Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi

Vierailija
01.04.2012 |

Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.

Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.

Kommentit (1052)

Vierailija
301/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ja perheellinen mies, koko käyntimme ajan alasti. Oli kyllä kuuma kesäpäivä, mutta tosi outoa silti. Emmekä olleet edes ainoat vieraat.

oli kanssa kahvipöydässä alasti saunan jälkeen!

ensin varotteli kauheasti ku ex-appi meni nakuna uimaan,ettei saa katsoa. (ihan kun mua ois todellakaan apen munat kiinnostanut!! yöööks!) ja sitte leväytti itsensä nakuna tuolille! voitte vaan kuvitella näyn; kuivahtanut orava riippu tisseillä! hullu suku muutenkin.

Miten se kuivahtanut orava pysyi riippumassa niillä tisseillä? Oliko elävä?

Vierailija
302/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut käymään aina aamusta lenkillä, niin miksi ei saisi käydä kun on yövieraskin :O

Tuskin se siellä lenkillä oli tunteja.

Aika pienestä sitä jotkut pillastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse muuttaa. Ymmärrän aamulenkillä käynnin hyvin. En minäkään pyydä ketään mukaan, kun lähden koiraa ulkoiluttamaan, mutta toki mukaan saa aina tulla. Juuri se säännöllisyys ja tinkimättömyys saa lenkkeilemään päivittäin. Niitä syitä miksi ei lenkkeilisi löytyy ja minulla ne ovat johtaneet joskus lenkkeilyn poisjäämiseen.

Tuo lapsen nukutus on ollut meillä aikanaan ongelma. Yleensä, kun meillä on ollut vieraita. Sama on kyllä parilla tuttavaperheellä. Joskus siinä meneekin se ilta toiselta. Yleensä niinpäin, että se jonka lähempiä tuttuja on, jää pitämään seuraa. Onneksi nykyään nukahtavat helposti.

Vierailija
304/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv on auki pitkin iltaa, vaikka kukaan ei katsoisikaan (ja miksi ihmeessä menisimme kutsuttuina vieraina jonkun kotiin telkkaria katsomaankaan). ja sieltä telkasta tulevatkin ne tyhmistä tyhmimmät realitysarjat kaiken kukkuraksi.

Vierailija
305/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan kaverin luokse kylään lapseni kanssa. Illalla oli tarkoitus mössätä herkkuja ja juoruilla pitkään, kunhan eka saadaan lapset unille. Puoli ysin maissa aloitettiin. Pikaisesti pesaisin lapseni hampaat ja yösatu jätettiin väliin. Kyllä mun 5-vuotias ymmärtää, että voi olla "erikoistilanne". Peittelin lapsen ja toivottelin hyvät yöt. Sen sijaan kaverin 6-vuotiasta piti nukuttaa... ja nukuttaa... ja nukuttaa... Lapsi vaan kiukkuili, halusi leikkiä, valoja ei saanut laittaa pois jne. Kuuntelin tunnin... toisen... kolmannen tuota olkkarissa odotellen sitä "naisteniltaa". Puolenyön aikaan menin huikkaamaan kaverille hyvät yöt, kun olin siis kolme tuntia odottanut olkkarissa, että 6-vuotias nukkuisi, kun äitinsä ei voinut komentaa sen kiukkuilun lomassa tai jättää itsekseen nukkumaan. Kaveri vaan valitteli, että "tää meidän Matti on joskus tälläinen..." Kiitti vaan.:)

Matkustin serkkuni luo, myös useamman sata kilometriä. Alkuillasta keskustelusta ei tullut mitään, kun kauhukakara ei antanut äidin puhua. Äidin piti katsoa vain häntä, puhua vain hänelle, leikkiä vain hänen kanssa. Äiti ei saanut edes syödä, koska se vei huomion lapsesta.

Sitten lapsen isä tuli töistä. Luulin, että hän ottaa lapsesta nyt vastuun, kun muksu alkoi innoissaan kiehnätä isänsä ympärillä. Isä kesti lasta 15 min. Sitten hän äyskäisi, ota toi pois mun kimpusta, vie se nukkumaan.

Sitten serkku jahtasi vekaraa ympäri asuntoa. Sai hänet lopulta pyjamaan ja hampaat pestyä. Sitten alkoi nukutus.

Aina välillä hän yritti tulla makuuhuoneesta juttelemaan, mutta pentu nosti kamalan äläkän.

Juttelin sit illan serkun miehen kanssa, jonka seura ei nyt niin hirveesti kiinnosta. Ei mikään maailman sympaattisin tyyppi.

Klo 23 serkku tuli lopulta makuuhuoneesta. Ihan rättipoikki. Ei siinä kauaa istuttu, kun mentiin itsekin nukkumaan.

Mahtavaa toimintaa.

Vierailija
306/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän lähti aamulla juoksulenkille. Ei siinä mitään, tietty ihan kiva että arki rullaa, mutta tuntui jotenkin hölmöltä, kun olin kuitenkin pitkän matkan takaa tullut häntä vartavasten moikkaamaan. Lueskelin sitten lehtiä ja odottelin, että mitähän seuraavaksi tehdään...

Vierailija
307/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyl tuo nettiappi ihmetytä yhtään, kun on noin lähisukua niin on sitten ihan rennosti. eri asia jos tosi harvoin näkis.

Meillä pistäytyy tuon tuostakin joku eikä mun mies läheskään aina tule edes tervehtimään jos vaikka lepäilee sängyssä. Tänään viimeksi kaksi eri ihmistä oli kylässä eikä kumpaakaan edes tervehtinyt. Molemmat sellaisia tosin joita nähdään monta kertaa viikossa. Virallisemmat vierailut on sitten erikseen.. Tavallaan musta on kivampi ottaa vaan rennosti. Käy meillä sellaisiakin vieraita jotka joskus vaan istuu netissä eikä seurustele isäntäväen kans, no, ei sekään haittaa.

Vierailija
308/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjottiin termarista vanhaa kahvia, joka lämmitettiin mikrossa...... oikeasti, se oli mulle jotenkin "järkytys". Tulin nimittäin pitemmän matkan takaa kaverille kylään, ja tämä oli tyystin unohtanut että olen tulossa... oli yksistään jo sen takia vaivaannuttavaa mennä sitten sisälle, kun tuntui että kaveri vaan odotti koska lähden. Kun olin kuitenkin ehkä tunteroisen istunut, niin kysyi, ottaisinko kahvia? Ja kun vastasin myöntävästi niin otti termarista mukiin ja pisti mikroon. :/

Vierailija
309/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ihan suoraan liity aiheeseen, mutta kuitenkin.

Eräs tuttuni voi tavata mua mutta tarkkaan ottaa huomioon etten näe hänen aviomiestään, koskaan.

Ja muut hänen tuttunsa saavat tulla kylään ja illanistujaisiin viikonloppuisinkin ja mies on mitä

ilmeisimmin paikalla silloin.

Näin on menty jo vuosikaudet.

Vierailija
310/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpariskunnan luo kylään. Oli talvi, kylmä ja aivan pimeää jo viideltä.Olin jo ehtinyt lähijunassa kun soittivat että voinko myöhästyä puoli tuntia. Minne olisin mennyt talvialkuillasta lapsen kanssa..? Aika viime hetken säätöä siis.

Sitten kun kylässä oltiin, siivoukset olivat siellä vielä aivan kesken, hiukset märkinä isäntäpari sähläili. Käytännössä tuli vaikutelma että ovat alkaneet juuri ennen vieraiden tuloa sekstailla "kyllä me vielä ehditään siivota" ajatuksella mutta järki on lopullisesti pettänyt ja hommat levähtäneet.

Kiukkuinen isäntä tarjosi aperitiivia minulle sanoen "otatko sä sen juoman vai etkö ota".

jne, jne, jne...

Vierailija
311/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko sillion jotain outoa?

Piditkö miehestä?

Riiteilttekö?

Eräs tuttuni voi tavata mua mutta tarkkaan ottaa huomioon etten näe hänen aviomiestään, koskaan.

Ja muut hänen tuttunsa saavat tulla kylään ja illanistujaisiin viikonloppuisinkin ja mies on mitä

Vierailija
312/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko sillion jotain outoa?

Piditkö miehestä?

Riiteilttekö?

Kyllä, silloin aika päiviä sitten oon tavannut

kun yhtäaikaa käytiin kaikki ravintoloissa ym.

Pidin.

En ole riidellyt kenenkään kanssa.

Täytyy kai mainita että ihan hyvännäköinen mies, ehkä tässä jotain pelkoa taustalla vaimon osalta.

Vierailija
313/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut käymään aina aamusta lenkillä, niin miksi ei saisi käydä kun on yövieraskin :O

Ei se toki pahimmasta päästä olekaan, varmaan kaikki tässä ketjussa kerrotut jutut ovat pahempia ja juntimpia. Mutta on se silti vähän outoa mun mielestä.

Tietysti kokoaisuus vaikuttaa myös. Jos isäntä/emäntä on muuten kohtelias jne ja esim. kysyy, että haittaako jos käyn lenkillä, niin ei siinä sitten mitään. Mutta jos taas on senkaltainen juntti mitä tässä ketjussa on muuten tullut vastaan (noita tapauksia siis) ja suunnilleen vaan sanoo että "mä lähen lenkille" ja jättää vieraan ihmettelemää, niin se on sitten taas eri juttu.

Vierailija
314/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hänen aviomies on tokaissut jotain liian positiivista sinusta, eikä tuttusi anna sen takia miehensä olla kanssasi.

Meillä oli niinkin yksinkertaista kuin ruoka jonka olimme laittaneet. No molemmat ovat kummeja, joten tuollainen eristäminen ei onnistu, mutta hän kertoi pahastuneensa miehelleen, jonka takia mies ei enää syö meillä. Mies oli siis kehunut kuinka hyvin oli vihannekset ja hedelmät sopineet ruokaan. Omaa vaimoaan hän on aina kieltänyt valmistamasta mitään vihanneksia kuumentaen ja hän on säännöllisesti yrittänyt. En edes tiennyt tuollaisesta etukäteen.

No eivät enää tule meille syömään, paitsi grillimakkaraa tai vastaavaa. Ihan hyvä, että tietää syyn. Varsinkin kun se on noin imarteleva, siihen osaa suhtautua hyvinkin myönteisesti, tietenkin mielessäni tai puolisoni kanssa joskus naureskellen.

Vierailija
315/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne muut sitten saavat tavata sitä miestä?

Oletko kännissä tai ilman flirttaillut typerästi?

Täytyy kai mainita että ihan hyvännäköinen mies, ehkä tässä jotain pelkoa taustalla vaimon osalta.

Vierailija
316/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toki pahimmasta päästä olekaan, varmaan kaikki tässä ketjussa kerrotut jutut ovat pahempia ja juntimpia. Mutta on se silti vähän outoa mun mielestä.

Tietysti kokoaisuus vaikuttaa myös. Jos isäntä/emäntä on muuten kohtelias jne ja esim. kysyy, että haittaako jos käyn lenkillä, niin ei siinä sitten mitään. Mutta jos taas on senkaltainen juntti mitä tässä ketjussa on muuten tullut vastaan (noita tapauksia siis) ja suunnilleen vaan sanoo että "mä lähen lenkille" ja jättää vieraan ihmettelemää, niin se on sitten taas eri juttu.

Vierailija
317/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiemme eläessä menimme kerran pari vuodessa käymään, asuimme kaukana ja joka kerta perille saavuttuamme odotti iloinen kutsu siskon luokse iltakahville - ja saunomaan. Vihaan yhteissaunoja ja käyn kyllä suihkussa ennen kylään menoa, joten yäk, se oli kamalaa. Kerran hermo petti ja mä vaan läksin, sanoin miehelleni, että nyt mennään, menimme vanhempieni luo, pakkasimme ja ajoimme kotiin. - Ja aina minua paheksuttiin, koskaan ei voitu joustaa ja jutella asioista. Hirveän kaavoihin kangistunutta meninkiä muutenkin.

Vierailija
318/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siita tullut jotain seurauksia?

Vanhempiemme eläessä menimme kerran pari vuodessa käymään, asuimme kaukana ja joka kerta perille saavuttuamme odotti iloinen kutsu siskon luokse iltakahville - ja saunomaan. Vihaan yhteissaunoja ja käyn kyllä suihkussa ennen kylään menoa, joten yäk, se oli kamalaa. Kerran hermo petti ja mä vaan läksin, sanoin miehelleni, että nyt mennään, menimme vanhempieni luo, pakkasimme ja ajoimme kotiin. - Ja aina minua paheksuttiin, koskaan ei voitu joustaa ja jutella asioista. Hirveän kaavoihin kangistunutta meninkiä muutenkin.

Vierailija
319/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne muut sitten saavat tavata sitä miestä?

Oletko kännissä tai ilman flirttaillut typerästi?

Vierailija
320/1052 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme nelihenkisen perheemme kanssa kyläilemässä viikonloppuna (1 yö) ystäväperheen luona toisella paikkakunnalla. Mukavaa oli kaikin puolin muuten, mutta jokaisella ruoalla ruokaa oli tosi vähän. Meille kaikille jäi nälkä. Oli tosi surkea fiilis varsinkin lasten takia. Tulomatkalla sitten kävimme pikaisesti Hesellä ennen ajomatkaa kotiin.

Ja vielä: tämä perhe ei ole köyhä joten siitä ei ole kysymys. : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän