Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdenkin paskaavan koiran vielä näen

Vierailija
26.03.2012 |

eikä omistaja korjaa pois niin kerään paskat (kumihanskoissa tietenkin) ja hieraisen ne omistajan selkään.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi huutamaan, että ei saa laittaa kakkapussia hänen roskikseensa, paskattaisin koirani seuraavalla kerralla keskelle heidän pihatietä ja jättäisin kakat siihen.

saat mennä kotiisi sitten ilman koiraa tai koiran raadon kanssa, miten vaan haluat.

Meidän roskikseen ei vieraita paskoja/roskia tule ja jos tuollaisen idiootin kanssa joudutaan tekemisiin niin se on koiralta henki pois tai siirryt muille alueille paskojasi viemään.

Vierailija
102/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi huutamaan, että ei saa laittaa kakkapussia hänen roskikseensa, paskattaisin koirani seuraavalla kerralla keskelle heidän pihatietä ja jättäisin kakat siihen.

saat mennä kotiisi sitten ilman koiraa tai koiran raadon kanssa, miten vaan haluat.

Meidän roskikseen ei vieraita paskoja/roskia tule ja jos tuollaisen idiootin kanssa joudutaan tekemisiin niin se on koiralta henki pois tai siirryt muille alueille paskojasi viemään.

nyt osoitteesi niin kiikutan kakkapussin roskikseesi saman tien!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan te täällä avaudutte, kumpikaan

Vierailija
104/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan te täällä avaudutte, kumpikaan

minä ole väkivaltaa käyttämässä -roskapussin vain veisin! (Ja Youtubeen video siitä tottakai)

Vierailija
105/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvä mieli tuleekaan, kun voi näin lannoittaa myös koirapuistojen nurmikoita. Kakkahan maatuu.

että mihin astuu, sekä koirat että ihmiset. harmi että lapsi ei ole enää housuunpaskomisiässä niin ei voi kipata vaipasta tavaraa siitä aidan yli.

Vierailija
106/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama höyrypää jonka todellinen ongelma on joku ihan muu kuin koirankakka.

Eihän Suomen maassa VOI olla kuin yksi ainoa ihminen jota koiran kakat ällöttää.

En ota AP:n kirjoitusta ihan noin kirjaimellisesti, mutta ymmärrän raivon joka voi nousta koiranomistajan siivottomuudesta. Se nyt vaan on niin oksettavaa! (Ja en siis vihaa koiria, mulla on itselläkin ollut koira.)

Vierailija
107/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ja sama höyrypää jonka todellinen ongelma on joku ihan muu kuin koirankakka.

Eihän Suomen maassa VOI olla kuin yksi ainoa ihminen jota koiran kakat ällöttää.

En ota AP:n kirjoitusta ihan noin kirjaimellisesti, mutta ymmärrän raivon joka voi nousta koiranomistajan siivottomuudesta. Se nyt vaan on niin oksettavaa! (Ja en siis vihaa koiria, mulla on itselläkin ollut koira.)

kyllä minä uskon ja tiedän että tässä maassa on ihan helvetisti porukkaa jolla on aikaa raivota koiranpaskasta ja suorastaan kiimainen halu tehdä niin.

Puhunkin tästä yhdestä ja samasta höyrypäästä joka on aina tappamassa rakkeja.

En tähdentänyt sen enempää kun kuvittelen ettei kukaan ole niin idiootti että olettaa jonkun olevan tietämätön koiranpaskanjauhjien määrästä. Onneksi olkoon.

Vierailija
108/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oman koiran jätteet kerätään aina talteen ja kiikutetaan johonkin niille varattuun julkiseen roskikseen tai sitten omaan roskikseen?

Minä olen koiranomistaja ja asun omakotialueella, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa kakkapussia jonkun toisen perheen roskikseen. Vaikka se ei kustannuksia lisääkään, se on epäkohteliasta!

Minuakin ällöttävät koirien kakat teiden vierillä. Häpeän muiden koiranomistajien puolesta heidän välinpitämättömyyttään. Tällä tavalla me koiranomistajat saamme ei-koirallistan ihmisten vihat niskoillemme ja valitettavasti ihan ansaitusti.

Vierailija
109/109 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiekeröt + papanat lenkkitien varressa kiusaavat minua ihan siinä missä vannoutuneimpia koirakankakoille kääminsäkärtsääjiäkin. Ja olen huomannut, että mitä pienempi on koira, sitä jäykempi on sen taluttajan selkä kumartumaan ja poimimaan se tuotos. Ilmeisesti pienten koirien omistajat ajattelevat suurpiirteisesti, että eihän yksi peukalonpään kokoinen nykäre mitään haittaa. Mutta kyllä se vaan haittaa, kun niitä on puolen metrin välein tienreunat täynnä. Jos itse näen jonkun lintsaamassa siivousvelvollisuudestaan, hiukkaisen iloisella äänellä "ai sulla on pussit loppu, mä voin lainata" eikä toistaiseksi vielä yksikään ole ollut niin mulkero, että olisi siitä kieltäytynyt.

Tuo toisten valittama kakkaroskisten puute on kieltämättä ongelma alueilla, joissa roskiksia on harvassa etenkin kun käyttää biohajoavia pusseja. Jos niitä joutuu nimittäin pitkään kanniskelemaan, ne päästävät kosteutta läpi. Tällöin ei kenenkään roskiksenomistajan pitäisi saada henkisiä häiriöitä, jos ohikulkija tuikkaa pussin omaan roskasäiliöön. Kenenkään roskis ei siitä täyty. Ja te jotka villiinnytte tästä liioitteluun ja alatte seuraavaksi ilakoida että hieno homma, tuonpa vastedes teidän roskiin myös keittiö- ja vaipparoskiksemme ja anopin vanhan sohvan seuraavalla iltalenkillä, niin yrittäkää jos mahdollista ymmärtää, että kysymys on aivan eri kertaluokan asiasta, vaikka se varmasti vaikeeta onkin...

Peace!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme