Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta mitä isäntäpoppoo on tehnyt kyläreissullasi

Vierailija
01.04.2012 |

Tuo ketju oudoista vieraista oli aivan hulvaton! Mitä omituisuuksia löytyy kyläilyjen toiselta puolelta, eli isäntien toiminnasta?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, että mieheni veli ja hänen vaimonsa saattavat olla netissä pitkiäkin aikoja meidän kyläillessämme heillä. TV vähintäänkin on auki, eikä silloin kysellä mitä me haluaisimme katsoa.

Emme mielestäni käy niin usein, että tuollainen on sopivaa. Kun minä menen heille kylään, haluan viettää aikaa heidän seurassaan. Sama pätee meillä vieraillessa.

Kommentit (1052)

Vierailija
261/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhden yön kyläily tai yksi viikonloppu pitäisi olla kelleen ylivoimainen jos kerran kuitenkin kutsuttu kylään eikä ko. yövieras käy esim kuin kerran vuodessa niin on kyllä tosi loukkaavaa elää kuin ei vierasta olisikaan, ois voinu hölkän vaihtaa yhteiseen kävelyyn vieraan kanssa tms

ohis

Vierailija
262/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta esitteli rikkinussittua hieromasauvaa! Vaivaannuttavaa.

En pidä myöskään riitelevistä isäntäpareista. Voisko en toiselle vittuilun jättää siihen, kun vieraat ovat häipyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä sitten juotuaan ilmeisesti yhden lasin liikaa avautui meille kuinka heillä huono seksielämä ja mies ei nuolekaan koskaan.

Ei täytyne sanao, että tunnelma lässähti. Oli vaivautunut olo. Hipsimmekin sitten aika nopeesti pois...

Vierailija
264/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrallaan on mulle tarpeeksi. Eikähän tuon lenkkeilijän kaverikaan koko vierailua ollut yksin, eihän?

Kummasti meillä vaan on yövieraatkin viihtyneet. Annamme heillekin tilaa hengittää.

-viitonen

ei yhden yön kyläily tai yksi viikonloppu pitäisi olla kelleen ylivoimainen jos kerran kuitenkin kutsuttu kylään eikä ko. yövieras käy esim kuin kerran vuodessa niin on kyllä tosi loukkaavaa elää kuin ei vierasta olisikaan, ois voinu hölkän vaihtaa yhteiseen kävelyyn vieraan kanssa tms

ohis

Vierailija
265/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta esitteli rikkinussittua hieromasauvaa! Vaivaannuttavaa.

En pidä myöskään riitelevistä isäntäpareista. Voisko en toiselle vittuilun jättää siihen, kun vieraat ovat häipyneet.

miksi ne sitä esitteli?

Vierailija
266/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse lähtisin vaikka keravalta ouluun kaverille yökylään kerran vuodessa niin tasan oletan, että en vietä aikaani yksin kun kaveri haluaa puuhailla omiaan vaan toimii kuten hyvä emäntä: on läsnä sen päivän tai kaksi vieraalleen koko ajan, ei tarvi koko ajan puhua syviä vaan käydään yhdessä vaikka lenkillä, uimassa ja lehvassa jne

Vierailija
267/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten eri juttu, jos vierailija on tyyliin viikon maisemissa.

Vierailija
268/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei palvelijana tai ohjelmatoimistona. Ymmärrätkö eron?

jos itse lähtisin vaikka keravalta ouluun kaverille yökylään kerran vuodessa niin tasan oletan, että en vietä aikaani yksin kun kaveri haluaa puuhailla omiaan vaan toimii kuten hyvä emäntä: on läsnä sen päivän tai kaksi vieraalleen koko ajan, ei tarvi koko ajan puhua syviä vaan käydään yhdessä vaikka lenkillä, uimassa ja lehvassa jne

Vierailija
269/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten eri juttu, jos vierailija on tyyliin viikon maisemissa.

Vierailija
270/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdessä huushollissa nyppii, ettei siellä tarjota vieraalle toista kuppia kahvia, itselleen kyllä ottavat. Syövät kaikkea herkkua pöydästä kuin viimeistä päivää. Kai niin harvinaista että on herkkuja niin mätetään kaksin käsin. Ja minut kahvi-narkkiksen jättävät vain yhteen kaffekupilliseen. Kerran kaatoi itselleen ja sanoin että jäikö siihen vielä, voisin myös ottaa. Ai ei jääny. ok. eikä ehdoteta, että keitettäisiinkö lisää.

Vierailija
271/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä kuulimme kikatusta, isäntäpari kurkisteli ilmeisesti meitä avaimenreiästä ja tirskuivat. Eipä olla enää juuri pidetty yhteyttä...

Vierailija
272/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä samaa mieltä.

Vierailija
273/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei palvelijana tai ohjelmatoimistona. Ymmärrätkö eron?

Ärsyttää joidenkin kirjoittajien tapa vittuilla: "ymmärrätkö eron". Öh. Etenkin kun tämä vittuilija näkyy olevan se, joka ei ymmärrä eroja. Kukaanhan tässä ei ole puhunutkaan mistään ohjelmatoimistona toimimisesta. Se lenkille lähteminen (yksin) ei vaan ole ehkä ihan korrektia jos kyse on lyhyestä 1-2 yön vierailusta.

Vierailija
274/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä kuulimme kikatusta, isäntäpari kurkisteli ilmeisesti meitä avaimenreiästä ja tirskuivat. Eipä olla enää juuri pidetty yhteyttä...

Vierailija
275/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät sijoitettiin nukkumaan sohvalle samaan huoneeseen, jossa isäntäpari nukkui. Viereiseen tyhjään huoneeseen ei saanut mennä.

Emäntä aloitti aamulla samassa huoneessa imuroinnin noin seitsemältä. Oli sunnuntai.

En vieläkään tajua, mistä oli kyse.

Vierailija
276/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen jatkuva jynssääjä. Siis hinkuttaa koko ajan jotain pöytää rätillä ja touhuaa keittiössä, laittaa pyykkejä. Ja minusta se on tosi ärsyttävää kun olen mennyt häntä tapaamaan ja saan sitten jutella seinän läpi tai juosta perässä kun toinen siivoaa paikkoja. Eikö sitä voi sen vieraan kyläilyn ajaksi istahtaa alas ja juoda vaikka kahvikupposet?

Vierailija
277/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkun päivän tai kahden vierailun takia dumppais mut yksin ja elelis kuin ei mua oliskaan. Onneksi en tunne ketään noin moukkamaista.

Vierailija
278/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli jostain puolesta tunnista, vai kuinka? Ettekö, aikuiset ihmiset, osaa olla yksin???

jos jonkun päivän tai kahden vierailun takia dumppais mut yksin ja elelis kuin ei mua oliskaan. Onneksi en tunne ketään noin moukkamaista.

Vierailija
279/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele tapoja!

Vierailija
280/1052 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli 1-vuotissynttärit ja tupa täysi sukulaisia lapsen isän puolelta. Isä ilmoitti yhtäkkiä tuosta noin vaan, että lähtee nukkumaan. Ja tosiaan lähti, kesken lapsen juhlien. Perusterve ihminen, ei mitään tarvetta mennä yks kaks nukkumaan. Jumaliste, että hävetti.

Ollaan jo erottu, kaiken kaikkiaan muutenkin outo tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän