Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirrveen tärkeitä palkintoja on Arhinmäen Paavo jakanut hirrrveen vaikuttaville suomalaisille:

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valintoja. Ja Paavon nyt tuntee täällä kaikki, joten eihän se saisi palkita ketään helsinkiläistä, jos sitä pidettäisiin kriteerinä, ettei ministeri saa tuntea tai edes tietää.

Ja kyllä se byrokratia lopulta menee niin, että virkamies esittelee ja Paavo jakaa.

Vierailija
2/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti-Paavo vauhdissa. Taitaa oma elämä olla tosi pientä, kun tarvii yhden ihmisen työtä noin arvostella.

Jos ap:kin olisi lukenut jutun kokonaan perusteluineen, hän tietäisi, että palkinnon saajat on valittu yhdessä työryhmän kanssa ja perustelut jakoperusteista löytyy jokaisen henkilön kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko se helsinkiläisyydestä vai rakkaudesta Arhinmäkeen?

Vierailija
4/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sinä olisit nuo jakanut?

Vierailija
5/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jollekin, jonka työllä on merkittävä ja laaja vaikutus. Enkä omille tuttavilleni. Ministerin kamu ei ole meriitti. Näin minä.

Vierailija
6/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jollekin, jonka työllä on merkittävä ja laaja vaikutus. Enkä omille tuttavilleni. Ministerin kamu ei ole meriitti. Näin minä.

Vierailija
7/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin liputan isosti Ravintolapäivä-työryhmälle, Jussi Lehtoselle ja Meiju Niskaselle

t. kulttuurialalla töissä

Vierailija
8/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä mieltä olet noista edellisten vuosien saajista? Paavohan ei niitä ole jakanut kuin kerran.

Vierailija
9/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko se helsinkiläisyydestä vai rakkaudesta Arhinmäkeen?