Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä järkytyin!!!! Olin ostamassa lahjaa lapseni kaverille....

Vierailija
29.03.2012 |

Lapseni on kutsuttu jo monta kertaa synttäreille ja taas tuli kutsu. Meidän kylässä on yksi lelukauppa missä saa tehdä "synttärikorin" eli sieltä saa korin mihin lapsi voi valita lahjoja mitä toivoo kavereiltaan ja näiden on sitten helppo käydä sieltä valitsemassa, tietää mitä lapsi toivoo ja mitä hänellä ei ole.

Noh, nämä lahjat on olleet aina sellaista 2-6 euroa hinnaltaan, niissä juhlissa mihin lapseni on kutsuttu ja mitä hän on itse pitänyt. Aina on ollut tuo lahjakori-idea.

Tänään kävimme katsomassa tuon uuden kaverin lahjakoria. Siellä oli 8 lahjaa. Yksi oli jo ostettu, näkyi listasta missä on lahjojen hinnat. Tuo jo ostettu lahja oli maksanut 4,99e.

Loput lahjat maksoivat seuraavasti:

Yksi maksoi 7,99 euroa, loput 7 lahjaa maksoivat 24,99-35,99 euroa.

Siis mitä???????

Sanoin lapselleni että otetaan tämä 7,99 e maksava kun nämä muut on sellaisia, mitä toivotaan vanhemmiltaan, ei kavereilta. Tuo 7,99e lahjakin oli hieman kalliimpi mitä on tähän mennessä ollut mutta ajattelin että olkoot, mutta yli kahtakymppiä en varmasti maksa kaverin lahjasta kun ei ole edes paras kaveri!!!!

Mitähän ne on oikein ajatelleet? Luuleeko ne, että joku ostaa noita lahjoja?

Täytyy käydä vakoilemassa viikonloppuna onko niitä ostettu sieltä vai ei... Juhlat on maanantaina.

Mielipiteitä???

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiden idea on kuitenkin se että otat rakastamasi elämänkumppanin puolisoksesi lopunelämäksesi ja juhlia sitä vieraiden kanssa.. ei häälahjat?

Miksei halpa voi olla yhtähyvä kuin kalliskin?

Jos vaikka mietitään eroa ikean, ydinpomminkin kestäviä 0,99€ kahvimukeja ja 18€ iittalan mukeja.. samaan tarkoitukseen menee ja yhtähyvin kestää!

Pienenä sain kaverilta joka vuosi syntymäpäivälahjaksi hyppynarun ja olin joka vuosi kiitollinen siitä, vaikka hinta taisikin olla 1€ luokkaa. Siitä oli paljon iloa ja ne oli kovassa käytössä. Vieläkin on myös niitä "halpoja paskamukeja" tallessa ja samassa kunossa kuin saadessa.

Synttäreiden ja häiden idea ei kuitenkaan ole lahjan saaminen, vaan tärkeän päivän juhliminen ystävien, kavereiden ja perheen kesken!

Vierailija
182/186 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus 6-8 v annoin parhaalle kaverilleni ne oli parasta niillä oli aina kiva liekkiä pienenä... nyt päädyin tänne kun etsin samalle kaverill 13vuotis lahjaa enkä keksi mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus 6-8 v annoin parhaalle kaverilleni ne oli parasta niillä oli aina kiva liekkiä pienenä... nyt päädyin tänne kun etsin samalle kaverill 13vuotis lahjaa enkä keksi mitään...

Viestisi jäi vähän epäselväksi, mutta etsit ilmeisesti lahjaideoita? Mistä kaverisi on kiinnostunut, onko tyttö vai poika? Onko harrastuksia?

Vierailija
184/186 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ei todellakaan mitään tarroja tai avaimenperiä! Niitä saa Kinder munista. Se lahja pitää olla joku aito, ei roskaa. Niitä överi huonoja kyniä voi kaivella kaatopaikalta!!

Vierailija
185/186 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääkö ap tästä järkytyksestä omin voimin, vai pitääkö soittaa ambulanssi? Kylläpä jännittää....

Vierailija
186/186 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviääkö ap tästä järkytyksestä omin voimin, vai pitääkö soittaa ambulanssi? Kylläpä jännittää....

2012