Yhdenkin paskaavan koiran vielä näen
eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.
Kommentit (109)
koiranomistajia ja koirattomia tässä "keskusteluketjussa" on. Luojan kiitos teistä ei kukaan kuulu mun tuttavapiiriin.
Toivottavasti ap on valmis toteuttamaan uhkauksensa, vaikka koiranulkoiluttaja olisi iäkkäämpi mummu/pappa, vaikeasti liikkuva invalidi, pyörätuolissa istuva neliraajahalvautunut, hänen oma lapsensa tai joku muu alle 10-vuotias. Nimittäin täällä Vantaalla ainakin näkyy koiranulkoiluttajat keräävän koiriensa jätökset, silloin kun ne osuvat sellaiseen paikkaan missä muita häiritsevät.
Paskamaista kevättä teille kaikille tähään ketjuun kirjoittaneille. Liukastukoot koirattomat paskaan ja kellahtakoon selälleen läjään ja lävistäköön koiranulkoiluttajien kynnet paskapussin paskaa kerättäessä - ei teille muutakaan voi toivoa. Muille, normaaleille ihmisille, aurinkoista kevättä lemmikkeineen ja lapsineen.
- Koiraton kahden lapsen äiti -
mutta yrittäkää ymmärtää, että kaltaisianne puupäitä on useita. Asumme vilkkaan ulkoilureitin läheisyydessä ja roskiksemme ohi kävelee päivittäin kymmeniä turren taluttajia. Aika monet heistä ovat niin röyhkeitä, että viskaavat sen kakkapussin meidän roskikseen. Tosi kiva kesähelteellä, kun on roskis täynnä pussitettua kakkaa. Ja kun meillä kierrätetään ahkerasti, niin sen yleisjätepöntön tyhjennysväli on 4 viikkoa. Mukavasti ehtivät muhia kesähelteillä. Onneksi itse asumme takatontilla, joten ne läjät haisevat naapurin nenään.
koira ja asun ok-alueella 30t ihmisen kaupungissa. Näin kevään tullen ymmärrän kyllä ihmisiä, jotka haluaisivat laittaa rotanmyrkkyn upotettuja lihapullia teiden varsille. Eikös näitä silloin tällöin olekkin? Tota koirapuistoon paskomista (tai yleensäkään mihinkään julkiseen paikkaan) en oikein ymmärrä. Toki niistä tulee hauskoja nettivideoita kun jossain sattuu olemaan kamerat asennettuna.
niin mä tulen ja hieraisen sen sun kurkkuun!
lakialoite: kakat on kerättävä samantien ja sakko on 150e ellet niin tee.
Työllistetään nuoria tai vaikka vanhempia. Uskoisin, että jopa vapaaehtoisia aluepartioita saataisiin kerättyä. Joka kulmalle oma paskapoliisi.Meidän taloyhtiöstä löytyisi ainakin kolme vapaahtoista eläkeläistä ja jonkun voisi vielä iltavuoroon ottaa työllistämistuella.
Kolme sakkoa puolen vuoden sisällä, niin koira viedään piikille. Jos et maksa ensimmäistä sakkoa ajallaan, koira piikille.
Työllistetään nuoria tai vaikka vanhempia. Uskoisin, että jopa vapaaehtoisia aluepartioita saataisiin kerättyä. Joka kulmalle oma paskapoliisi.Meidän taloyhtiöstä löytyisi ainakin kolme vapaahtoista eläkeläistä ja jonkun voisi vielä iltavuoroon ottaa työllistämistuella.
Kolme sakkoa puolen vuoden sisällä, niin koira viedään piikille. Jos et maksa ensimmäistä sakkoa ajallaan, koira piikille.
asiassa toisia kadehtiva tai muuten vaan vittumainen = tyypillinen suomalainen on hyvä: keksimään idioottimaisia rangaistuksia/sääntöjä muille.
Seuraavan kerran kun ap pudotat karkkipaperin tms roskan niin mä tulen ja hieraisen sen sun kurkkuun!
Voit aivan hyvin hieroa tiputtamani roskan kurkkuuni, mutta varaudu piiiiitkään odotukseen. Minulla on sentään käytöstapoja, toisin kuin koiranomistajilla.
oli joku (varmaankin vaihto-oppilas) päätellyt, että täällä saa ulostaa mihin vaan. Niin oli sitten kerrostalon rappukäytävässä eräänä päivänä reilu ja tuore paska. Siinä sitä joukolla ihmeteltiin. Paheksua ei voinut, siinähän oli vain toimittu maassa maan tavalla ja paskottu kulkuväylälle.
Tuskin se muuten olis tajunnut. Koirat tekee sentää ulosteensa ulos.
meillä oli koiria, ne oli opetettu käymään tarpeillaan syvällä metsässä ja sieltä ei kakkoja tosiaan enää noukittu pussiin ja roskiin. Kaupungissa oli sitten pussi mukana, tosin koirat eivät halunneet edes tehdä tarpeitaan paikkaan, jossa ei päässyt 'piiloon'. Samoin pissalla koirat kävivät metsässä, ojassa yms paikassa, mikä ei ole näkyvissä/ihmisten jaloissa. Parhaimmillaan hihnan päässä oli yhteensä viisi koiraa.
Tosin koira on oppinut tämän itse, ihme hienohelma :)
Ja se mitä ollaan opetettu on kantaa itse omat kakkapussinsa.
Olisit valmis tappamaan viattoman eläimen, koska omistaja on laiska?
No mä toivon että sun pennut syö vahingossa paskavaippansa ja tukehtuvat siihen.
oli joku (varmaankin vaihto-oppilas) päätellyt, että täällä saa ulostaa mihin vaan. Niin oli sitten kerrostalon rappukäytävässä eräänä päivänä reilu ja tuore paska. Siinä sitä joukolla ihmeteltiin.
Paheksua ei voinut, siinähän oli vain toimittu maassa maan tavalla ja paskottu kulkuväylälle.
Niinpä niin. Pitäisi varmaan itsekin alkaa paskoa ympäriinsä, säästyyhän siinä vessanhuuhteluvettä. Äärimmäisessä hädässä voisi käydä paskalla vaikka kaupassa tai naapurin portinpielessä. Mitähän se sama naapuri sanoisi jos kusisin sen postilaatikkoa päin.
oli joku (varmaankin vaihto-oppilas) päätellyt, että täällä saa ulostaa mihin vaan. Niin oli sitten kerrostalon rappukäytävässä eräänä päivänä reilu ja tuore paska. Siinä sitä joukolla ihmeteltiin. Paheksua ei voinut, siinähän oli vain toimittu maassa maan tavalla ja paskottu kulkuväylälle.
Niinpä niin. Pitäisi varmaan itsekin alkaa paskoa ympäriinsä, säästyyhän siinä vessanhuuhteluvettä. Äärimmäisessä hädässä voisi käydä paskalla vaikka kaupassa tai naapurin portinpielessä. Mitähän se sama naapuri sanoisi jos kusisin sen postilaatikkoa päin.
Mä luulen että et kovin montaa saa mukaasi tohon, täällähän voi aina toki uhota. Jos joku haluaa leimata itsensä hulluksi ja nolata lapsensa ja miehensä siinä samalla, niin antaa mennä vain!
Miksi ihmeessä niitä pitäis toisten roskikseen saada tunkea???
Ehkä ajatuksena olisi saada sitä paskaa pois sieltä kulkuväyliltä jos niitä käytössä olevia roskiksia olisi enemmän.
Tietysti se pitää kuljettaa kotiin jos ei roskista löydy lähempää, mutta tässä maailmassa on muutakin asiaa joita pitäisi mutta useat eivät.
Häiritseekö se enemmän siellä tiellä vai roskiksessa?
http://www.koirankakkaroskis.fi/
vastareaktiona syntyisi varmaan eläinrakkaitten omat kakkapartiot, jossa joutilaat juoksisivat ulkoilevien koirien perässä pussit kourissaan kakkoja keräillen, ettei sesset joutuisi laiskojen omistajien vuoksi piikille. Tuloksena entistä puhtaammat kadut! Aivan täydellistä!
Olen varma, että koirien määrä laskisi pian. Ja niin pitäisikin. joko joutuisi todella keräämään ne paskat, maksamaan paljon rahaa tai luopumaan koirastaan. ihmisien pitäisi harkita tarkkaan ottaako eläimen.
eläimen kivuton kuolema ei ole minulle minkään arvoinen asia.
ps. huomasitko, että lakiehdotuksessa oli jätetty omistajalle pienen pieni mahdollisuus pitää hurttansa hengissä? se oli juuri se paskojen noukkiminen.
vastareaktiona syntyisi varmaan eläinrakkaitten omat kakkapartiot, jossa joutilaat juoksisivat ulkoilevien koirien perässä pussit kourissaan kakkoja keräillen, ettei sesset joutuisi laiskojen omistajien vuoksi piikille. Tuloksena entistä puhtaammat kadut! Aivan täydellistä! Olen varma, että koirien määrä laskisi pian. Ja niin pitäisikin. joko joutuisi todella keräämään ne paskat, maksamaan paljon rahaa tai luopumaan koirastaan. ihmisien pitäisi harkita tarkkaan ottaako eläimen. eläimen kivuton kuolema ei ole minulle minkään arvoinen asia. ps. huomasitko, että lakiehdotuksessa oli jätetty omistajalle pienen pieni mahdollisuus pitää hurttansa hengissä? se oli juuri se paskojen noukkiminen.
Koska esim. sun lapset ei merkkaa mulle mitään. Ei niiden elämä, ei kuolema. Ei vaikka kuolis kivuliaastikin, joten ei kai nyt kenenkään eläin voi kellekään vieraalle merkata mitään?
Itsekin koiria hoitaneena tiedän tasan, että tämä koirankakkaongelma on koirien omistajien päässä. Koiran ulosteet pitää kerätä pois säällä kuin säällä kaupunkialueilla. Metsässä on vähän eri juttu, mutta itse asiassa kaupunkien lähimetsikköjen polunvarretkin täyttyy paskasta, jos kaikki koirien omistajat jättäisivät koiriensa paskat keräämättä.
Koiran paska ei eroa mitenkään ihmisen paskasta siinä suhteessa kuinka ällöttävää siihen on kävellä ja kuinka ällöttävää niitä on katsella. Oma parivuotinen lapseni kävelee vierelläni kävelytiellä ja tallustelee niiden koiran paskojen päälle, jotka on jääneet paikoilleen lumien sulettua. Ne paskat ei todellakaan ole missään tienvarsilla, vaan ihan keskellä kävelytietä, kun aura-auto on jättänyt auraamatta ihan reunaan asti.
Se ei ole mitään koiravihaamista, että vihaa koiran paskaa siellä mihin se ei kuulu eli kävelyteillä ja kaupunkien puistoissa!
menes nyt jo paapimaan niin jaksat huomenna kouluun. pusipusi ;)
ps. ymmärrän sua hyvin. mussakin asui joskus pikkuinen kettutyttö. sitten musta kasvoi vähän isompi tyttö . älä ihmette, jos sullekin joskus tulevaisuudessa käy samoin. :)
menes nyt jo paapimaan niin jaksat huomenna kouluun. pusipusi ;) ps. ymmärrän sua hyvin. mussakin asui joskus pikkuinen kettutyttö. sitten musta kasvoi vähän isompi tyttö . älä ihmette, jos sullekin joskus tulevaisuudessa käy samoin. :)
Koska esim. sun lapset ei merkkaa mulle mitään. Ei niiden elämä, ei kuolema. Ei vaikka kuolis kivuliaastikin, joten ei kai nyt kenenkään eläin voi kellekään vieraalle merkata mitään?
tyyppi on aivan sekaisin...
Kiusataan sitä lisää!
Kaikki saa koiran paskottaa melkein minne tahansa kaupungissa. Ei niistä kukaan sakoita. Teinejä ei kiinnosta koiran paskojen kerääminen hajun, sormet menee paskaan, ulkonäön ja ei yksinkertaisesti osata. Teinin mukaan kukaan toinenkaan teini ei kerää koiran jätöksiä.