Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua toivottavasti kelan sivut toimii huomenna viimeistään

Vierailija
25.03.2024 |

Mitäköhän tuo häiriö johtuu?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toimi, asiat voi hoitaa soittamalla. Mä soitin kerran työttömänä ollessani ja täytettiin työmarkkinatuki-ilmoitus puhelimitse virkailijan kanssa.

Vierailija
2/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko useinhan niissä on jotain häiriötä, mutta muutamassa tunnissa korjattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei toimi, asiat voi hoitaa soittamalla. Mä soitin kerran työttömänä ollessani ja täytettiin työmarkkinatuki-ilmoitus puhelimitse virkailijan kanssa.

Miten lähetät liitteitä puhelimen välityksellä?

Vierailija
4/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä tietää. Työttömyysilmoitus pitäisi huomenna saada jätettyä niin olisi torstaina rahat. Mutta jos en saa niin mitenkähän sitten. Luultavasti vaan hirveä ruuhka että pääseeköhän edes puhelimella läpi

Vierailija
5/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että lähetin liitteitä?

Jos liitteitä pitää toimittaa eikä sivut toimi, silloin kipin kapin paikalliseen Kelaan liitteiden kanssa! Ei pitäis olla vaikeaa. Niillä on siellä vastaanottopiste.

Vierailija
6/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok hyvä tietää. Työttömyysilmoitus pitäisi huomenna saada jätettyä niin olisi torstaina rahat. Mutta jos en saa niin mitenkähän sitten. Luultavasti vaan hirveä ruuhka että pääseeköhän edes puhelimella läpi

Soittavat takaisin, kun oot jo ottanut tarpeeksi kauan. Mä hoidin muuta asiaa sinne päin tänään, ja noin kuuden minuutin jonotuksen jälkeen automaatti pyysi painamaan 1 jos haluan jättää soittopyynnön. Painoin ykköstä ja takaisinsoitto tuli alle tunnissa.

Vierailija
7/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperien kanssa sitten vaan toimistolle. Nettisivun jumitus ei vaikuta ovien saranoihin.

Vierailija
8/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.35 meni noi sivut,joku isompi remppa on

Vierailija
9/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne toimi enää never

Ei toimi ei. KELA is no more! KELAgold kortit on kuoletettu ja koko puulaaki on suljettu.

Vierailija
10/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperien kanssa sitten vaan toimistolle. Nettisivun jumitus ei vaikuta ovien saranoihin.

Minkä papereitte ko kaikki on sähkösenä

Vierailija
11/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

TÄMMÖSET TILANTEET ON NIITÄ MONOJA PERSUKSILLE JOTTA SAISIT MOTIVAATIOTA NOUSTA SOHVASTA JA OLEN TÄYSIN OK ASIAN KANSSA

Vierailija
12/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne koneet toimi niillä virkailijoillaan Kelassa.Ei ne voi siis tehdä päätöksiä jos,ne ei pääse järjestelmään.

Vierailija
13/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne saa paperisenkin hakemuksen jättää.

Vierailija
14/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

TÄMMÖSET TILANTEET ON NIITÄ MONOJA PERSUKSILLE JOTTA SAISIT MOTIVAATIOTA NOUSTA SOHVASTA JA OLEN TÄYSIN OK ASIAN KANSSA

Muista lääkkeet!

Vierailija
15/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinne saa paperisenkin hakemuksen jättää.

Voi, mutta päätöksiä ei pystytä tekemään.Jonossa odottavat.

Vierailija
16/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

Muista lääkkeet!

NIIN SINÄKIN. LÄÄKÄRISI VARMAAN JO MÄÄRÄNNYT UNILÄÄKKEITÄ JOTTA SAISIT NORMAALIN UNIRYTMIN JA MASENNUSLÄÄKKEITÄ JOTTA JAKSAISIT HAKEA TÖITÄ SAATANA

Vierailija
17/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole töihin ajatellut mennä? 

Vierailija
18/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telefaksit on sellaiseen tarkoitetut. Ei muutaku narskuttamaan.

Vierailija
19/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON TÄÄ TIETOTEKNIIKAN VARAAN KAIKEN LAITTAMINEN VAAN HIANOA. VÄHÄN VÄLIÄ ON MILLON MIKÄKIN SYSTEEMI NURIN JA SILLON KUN TOIMII HUIJARIT KOITTAA NARRATA TUNNUKSIA JA RAHOJA POIS.

Vierailija
20/40 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan toimistoja on enää vain isoissa kaupungeissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän