä. Rätti kädessä ympäri asuntoa tai muuta vastaavaa, ei ollenkaan sellaista luonnikasta yhdessäoloa. Yksi tuttava oli todella hyvä puhelimessa, mutta kasvokkain se oli ihan hirveän levoton ja tulin vain pahalle päälle sen sähläämisestä vierailuiden aikana.
Sitten joskus kun olin vielä kummi yhden tutun lapselle ennen kuin irtisanouduin tehtävästäni erinäisistä syistä johtuen, menin sinne sovittuna aikana katsomaan lasta ja sopimaan lapsen synttäreiden järjestämisestä. Olin sanonut etukäteen, että mulla ei ole kauheasti aikaa ja otan kalenterin mukaan, sovitaan järkkäilyt ja niin edelleen. Sen sijaan, että suunniteltiin mitään, kummipojan äiti oli nenä kiinni teeveessä kaiken aikaa, ei vastannut kysymyksiini ja käski selata vaan jotain juhlakirjoja ottamatta kantaa mihinkään.
Synttärit jäivät syystäkin osaltani järjestämättä enkä osallistunut koko kutsuille.Mielenkiintoisia olivat myös näiden edellä mainittujen kanssa vietetyt baari-illat. Ei jumankauta, ei enää ikinä..
jos joku tulee kylään ja räplää koko ajan puhelinta, se on tosi ÄRSYTTÄVÄÄ !!! + erittäin epäkohteliasta, ja en todellakaan ole kateellinen kenenkään puhelimelle.
Osus ja uppos näköjään aika pahasti.;-) Sisälukutaito on mun mielestä oleellisin asia minkä oppii jo peruskouluaikana. Missä kohtaa sanoin räplänneeni puhelinta koko ajan siten, että se häiritsi kanssakäyntiämme? Entä tuliko mieleen, että aikuisen ihmisen tulee tajuta ettei se voi olla huomion keskipisteenä kaiken aikaa? Mun puhelimella ei paljoa muuta tehty kuin näppäilty viestejä tai just soiteltu, joten turhaan en sitä plärännyt siinä. Ensinnäkin tilanne oli se, että istuimme katsomassa teeveetä ja kaveri ei ollut minuuttitolkulla puhunut mitään. Mua ei kyseinen ohjelma paljoa kiinnostanut muutenkaan ja frendi kun halusi katsoa sitä etten saanut puhua halaistua sanaa, niin miksen sitten vastaisi viesteihin? Ja miten epäkohteliasta se on, että kesken puhelun kaveri ottaa luurin ja alkaa raeta linjan toisessa päässä olevalle et "Soitat mun kaverille myöhemmin, se on mun kaa nyt!" Ymmärtäisin tämän puhelinraivon paljon paremmin, jos hän olisi oikeasti vaatinut huomiotani. Todellisuudessa se ihminen oli vain luonteeltaan todella obsessiivinen ja määräilevä, joten mun puhelimenkäyttö ei ollut se ongelma vaan se ettei se sopinut hänen pirtaansa. Onko AV-palsta nyt ihan oikeasti sitä mieltä, että jos kaverin puhelimen käyttö rasittaa liikaa kotibileissä, on ihan oikein piilottaa se puhelin ja väittää aivan pokkana että sitä ei löydy mistään? Kansankielellä sitä kutsutaan varastamiseksi. Huhheijaa.
Ei, puhelimen satunnainen käyttö esim. juuri asioiden sopimiseen tai viestien vastaamiseen ei ole mikään maailmanloppu.
Täytyy isäntäväen hermot olla kireellä jos vieraan satunnainen kännykän käyttö saa oman maailman suistumaan radaltaan. Siis satunnainen.
Ei ne kahvit jäähdy eikä leivonnaiset pilaannu viidessä sekunnissa.Kylläpäs jäähtyy ja pilaantuu!Tietysti! Kaikkihan sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan mut pyydettiin kylään siskoni ja miehensä luo. Oli kesäaika.
Nämä olivat päättäneet olla nudisteja. Kiusallista esim juoda kahveja sisaren miehen paljaan kikkelin vieressä. En osannut sanoa mitään.Minä olisin varmaan nauranut makeasti koko vierailun ajan ja kertoillut kahvipöydässä rennosti vitsejä karjalanpiirakoista, munavoista, prinssinakeista ja helikoptereista. Kerrankos sitä! 😂
Joo niinhän sinä varmaan olisit 🙄
Mitä, etkö olisi tykännyt?
No en!
Kaveripariskunta mankui meitä kylään viikonloppuna - tarkoitus vaihtaa kuulumisia, syödä ja ottaa pari juomaa.
Kun tulimme paikan päälle, lähdettiinkin porukalle heidän erään toisen pariskunnan illanistujaisiin, kun tämä meidän kaveripariskunta ei ollut valmistautunut meidän tuloon millään tavalla.
Siellä toisen pariskunnan luona oli illanistujaiset, joissa me oltiin nyt siis kutsumattomina ja ylimääräisinä (tuolit, ruuat juomat jne) - kaikki oli siellä mitoitettu siten, ettei meitä oltu huomioitu tietenkään.
Oli todella noloa puolin ja toisin. Lisäksi meidän tuttavapariskunta heitti meidät bussin alle ja vihjailivat, että me olimme vääntäytyneet väkisin mukaan jne.
Meni lopulta välit heihin
Vierailija kirjoitti:
Ohis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyläpaikassa oli vauva. Yöllä ei olisi saanut vetää vessaa. Papereita varten oli pussi. Kauhea nalkutus, kun 5-vuotiaani oli vessan vetänyt vahingossa.
En ole koskaan oikein käsittänyt tuota, ettei yöllä saisi vetää vessaa. No, asuin elämäni ensimmäiset + 30 vuotta kerrostaloissa ja totuin kaikenlaisiin taustaääniin. Yksi vessankohahdus ei tuntunut missään, eikä kyllä tunnu vieläkään.
Minua inhottaisi enemmän se, ettei vessaa olisi vedetty yöllä ja aamulla pöntössä odottaisi haiseva ylläri, kun sitä tulisi pesemään hampaita. Yh. 💩Vessanpytyn saa huuhdella aina käytön jälkeen vuorokauden ajasta riippumatta. Mutta sitä minä ihmettelen, että ihmiset pesevät hampaitaan vessassa ihan pytyn vieressä ja tietysti ne harjat ja hammastahnat ovat siinä pytyn vieressä hyllyssä tai peilikaapissa. Siellä kun käy joku ilmavaivainen päästelemässä kaasujaan ulosteiden lisäksi, niin kyllä se haju tarttuu hammasharjaankin.
Mistäs kaukaa sinä olet karannut?
22 -vuotiaana menin kutsuttuna viettämään Etkoja kaveripariskunnan luokse. Oltiin asunnossa kolmistaan.
Pariskunta riiteli rajusti ja alkoivat heittelemään toisiaan tavaroilla. Tässä vaiheessa ilmoitin lähteväni. Pyysivät anteeksi ja pyysivät jäämään. Tilanne rauhoittui.
Menin vähän ajan päästä vessaan. Kun tulin vessasta, olivat menneet makuhuoneeseen, jossa äänekkäästi harrastivat seksiä.
Vaivaannuin ja lähdin. Lähetin pihalta tekstiviestin, että lähdin jo juhliin yksin, johon olimme menossa.
Kaverini soitti perään ja oli vihainen, kun jätin heidät etkoille, koska tarkoitus oli mennä yhdessä kolmistaan juhliin.
Menin takaisin heille ja lopulta lähdimme yhdessä juhliin.
Olisin lähtenyt kotiin.