Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei ole nuorelle naiselle helpompaa kuin iskeä 40+ ukkomies!

Vierailija
23.03.2012 |

Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.

Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.

Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.

Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.

M40+, 24-vuotiaaseen opiskelijaneitoseen rakastunut ja onnellinen

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään huomattavasti vanhempaa miestä? Minulla ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostusta vanhempiin miehiin ja oman ikäisiä on aina riittänyt.

pakko olla provo, ei kukaan mies kirjoita tuommoista.

ja nelikymppinen kohtelee kaksikymppistä kuin kukkaa kämmenellä, uskaltaa nostaa tämän jalustalle ja ihailee tämän kauneutta. Vasta nelikymppisen seurassa moni nuori nainen tuntee itsensä elämän ensimmäistä kertaa naiseksi.

ap

Samaa ajattelin kun nuorena ihastuin ulkomaalaiseen mieheen. Hän piti vaaleudestani, minä pidin hänessä myös eksoottisuudesta, siitä miten erilainen hän oli kuin suomalaiset, ja plussaa oli että hän oli taidemaalari... Toki pidimme toisistamme muutenkin kuin ulkonäöllisesti, mutta eihän se suhde jatkunut kun toinen asui toisella puolella maapalloa.

Aplle haluan sanoa että onnea vain teille! Itse rakastan omaa miestäni vaikka hän on vanhempi kuin minä, enkä ikinä vaihtaisi nuorempaan. En edes katsele parikymppisiä, paitsi ehkä uimahyppääjiä välillä.

Vierailija
62/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteikö nelikymppisen miehen iskeminen olisi todella, todella helppoa parikymppiseltä naiselta. Eri asia on sitten se, miksi joku nainen haluaisi sellaisen itselleen iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ miehet ne vasta hulluja ovatkin... Hirveä paniikki omasta vanhenemisestahan siellä on taustalla. Jotenkin säälittävää. Kunnioitan ja himoitsen hieman vaikeasti saavutettavia uroksia huomattavasti enemmän ja oma vanheneminen nyt vaan on hyväksyttävä ja sillä sipuli. Pillunperässäjuoksijat ovat jotenkin reppanoita.

että on nuorta mimmiä tarjolla niin paljon. Kuitenkaan ne ei saa pidettyä niitä mimmejä itellään vaan lopulta ajautuvat parisuhteeseen sen saman ikäisen Kertun kanssa. Varmasti parempi vaihtoehto niille kaikille osapuolille.

Vierailija
64/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti virkistävää seuraa. Sen ikäisten miesten jutut on tosi ummehtuneita ja puhuvat esimerkiksi kasarivuosikymmenen julkkisjutuista kuin ne olisi tapahtuneet ihan eilen.

Häpeäisin esitellä sen ikäistä miestä ystävilleni.

Vierailija
65/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etta ollaan nimettomasti.

Minakin otin vastaan, en kylla iskenyt. Ei me jaksettu sellaista teeskennella. Kahvinkeittajaksi siis otin sukuni toivomuksesta ja vahan silmalla pitamaan.

Vierailija
66/155 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nelikymppinen ukkomies jolla ihana ja seksikäs 37 v vaimo.

Vierailija
67/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällähän ei oikeasti ole väliä, mutta minua ihmetyttää näissä naisten ajatuksissa se että on aina hyväksyttävää jos vanha nainen käyttää nuorta miestä hyväkseen ja taas moitittavaa se jos vanha mies on nuoren naisen kanssa???

Vierailija
68/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tähän aloitukseen nyt kulminoituu taas niin monta streotypiaa, että hoh hoijaa...

a) Kaikki miehet haluavat ensisijaisesti seksiä (muut elämänarvot kuten kumppanuus, lojaalius, parisuhde, perhe ovat sille tarpeelle alisteisia ja mies on tietysti valmis uhraamaan nämä asiat seksin tähden).

b) Kaikki miehet pitävät viehättävinä nimenomaan nuoria naisia. Viehättävyys = nuori ulkonäkö; millään muulla tekijöillä ei ole viehättävyyden kanssa tekemistä. Seksikkyys on viehättävyyden ytimessä.

c) Omassa parisuhteessa ei voi olla tyydyttävää seksielämää, oma kumppani ei voi olla kauneusihanne, eikä varsinkaan, mikäli on jonkun kapean ikäsektorin ulkopuolella.

c) Edellä mainitut kapeat ja seksistiset elämänvalinnat todentuvat miehillä aina, jos vain mahdollista, mutta vain miehillä. Naiset eivät tietenkään koskaan ajattele näin, iske nuorempia miehiä, petä aviomiehiään, valitse seksiä perhearvojen ohi etc., vaan ruikuttavat rannalla ehdottoman lojaaleina, aina sitoutumishaluisina ja lopulta stigmaotsaisina yksinhuoltajina.

Hoh hoijaa, hoh hoijaa. Ihme kun kuitenkin reilu puolet parisuhteista onnistuu selviytymään ja tutkimusten mukaan jopa ilman pettämistä, ja toisaalta kaikki kariutuneetkaan liitot eivät kariudu juuri miehen petollisuuteen. - Voisko olla kuitenkin niin, että ihmisiä, miehiäkin, on erilaisia, ja näin myös tarpeita, mieltymyksiä ja arvohierarkioita?

Oma mieheni muuten piti jo parikymppisenä vanhempia naisia (silloin n. 30+) viehättävämpinä kuin oman ikäisiään. Nyt kun olemme itse 30+, hän kaukoihailee 40+ näyttelijättäriä kuten Michelle Preiffer, Marcia Cross jne. Mun leikkimielinen ongelmani onkin aina ollut olla liian nuori ja nuoren näköinen...

Vierailija
69/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta KUKA selaisen haluaa? Itse otan ainakin paljon mielummin sen 25v opiskelijapojun ja niitäkin on kyllä tosi kivasti liikenteessä.

N42

Vierailija
70/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse kokeneena voin kertoa, että minuun ihastui palavasti 45-vuotias naimisissa oleva mies. Ensin oli kivaa, kun mies oli kokenut jne.

Mutta kun ensihuuma haihtui, jäi jäljelle se karu tosiasia, että mies on kohta 50-vuotias ja kyllä sen huomasikin. Kropasta, mielipiteistä, vaatteista jne. Vaikka hän kuinka yritti olla nuorekas.

Kyllä se karu totuus vaan sitten lyö vasten kasvoja vaikka miten päin yrittää miettiä.

Oman ikäinen paras mies :-)

T. N37

Vierailija
71/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisellä naisella on rahaa, työ, jo vähän isommat lapset, itsetuntoa ja tyyliä. Nelikymppinen nainen on Nainen isolla alkukirjaimella. Hän tietää mitä haluaa, ja miten sen saa -aika usein ihan omin avuin itse, ei tarvitse miehen palvontaa tai rahoja.

Mutta usein nelikymppinen mies arvostaa omaa laatudaamiaan eikä vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
72/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla noinkin. Itseäni ei edes haittaisi, jos mieheni haluaisi vaihtaa minut 20 v. nuorempaan naiseen. Jos se on sitä mitä hän haluaa, niin antaa mennä. Mieluummin ottaisin miehen joka pitää minusta huolimatta iästäni. Vaikka suurin osa miehistä tuskin haluaa vaimoaan vaihtaa nuorempaan, vaikka nuorempaa kauniimpana pitäisikin.

Mutta miksi ihmeessä ajatellaan,että nelikymppinen nainen on aina jotenkin ei kaunis, iho ei ole muka kimmoisa jne. Kai se on ihosta ja elämäntavoista kiinni, mutta ainakin oma ihoni on ihan samanlainen kuin nuorempanakin. Tajuan kyllä, että se jossain vaiheessa alkaa vanheta, mutta kyllä se näin neljänkympin kulmilla on edelleen hyvin kimmoisa.

Vierailija
73/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mieheni lähtisi nuoren naisen matkaan, saisi mennä.

Näin nelikymppisenä itseluottamus on jo niin kohdillaan ettei tuossa tilanteessa tulisi miestä ikävä. Kyllä rakkaus karisisi aika hyvin pois.

Kertoisi aika paljon miehen arvomaailmasta ja ajatuksista, jos iän perusteella lähtisi nuoren matkaan.

Ei, tämä ei ole katkera kirjoitus vaan ihan vain mielipiteeni asiasta.

Vierailija
74/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne miehet, joiden tiedän olevan nuorten naisten perään, elävät ikäkriisiä ja yksinkertaisesti pelkäävät vanhenemista.

Ja nuori nainen sitten tuo sitä toivottua nuorennusleikkausta.

Itse suhtaudun säälien miehiin, jotka vaihtavat nuorempaan, ajavat urheiluautoilla, pukeutuvat kuin nuoret,

Ja samalla sieltä paistaa läpi se ikä. Eivät he sitä karkuun pääse, ressukat.

Vierailija
75/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies on älyttömän helppo iskeä. Minkä ikäinen vaan. Niin se vaan on. Täytyy kuitenkin naisena oman kunnioituksen vuoksi välttää ukkomiehiä, kun vapaitakin on tarjolla.

t. N

Vierailija
76/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 18:11"]

miehen ja saada sen rakastumaan?
Voisin maksaa hiukan väliäkin jos sen joku huolis.

[/quote]

Tämä ajatus on käynyt mullakin mielessä lukuisia kertoja ihan oikeasti ja hartaasti. T. Nelikymppisen miehen vaimo, jonka avioliitto ei ole niin paska että viitsisi erota.

Vierailija
77/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 18:11"]

miehen ja saada sen rakastumaan?
Voisin maksaa hiukan väliäkin jos sen joku huolis.

[/quote]

Äiti on kasvattanut pojasta hyvän miehenalun mutta SINÄ olet mennyt pilaamaan sen :( ja nyt olet vaihtokaupoilla jopa välin maksamisella

Vierailija
78/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:43"]

itseään huomattavasti vanhempaa miestä? Minulla ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostusta vanhempiin miehiin ja oman ikäisiä on aina riittänyt.

ja nelikymppinen kohtelee kaksikymppistä kuin kukkaa kämmenellä, uskaltaa nostaa tämän jalustalle ja ihailee tämän kauneutta. Vasta nelikymppisen seurassa moni nuori nainen tuntee itsensä elämän ensimmäistä kertaa naiseksi.

ap

Voi yök. En koskenut vanhoihin ukkoihin parikymppisenä enkä vieläkään voisi kuvitella olevani 40+ ukon kanssa. Eikä syynä ole vaan ulkonäkö vaan yleensäkin juuri se "elämänkokemus" joka tekee miehistä useimmiten kaavoihin kangistuneita, katkeria, liikoja itsestään luulevia. Eikä se kaljamaha ja kaljuuntuva pääkään mitenkään komista.

Minulla on ihana timmi, jaksava, elämää täynnä oleva urheilullinen opiskelijamies joka ihailee kauneuttani (on kyll itsekin tosi söpö) ja jaksaa sitä kehua. En vaihtaisi plösöön äijään millään, enkä ymmärrä miksi joku kaksikymppinen huolisi sellaisen. Ai niin Joo ne rahat. No sitä pitää ilmeisesti miehen tossa iässä ostaa sitä nuorta naisseuraa. Lähes nelikymppiselle kauniille ja köyhälle yh-äidille löytyy nuorta miesseuraa ilman rahaakin. Nuorissa miehissä kun on vapaana vielä niitä helmiä joilla on vastuuntuntoa huolehtia ap:n kaltaisten luuserimiestenkin jälkikasvusta.

t. N37 ja M28

Vierailija
79/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä ap:tä. Varmasti on helppoa kuin heinänteko iskeä 40v mies. Mutta olen aina ihmetellyt, että KUKA nuori nainen haluaa 40v miehen? Olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että nämä nuoret 20vuotiaat jotka sitten iskevät 40vuotiaita miehiä, eivät ole mitään 20vuotiaiden kermaa. Saattavat olla ihan mukiin menevän näköisiä ja varmasti 40vuotiaan miehen makuun ovat, mutta esim oman ikäisiään eivät oikein saa. Ovat sellaista jämä porukkaa. Tämän olen omassa elämässäni huomannut. Jos esimerkiksi muistetelen niitä 20vuotiaita tyttöjä omasta tuttavapiiristäni, jotka ottivat vanhemman miehen nuorena, niin eivät todellakaan olleet mitään saaliita oman ikäistensä joukossa. 

Eli loppujen lopuksi jos ukko vaihtaa 40v naisen 20v naiseen,niin ei se ainakaan mitään ikäluokkansa helmeä saa :)

Vierailija
80/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:43"]

ap

Voi yök. En koskenut vanhoihin ukkoihin parikymppisenä enkä vieläkään voisi kuvitella olevani 40+ ukon kanssa. Eikä syynä ole vaan ulkonäkö vaan yleensäkin juuri se "elämänkokemus" joka tekee miehistä useimmiten kaavoihin kangistuneita, katkeria, liikoja itsestään luulevia. Eikä se kaljamaha ja kaljuuntuva pääkään mitenkään komista.

Minulla on ihana timmi, jaksava, elämää täynnä oleva urheilullinen opiskelijamies joka ihailee kauneuttani (on kyll itsekin tosi söpö) ja jaksaa sitä kehua. En vaihtaisi plösöön äijään millään, enkä ymmärrä miksi joku kaksikymppinen huolisi sellaisen. Ai niin Joo ne rahat. No sitä pitää ilmeisesti miehen tossa iässä ostaa sitä nuorta naisseuraa. Lähes nelikymppiselle kauniille ja köyhälle yh-äidille löytyy nuorta miesseuraa ilman rahaakin. Nuorissa miehissä kun on vapaana vielä niitä helmiä joilla on vastuuntuntoa huolehtia ap:n kaltaisten luuserimiestenkin jälkikasvusta.

t. N37 ja M28

Ei kaikki 40 vuotiaat ole plösöjä. Omani on jo 34vuotta ja timmimmässä kunnossa kuin moni nuori kundi. Tekee tytötä missä on vain pakko olla kunnossa.