Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitti tänään kaupassa yksi nuorimies.

Vierailija
27.03.2012 |

Ostokset oli, jugurtti, makaronipussi ja joku leikkelepaketti. Yritti maksaa mutta kortilla mutta kassa sanoi että ei onnistu. Jätti ne leikkeleet pois ja silti ei onnistunut. Lopulta se lähti siitä allapäin ja varmastikin nolona kävelemään pois, tyhjin käsin.

Ihan fiksusti pukeutunut, ei näyttänyt miltään rupuselta.

Eka kerta kun mä näen että joku joutuu jättämään ruokansa kassalle sen takia että ei ole rahaa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sä voinut maksaa ne ostokset siinä tilanteessa?

Vierailija
2/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli paha mieli nuorukaisen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse onnistunut venyttämään penniä vuoden verran sossurahoilla, eikä olleet rahat loppu.

Työssäni kaupan kassalla tota näkee usein, yleensä niiltä on rahat loppu, jotka ostaa ruokarahalla kaljaa. Kumma juttu etteivät viitsi saldoa katsoa, jos muka niin nolottaa "paljastua" köyhäksi. Säälin oikeasti köyhiä eläkeläisiä..

Vierailija
4/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään parempana pitävä ämmä alkaisi tarjoutua maksajaksi. Anekauppaa oikein, sillä sitten voisi kerätä pyhimyspisteitä av:llä.

Vierailija
5/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahasta kiinni. Mutta mä olin itsekin jotenkin ihan nolona, en oikein edes tohtinut katsoa. Mä olin seuraavana sitten jonossa ja en rynnännyt se perään, vaikka mielessä kävi.

Olis pitänyt, harmittaa!

Vierailija
6/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikko edessä odotellen seuraavaa opintotukea.. tosi harmi. :(

Vierailija
7/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa niin miksi tuhlaa sellaisiin herkkuihin kun jukurtti ja leikkeleet.

Vierailija
8/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa niin miksi tuhlaa sellaisiin herkkuihin kun jukurtti ja leikkeleet.

Vierailija
9/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo on sinun asteikollasi jotain herkkuja vai?

Tsiisas sentään...

Vierailija
10/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahasta kiinni. Mutta mä olin itsekin jotenkin ihan nolona, en oikein edes tohtinut katsoa. Mä olin seuraavana sitten jonossa ja en rynnännyt se perään, vaikka mielessä kävi.

Olis pitänyt, harmittaa!

Ne, jotka tulevat kassalle kokeilemaan rahatilannetta ovat henkilöitä, joilla on aika kova pokka, joten turhaan nolostelet kun eivät hekään.

Vierailija
11/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksupäätteessä ei ollut yhteysongelmia?

Kassahan ei näe mitään sellasta tekstiä, että "ei ole rahaa" vaan siihen tulee vaan, että "ei yhteyttä kortinantajaan" ja se voi tarkottaa sitä, että ei ole rahaa tai sitä, että yhteys ei vaan pelitä.

Ja noita, ettei ole rahaa, sattuu ihan päivittäin kassoilla. Ei tarvitse häpeillä tai nolostua.

terv.kaupan täti

Vierailija
12/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lupaan jos joku on jättämässä ostoksiaan joskus pois (ruoka!!) niin maksan hänen ostoksensa vaikka sitten omiani pitäisi karsia.

Hyvä kiertää ja nälkä pysyy loitolla.

Vierailija
13/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttötili jonne siirrämme perheen ruokarahat. Melko usein käy niin että unohdamme tehdä tuon tärkeän siirron ja minä joka teen perheen ruokaostokset joudun sekoilemaan kassalla.

Vierailija
14/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisas sentään...

En ole se jolle vastasit.

Vierailija
15/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksupäätteessä ei ollut yhteysongelmia? Kassahan ei näe mitään sellasta tekstiä, että "ei ole rahaa" vaan siihen tulee vaan, että "ei yhteyttä kortinantajaan" ja se voi tarkottaa sitä, että ei ole rahaa tai sitä, että yhteys ei vaan pelitä. Ja noita, ettei ole rahaa, sattuu ihan päivittäin kassoilla. Ei tarvitse häpeillä tai nolostua. terv.kaupan täti

Mä havahduin vasta sitten kun se myyjä sanoi että "ei ole rahaa". Yhteysongelmaa ei ollut koska itsekin maksoin kortilla.

Eihän se mulle sinänsä noloa ollut, mutta en nyt olisi kuitenkaan halunnut olla sitä todistamassa. Kai mun jotkut äidilliset vaistot heräs? ja säälitti se poitsu.

Vierailija
16/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. vica electronista voi olla aika varma, että rahaa ei ole, jos kortti ei muka toimi.. Yleensä näillä raha-ongelmaisilla onkin juuri se kortti, koska niillä on monesti menneet myös luottotiedot, joten muuta korttia ei heru..

kassa myös

Vierailija
17/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisas sentään...

Itse ole ollut 5 vuotta syömättä mitään leivän päällä voin lisäksi. Taisi kaverilla olla rahaa kotona kun ruokavalio kuin kuninkaalla

Vierailija
18/100 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on tosiaan nälkäinen viikko edessä. Itselläkin kokemusta siitä, kun on yksin asuva opiskelija + elää opintotuella ja vanhemmat ei auta rahallisesti :( Kyllä siinä meinasi monesti laskujen maksamisen jälkeen itku päästä.

Kesälomalla oli olo kuin lottovoittajalla, kun sai toimeentulotukea yleisen asumislisän jatkeeksi. Silloin sai tehdä jotain kivaakin kun rahaa oli :D

Vierailija
19/100 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. vica electronista voi olla aika varma, että rahaa ei ole, jos kortti ei muka toimi.. Yleensä näillä raha-ongelmaisilla onkin juuri se kortti, koska niillä on monesti menneet myös luottotiedot, joten muuta korttia ei heru..

kassa myös

niin Visa Electron on se ensimmäinen kortti, joka lakkaa toimimasta.

Näin ainakin meillä.

(kaupassa töissä myös)

Vierailija
20/100 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksupäätteessä ei ollut yhteysongelmia? Kassahan ei näe mitään sellasta tekstiä, että "ei ole rahaa" vaan siihen tulee vaan, että "ei yhteyttä kortinantajaan" ja se voi tarkottaa sitä, että ei ole rahaa tai sitä, että yhteys ei vaan pelitä. Ja noita, ettei ole rahaa, sattuu ihan päivittäin kassoilla. Ei tarvitse häpeillä tai nolostua. terv.kaupan täti

Mä havahduin vasta sitten kun se myyjä sanoi että "ei ole rahaa". Yhteysongelmaa ei ollut koska itsekin maksoin kortilla.

Eihän se mulle sinänsä noloa ollut, mutta en nyt olisi kuitenkaan halunnut olla sitä todistamassa. Kai mun jotkut äidilliset vaistot heräs? ja säälitti se poitsu.

Ei siinä sanota, että ei ole rahaa, mutta vastaava ilmoitus tulee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi