Yhdenkin paskaavan koiran vielä näen
eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.
Kommentit (109)
Minä olen nähnyt jos jonkinlaista paskankerääjää, joka päivä. Mutta liikunkin koirani kanssa noihin mainittuihin yleisiin koiranulkoilutusaikoihin. Kakkaa on täälläkin maassa mutta tavisomistaja ei niitä sinne jätä, kuten oli vielä 90-luvulla. Tämä meuhkaajille tiedoksi.yleinen koiranulkoilutusaika :)
Minä liikun ulkona yleensä aamulla seitsemän jälkeen kun vien lasta hoitoon, sekä 14-16 välisenä aikana, sekä kenties illalla vielä lenkillä tms.olen pahoillani, mutta en oikeasti ole koskaan nähnyt kenenkään keräävän kakkaa
joka liikkuu noihin aikoihin enkä ole nähnyt kakankerääjiä.
Tosin en muista nähneeni edes kakkaavaa koiraa pitkiin aikoihin, johtunee siitä?
jonkinnäköistä yritystä kuitenkin on tapahtunut, sillä meidän lähellä liikuntapuistossa on näkynyt kuulemma noita kakkapusseja sinne ladun varteen heiteltyinä. Jonkun vaan pitäisi vielä kertoa niille omistajille että ei ne pussit sinne ladulle kuulu :)
lasketelleet muutenkaan aura-autojen tekemissä kasoissa.. eiköhän ne ole tien varrella silloin? Likaista muutenkin ja vähän vaarallistakin..
tuolta ulkoilualueen läheltä kävelyteiden varsilta niitä isoja kasoja löytyy täältä. Rauhallinen paikka jonne kuitenkin pääsee auralla viemään lunta
Lumi on muuten puhdasta koska se on kävelyteiltä kasattua. Ei siis autojen saasteita tms, hiekotushiekkaa kylläkin
eihän niitä leikkipaikoiksi ole tarkoitettukaan joten olkoot sitten paskansäilytyskasoja
tuolta ulkoilualueen läheltä kävelyteiden varsilta niitä isoja kasoja löytyy täältä. Rauhallinen paikka jonne kuitenkin pääsee auralla viemään lunta
Lumi on muuten puhdasta koska se on kävelyteiltä kasattua. Ei siis autojen saasteita tms, hiekotushiekkaa kylläkin
eihän niitä leikkipaikoiksi ole tarkoitettukaan joten olkoot sitten paskansäilytyskasoja
tienvarsilla isoja lumikasoja kun niille ei ole keskustan lähiöissä muuta paikkaa.
Tämä oli totaalinen ohis, halusin vain puuttua tämän palstan yleiseen MEILLÄ NÄIN, NIIN KAI TEILLÄKIN -ilmapiiriin. Menen partioimaan nyt muihin keskusteluihin. Moiks!
oikeasti jaksa näitä koiranpaskoja.
Asutaan pahamaineisessa lähiössä pientalovaltaista on ja koiria niin pirkuleesti. Joka toisessa asunnossa vähintään.
Näin keväisin ihan turha käydä lasten kanssa kävelyllä lähimetsässä tai kadulla, edes leikkipuistoon ei pääse astumatta paskaan.
En vaan voi ymmärtää. Eikö ne koiratkin tallo niihin paskoihin ja kuljettele sitä sisään... Sitten se ihana muffe kiipeää paskat tassuissa sohvalle ja sitä rataa.
Ja nykykoirien paskat ei tunnu edes luonnossa maatuvan, niitä punaisia kasoja jotain pellettejä on vielä loppukesästäkin muumioituneina polkujen varrella... ei kelpaa kärpäsillekään.
tienvarsilla isoja lumikasoja kun niille ei ole keskustan lähiöissä muuta paikkaa.Tämä oli totaalinen ohis, halusin vain puuttua tämän palstan yleiseen MEILLÄ NÄIN, NIIN KAI TEILLÄKIN -ilmapiiriin. Menen partioimaan nyt muihin keskusteluihin. Moiks!
noitten kasojen kanssa. Meillä ne viedään yleensä lumenkaatopaikoille, paitsi tuolta metsän reunoilta
ohis 2
Ja nykykoirien paskat ei tunnu edes luonnossa maatuvan, niitä punaisia kasoja jotain pellettejä on vielä loppukesästäkin muumioituneina polkujen varrella... ei kelpaa kärpäsillekään.
MInulla ei ole koskaan ollut itsellä koiraa joten en tiedä mitä ne ulostavat. Mutta olen kyllä kiinnittänyt huomiota noihin punaisiin kakkoihin sekä ripulivanoihin joita tuolla ulkona on paljon. Voi koiraressukat, taitaa olla mahat aika kipeänä monella
Täytyy olla todella henkisesti sairas jos todella toivoo toisen koiran (tai muun lemmikin) kuolemaa... Itse olen erittäin eläinrakas ihminen, ja yleensä ymmärtäväinen myös muita ihmisiä kohtaan (eläimiähän mekin vain tässä ollaan), mutta sinunlaisesi ihmispaska sietäisi kyllä saada saman kohtalon mitä toivoit tälle koiralle.
kyllä toiset koirat syövät mielellään lajikumppaniensa pökäleet joten turha on meidän ihmisten puuttua tähän paskomisongelmaan tämän kummemmin.
eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.
Sopii yrittää...
jotka vievät paskapussinsa vieraisiin roskiksiin. Tällainen älykääpiö oli eilen työntämässä meidän omakotitalon roskikseen paskapussiaan. Satuin olemaan ulkosalla ja kyllä tuli paskapussille samoin kuin rakille omistajineen lähtö.
Annan kakkojen olla, koska tiedän mitkä alueet on niitä joita hoidetaan. Tälläisiin paikkoihin ei saa koirankakkoja kertyä mutta hoitamattomalle alueelle saa koira kakata.
Tule vaan lääppäseen kakkoja, soitan poliisille ja silloion sinä maksat pesulan. ;)
Annan kakkojen olla, koska tiedän mitkä alueet on niitä joita hoidetaan. Tälläisiin paikkoihin ei saa koirankakkoja kertyä mutta hoitamattomalle alueelle saa koira kakata.
Tule vaan lääppäseen kakkoja, soitan poliisille ja silloion sinä maksat pesulan. ;)
Tapaatko itse tehdä tarpeesi pitkin maita ja mantuja? Mutta sehän jo tiedetään, piski-ihmiset ovat löysäperseitä ja muista täysin piittaamattomia ihmisiä. Hyi olkoon, onneksi ei kuulu meidän tuttavapiiriin moisia ympäristöä sotkevia luusereita haisevine rakkeineen.
jotka vievät paskapussinsa vieraisiin roskiksiin. Tällainen älykääpiö oli eilen työntämässä meidän omakotitalon roskikseen paskapussiaan. Satuin olemaan ulkosalla ja kyllä tuli paskapussille samoin kuin rakille omistajineen lähtö.
joten en kotikonnuilla kulkiessani keräile paskoja. Jos menen keskustaan koiran kanssa, kerään kyllä kakat, koska siellä on roskiksia, johon ne voi laittaa. Mutta jos käyn vanhempieni luona, alkaa ongelma: he asuvat taajamassa okt-alueella, mutta siellä ei ole yhtään roskista, johon kakat voisi laittaa. Eikä uskalla laittaa toisten roskiksiinkaan, koska roskiksen omistaja voi vaikka olla kaltaisesi höyrypää. Pakko ne kakat on sitten jättää tien poskeen.
Piskit syö innoissaan toistensa paskat, ja ongelma postuu ihan itsestään.
Jos se sinua hiertää niin se on sun nuppisi ongelma. Hoitamattomalle alueelle saa koiraa kakattaa, olen ylpeä itsestäni! ;)
8
joten en kotikonnuilla kulkiessani keräile paskoja. Jos menen keskustaan koiran kanssa, kerään kyllä kakat, koska siellä on roskiksia, johon ne voi laittaa. Mutta jos käyn vanhempieni luona, alkaa ongelma: he asuvat taajamassa okt-alueella, mutta siellä ei ole yhtään roskista, johon kakat voisi laittaa. Eikä uskalla laittaa toisten roskiksiinkaan, koska roskiksen omistaja voi vaikka olla kaltaisesi höyrypää. Pakko ne kakat on sitten jättää tien poskeen.
Jos olet piskin hommannut niin kyllä sinä sen paskat varmaan jaksat kantaa kotiroskikseen asti, vai? Turha muuten nimittää höyrypäiksi niitä, jotka eivät koiriesi ulosteita roskiinsa halua. Pitäisikö meidän maksaa jätekuljetus myös sun piskille? Tätä tuollaisen pieniaivoisen rakinomistajan kait on vaikea tajuta..
lumivallin päälle, siitä kahlaat ojan yli ja poimit sen paskan.
Olen ajatellut että siellä ei oikeasti kukaan kävele ja jos kävelee niin sitten voi syyttää itseään. Tieltä kyllä kerään, jos näin sattuu käymään.
yleinen koiranulkoilutusaika :)
Minä liikun ulkona yleensä aamulla seitsemän jälkeen kun vien lasta hoitoon, sekä 14-16 välisenä aikana, sekä kenties illalla vielä lenkillä tms.
olen pahoillani, mutta en oikeasti ole koskaan nähnyt kenenkään keräävän kakkaa