Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko klo 10 sopiva aika lähteä virpomaan?

Vierailija
01.04.2012 |

Asumme lapsiperhe alueella, omakotitalo alue.Lasten pitäisi ehtiä päikkäreille ja syödä lounas viim klo 12 mennesä. Onko klo 10 hyvä aika?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kello on 9:51. Olen ainut joka hereillä.

T:perheen äiti

Vierailija
22/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä menevät avaamaan.

Meidän murkut eivät edes kuule moista saati että lähtisivät avaamaan vaikka kuulisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas on ihanaa, kun käy virpojia. Kerrankin tulevat meillekin asti. Ostin palkintoja ja koristelin ne. Omat lapsetkin ihan innoissaan, eivät halunneet itse lähteä vaikka olisi ollut ok. Höllätkää vähän pipoa... antakaa lasten nauttia.

Vierailija
24/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sain nukkua. Olin sopinut lasten kanssa, että hoitavat tänään aamupalat pikkusiskolleen ja itselleen ominpäin. Tarkoitukseni oli herätä klo 9.30. Ensimmäiset virpojat herättivät vähän ennen. Mukavampi olisi ottaa virpojat vastaan muuten kuin suoraan sängystä nousseena.

Vierailija
25/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki virpoja käyvät 10-12. Puoliltapäivin suuri osa lapsiperheistä on syömässä (juu, tapojemme orjia ollaan ja tiedetään toistenkin tavat).

Jos meille tulee vasta iltapäivällä on iso riski että parhaimmat palkat (munat) ovat menneet ja virpoja saa tyytyä jämäkarkkeihin.

Vierailija
26/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläilemään ennen klo 12, eli sitten vasta kun jumalanpalvelus on ohi. Eri asia on jos kyläilystä on sovittu.

Tämän olen myös omille mukuloilleni opettanut. Sunnutai on lepopäivä, ollaan sitten uskonnollisia tai sitten ei.

Meillä päin klo 12 mennessä on jo kaikki palkat jaettu. Sen jälkeen tuleville virpojille ei ole palkkoja.

Vierailija
27/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kenelle se ei sovi, laittaa lapun ovelle ja/tai ruuvaa ovikellon pois päältä.

Kello jo pian 11, eikä vielä yhtään virpojia... Ei taida olla täällä tapana? Alueella on kyllä paljon lapsiperheitä...

Vierailija
28/28 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saisi ihan mielellään tulla nyt yhdentoista jälkeen. Ollaan yhden vauvan perhe. :)

Oikeastaan petyn, jos virpojia ei tulekaan yhden yhtä... Olisi pitänyt sanoa naapureille etukäteen, että saa tulla virpomaan. Ei olla kauhean läheisissä väleissä, ja saattavat luulla että tykättäisiin huonoa. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän