Mikään ei ole nuorelle naiselle helpompaa kuin iskeä 40+ ukkomies!
Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.
Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.
Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.
M40+, 24-vuotiaaseen opiskelijaneitoseen rakastunut ja onnellinen
Kommentit (155)
Entäs homma toisinpäin? Kuinka helppo on 16 vuotiaan kaverin iskeä nelikymppinen kypsä nainen?
Oikeastaan jokainen yli 30v mies on jo todella vanha!
23v tyttö
Semmosissa likoissa ja semmosissa miehissä on jotakin vikaa. Ei normaali 40+ mies katsele parikymppisiä likkoja kun ne on niiden omien tyttöjen ikäisiä! Eikä normaali parikymppinen likka tunne mitään viehtymystä isänsä ikäisiin miehiin.
Mä olen 20 v ihan nätti nainen, enkä todellakaan usko, että voisin jokaisen tai edes isoa osaa 40 v äijistä saada. En haluisikaan, ei sillä.
Ei taida löytyä niin taitavaa nuorta naista mistään, joka iski minun mieheni. Olen sellaista oikein odottanut. On ihan hyvän näköinen mies ja tienaa hyvin. Mutta rakastaa vain työtään.
Yli 30v miehet ja naiset haisevat, ovat ryppysiä ja lihavia, tosi vanhoja pappoja ja mummuja! HYI eläkkeelle!
21v tyttö 22v poika
Itseolen yli 40v ja minua vähän ihmetyttää että19vuotiad tyttö haluaa munua! En ole varakas enkä rikad! En oikein ymmärrä mistä on kysymys?? Pitäisikö huolestua, onko kyseessä joku sairas ihminen ?? Ei taida olla ihan normaalia?? Vai mitä mieltä porukat on??
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:44"]jaksaa kiinnostaa 40+ ukkomiehet.
Muistan itse ajatelleeni lähes inholla kaikkia yli 35v miehiä...Olivat mielestäni vain huumorintajuttomia ja huonohampaisia pappoja, joilla haisi henkikin jotenkin voimakkaammin kuin ikäisilläni nuorilla miehillä...
[/quote]
Juuri näin, minulle oli 10 vuottakin liikaa ja itseasiassa on edelleen, vaikka ikää on jo kertynyt. Jos nyt jäisin sinkuksi. ( mies vaihtaisi tällaiseen 20- v tyttöseen) niin todennäköisesti joutuisin jäämään sinkuksi, mutta yli 10 vuotta vanhempaa miestä en silti ottaisi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:50"]kukaan 2-kymppinen ei himoitse 4-kymppisiä. Hyi.Mutta tässäpä puhuttiinkin siitä että 4-kymppinen himaa nuorta naista. Ehkä nainen on miehen kanssa vaan huvikseen. Ei ainakaan kande menna naimisin, koska kun ukko on 60v, niin itse vasta 40...
[/quote]
No se vähän aikaa tuntuu mukavalta se " kukkaa kämmenellä" - juttu, kun nuoret miehet ovat usein aika itsekeskeisiä.
Mutta eipä aikaakaan niin se alkaa ällöttää nuorta naista, eikä toisaalta 40- v. pitkän päälle jaksa 20 -juttuja , niin alkaa riitely ja suhde on siinä.
Jotkut toki rakastuu oikeasti, pohjana jokin yhteinen asia, ammatti tai harrastus jne, ne on asia erikseen.
Silloin ei ainakaan ainoana tekijänä ole fyysinen viehätysvoima.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 18:06"]venäläiset ja aasialaiset tuontivaimot joita keski-ikäiset suomalaismiehet suosii?
Eivät ainakaan nelikymppisiä, vaan juurikin n. 20+ ja osa varmaan nuorempiakin.
Se on ihan tosi että jokainen mies on nuoren naisen perään vaikka itse vanheneekin.
[/quote]
Varmasti, mutta harva oikeasti saa ja aika moni mies on halukas pitämään perheensä kuitenkin koossa ja parisuhteensa kasassa, kun on ne mahdollisuudet nuoren naisen kanssa niin pienet ja vaimon kanssa monenlaista yhteistä projektia meneillään kuitenkin.
Varmasti aika montaa meistä on nuorempana yrittänyt vanhempi naimisissa oleva mies iskeä. Vastenmielistä.
Rikkaan 70-vuotiaan äijän iskeminen se vasta helppoa onkin!
t: alle kolmekymppinen merkkilaukkukeräilijä
Parasta on, kun naisen ikää on noin 35. On ihanaa olla oikeasti esim noin 50-vuotiaan miehen kanssa. Rahasta ei Ole kyse, vaan ihan puhtaasti sen ikäiset ihmiset vaan alkavat vaan olemaan yhteen sopivia.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:38"]Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.
Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.
[/quote]
näinhän se on,oma akka pihtaa,kiukuttelee ja on muutenkin kulahtanut jo.
kyllä se nuori nainen voittaa 6-0 vanhan kurpan,40+ naiset on jo niin ikäloppuja.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:38"]Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
[/quoteYleensä käy niin. Mies kerran polkasee/ jos polkasee ja palaa vaimon luo. Mut jos on mennäkseen menköö! Jos mies jättää lapset ja vaimon. On hän itsekäs ja sellaista äijää ei huoli kukaan.