Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenkin paskaavan koiran vielä näen

Vierailija
26.03.2012 |

eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mukulat kierii ennemmin koiran paskassa kun huumeneuloissa..

Vierailija
42/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menes nyt jo paapimaan niin jaksat huomenna kouluun. pusipusi ;) ps. ymmärrän sua hyvin. mussakin asui joskus pikkuinen kettutyttö. sitten musta kasvoi vähän isompi tyttö . älä ihmette, jos sullekin joskus tulevaisuudessa käy samoin. :)

meuhkata täällä paskan ihanuudesta kuin noukkia vaan nöyrästi koiransa paskat. Siihen ei av-mamma taivu, ihan periaatteesta. Hänen koiransa paskat ovat niin ihania, että hän voisi itse vaikka kylpeä niissä, koska nehän ovat maatuvia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilen tääl.. miten neulat liityi tähän. T. koiran omistaja

Mun mukulat kierii ennemmin koiran paskassa kun huumeneuloissa..

Asiat voisivat olla paljon huonomminkin, paskan voi pestä pois.

Vierailija
44/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esim. sun lapset ei merkkaa mulle mitään. Ei niiden elämä, ei kuolema. Ei vaikka kuolis kivuliaastikin, joten ei kai nyt kenenkään eläin voi kellekään vieraalle merkata mitään?

tyyppi on aivan sekaisin... Kiusataan sitä lisää!

Pikku Memmica päässyt iskän koneelle :D

Huomenna voit jatkaa sitä kiusaamista ihan real-life koulussa..

Vierailija
45/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esim. sun lapset ei merkkaa mulle mitään. Ei niiden elämä, ei kuolema. Ei vaikka kuolis kivuliaastikin, joten ei kai nyt kenenkään eläin voi kellekään vieraalle merkata mitään?

idea!

Vierailija
46/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idea!

Vierailija
47/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei 9 vuoden aikana ole kukaan tenavista (3kpl) sotkenut itseään, eikä varsinkaan haalariaan koiran jätöksiin ja itse olen eläissäni astunut koirapaskaan kaksi kertaa.

Onhan tota tavaraa tossa tienposkessa aika-ajoin, varsinkin tälleen keväällä, mutta tuntuvat nekin katoavan ekan kunnon sateen tullen... Vai käykö meilläpäin joku ne keräämässä yön pimeinä tunteina?

Ja ei, mulla ei oo ees koiraa paskatettavaksi. Kissa löytys, mutta se käy hiekkalaatikolla ja ne paskat joudun keräilemään ihan itte :D

Vierailija
48/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran kakat tosta meidän RAPUN PIELESTÄ!!

Vierailija
49/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei 9 vuoden aikana ole kukaan tenavista (3kpl) sotkenut itseään, eikä varsinkaan haalariaan koiran jätöksiin ja itse olen eläissäni astunut koirapaskaan kaksi kertaa.

Onhan tota tavaraa tossa tienposkessa aika-ajoin, varsinkin tälleen keväällä, mutta tuntuvat nekin katoavan ekan kunnon sateen tullen... Vai käykö meilläpäin joku ne keräämässä yön pimeinä tunteina?

Ja ei, mulla ei oo ees koiraa paskatettavaksi. Kissa löytys, mutta se käy hiekkalaatikolla ja ne paskat joudun keräilemään ihan itte :D

Tänään viimeksi kävelylenkillä astuin 3 krt paskaan kaverin varoituksista huolimatta...pitäis vaan katsoa jalkoihinsa nähtävästi ihan koko ajan.

Vierailija
50/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koira ja kerään sen kakat, ellei se kaki johonkin ihme ryteikköön, johon en pääse ja jossa tuskin kukaan käveleekään.

Mutta nyt keväällä, kun tiedän ihmisten olevan herkillä asian suhteen, joka kerran, kun koirani kyykistyy kakkaamaan, mua stressaa, että kohta siihen loikkaa joku ihminen huutamaan, VAIKKA todellisuudessa odotan, kunnes koirani on valmis ja sitten KERÄÄN sen kakan. Inhottavaa vaan, kun tiedän, että tämän ketjun kaltaisia höyrypäitä on maailma pullollaan, niin stressaan jo valmiiksi.:D

Vierailija
51/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli huomattavasti enemmän koiranpaskaa kuin sitä nykyään näkee teiden varsilla. Asuinalueella oli valtavasti koiria joten sitä paskaa siis kertyi. Silti minä, sisarukseni tai yksikään kaverini ei tultu kotiin yltä päältä koiranpaskassa. Rusakon papanoita yritin kerran maistella, ei muuta.

Meillä ei ollut koiraa, äitini ei ollut koiraihminen. Muttei hänkään siitä koiranpaskasta edes maininnut.

Nyt paskaa on ihan valtavasti vähemmän yhtään missään, koiranomistajat painostavat ja valvovat toisiaan keräämään kakat jos joku ei tajua. Eli tavallisina lenkkiaikoina ne paskat kerätään koska muita koiranomistajia on silloin liikkeellä. Tämän ansiosta ainoat jätetyt läjät tuppaavat olemaan niitä pikku-Jannicen ekan hauvelin papanoita, mummelin sylihauvan kallisarvoisia jätöksiä tai joidenkin hieman syrjäytyneempien omistajien välinpitämättömyyksissä jätettyjä läjiä. Tavis-omistaja poimii ne paskansa ihan jo ympäristön paineen takia. Ennen ei tietysti ollut näin joten paskaa oli keväisin ihan puroittain.

Tästä huolimatta av-mammojen Nico-Juicet tulee kotiin paskan peitossa ja ihan kaikki koirat voidaan vaikka myrkyttää kun sitä kakkaa on niin paljon. Paskan määrä laskee, valituksen määrä lisääntyy. Niin Suomalaista.

Vierailija
52/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakankeruussa on suomalaisille niin vaikeata. Asun USAlaisessa lahiossa, taalla on paljon koiria mutta ei yhtaan julkista roskista. Talojen roskikset ovat takapihalla tai autotallissa joten nekaan eivat ole nakyvilla. Silti en ole koskaan nahnyt koirankakkaa jalkakaytavalla, kaikki keraavat sen muovipussiin ja jaksavat kantaa kotiin saakka. Miten ihmeessa se tapa on taalla opittu?

Kylla nyt Suomi taitaa olla se paskalandia Amerikan sijasta.

Vierailija
53/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo aiemmin, että mies keräsi aamupaskansa sanomalehteen ja kävi nakkaamassa koiranomistajien portaiden viereen. Se siinä vain on, että täytyy tietää, kuka on paskannuttanut koiransa meidän pihalle.

Mutta oma piha on saanut olla rauhassa sen jälkeen.

oli joku (varmaankin vaihto-oppilas) päätellyt, että täällä saa ulostaa mihin vaan. Niin oli sitten kerrostalon rappukäytävässä eräänä päivänä reilu ja tuore paska. Siinä sitä joukolla ihmeteltiin. Paheksua ei voinut, siinähän oli vain toimittu maassa maan tavalla ja paskottu kulkuväylälle.

Niinpä niin. Pitäisi varmaan itsekin alkaa paskoa ympäriinsä, säästyyhän siinä vessanhuuhteluvettä. Äärimmäisessä hädässä voisi käydä paskalla vaikka kaupassa tai naapurin portinpielessä. Mitähän se sama naapuri sanoisi jos kusisin sen postilaatikkoa päin.

Mä luulen että et kovin montaa saa mukaasi tohon, täällähän voi aina toki uhota. Jos joku haluaa leimata itsensä hulluksi ja nolata lapsensa ja miehensä siinä samalla, niin antaa mennä vain!

Vierailija
54/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koiranomistaja. Kaksi aikuista tytärtä. Eli ulkoiltukin on. Lapsieni haalarit eivät ole KOSKAAN olleet koiranpaskassa (yksi esim. ketjusta), muutakaan traumaa en ole asian suhteen kokenut. Ja "joutunut koko talven kieltämään lumipenkkaleikit" ?? Tälläistäkään en kyllä muista? Harvoin olen koiraa kovin korkeeseen lumikasaan nähnyt kakalle kiipeävän :D

Eikä aiemmin paskan keräämisestä edes puhuttu.

Vierailija
55/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua on aina oksettanut ja tehnyt keväällä pahaa ne penkoissa kiehuvat koiranpaskat. Kyllä ne jäätyneet pötikät talvellakin oksettaa, mutta kun ne keväällä oikein kihisee ja kiehuu ja haisee. En voi mitään, mutta oksennusrefleksi aiheuttaa yölläämisen.

ja nyt varsinkin inhottaa kun Suomenkin koiriin on leviämässä se ihmisille hengenvaarallinen mato. Eli sinun naapurisi koira voi tappaa sinun lapsen ja hoitokeinoahan siihen ei ole.

En koiranomistaja. Kaksi aikuista tytärtä. Eli ulkoiltukin on. Lapsieni haalarit eivät ole KOSKAAN olleet koiranpaskassa (yksi esim. ketjusta), muutakaan traumaa en ole asian suhteen kokenut. Ja "joutunut koko talven kieltämään lumipenkkaleikit" ?? Tälläistäkään en kyllä muista? Harvoin olen koiraa kovin korkeeseen lumikasaan nähnyt kakalle kiipeävän :D

Eikä aiemmin paskan keräämisestä edes puhuttu.

Vierailija
56/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, luulisin etteivät kaksikymppiset tyttäreni syö naapurin koirankakkaa :)

se 38v

Vierailija
57/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paskaa on ihan valtavasti vähemmän yhtään missään, koiranomistajat painostavat ja valvovat toisiaan keräämään kakat jos joku ei tajua. Eli tavallisina lenkkiaikoina ne paskat kerätään koska muita koiranomistajia on silloin liikkeellä. .

täällä paskatetaan koirat ihan surutta vaikkapa päiväkodin portin eteen.

Vierailija
58/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "joutunut koko talven kieltämään lumipenkkaleikit" ?? Tälläistäkään en kyllä muista? Harvoin olen koiraa kovin korkeeseen lumikasaan nähnyt kakalle kiipeävän :D

Ja ne lumipenkat syntyy, kun aura-auto kasaa sitä paskalunta tienvarsilta.

Vierailija
59/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka päältä oli kiva laskea mäkeä. Mutta se loppui lyhyeen koska kakkaahan siellä oli, auran viemänä tietysti. Talvipakkasilla ne kikkareet ei haittaa koska jäiset pökäleet voi potkia pois mutta se sulanut kakka... yäks.

Vierailija
60/109 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paskaa on ihan valtavasti vähemmän yhtään missään, koiranomistajat painostavat ja valvovat toisiaan keräämään kakat jos joku ei tajua. Eli tavallisina lenkkiaikoina ne paskat kerätään koska muita koiranomistajia on silloin liikkeellä. .

itse en ole nähnyt koskaan kenenkään keräävän kakkoja

täällä paskatetaan koirat ihan surutta vaikkapa päiväkodin portin eteen.

Minä olen nähnyt jos jonkinlaista paskankerääjää, joka päivä. Mutta liikunkin koirani kanssa noihin mainittuihin yleisiin koiranulkoilutusaikoihin. Kakkaa on täälläkin maassa mutta tavisomistaja ei niitä sinne jätä, kuten oli vielä 90-luvulla. Tämä meuhkaajille tiedoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi