Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikään ei ole nuorelle naiselle helpompaa kuin iskeä 40+ ukkomies!

Vierailija
23.03.2012 |

Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.

Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.

Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.

Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.

M40+, 24-vuotiaaseen opiskelijaneitoseen rakastunut ja onnellinen

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan se hauska unelmoida mutta todellisuudessa nelikymppisiä miehiä ei kiinnosta parikymppiset omien lastensa ikäiset neitokaiset. Paitsi tietysti pedofiliaan taipuvaisia.

Toisekseen miksi parikymppinen tervepäinen neitokainen edes haluaisi iskeä jonkun isänsä ikäisen miehen? Ei ainakaan mulle tullut ikinä mieleen vehdata vanhojen ukkojen kanssa kun kerran oman ikäisiäkin oli tarjolla! Tietysti sitten jos ei muutakaan saa niin joku voi noinkin epätoivoinen olla.

Vierailija
82/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 18:08"]

jotka pukeutuvat ja muutoinkin edustavat enemmän konservatiivisia arvoja, kuin nuorekkaita arvoja.

Varmasti sellaiselle mummomaiselle parikymppiselle nelikymppinen mies on helmi. Aika moni normaali parikymppinen nainen katselisi vähän nenänvartta pitkin ja naureskelisi nelikymppiselle diskomiehelle, joka elää vaihdevuosien aiheuttamaa hetkittäistä harhatilaa.

Mikä ettei, voihan sille ukolle naureskella tyttöporukalla ja hankkia ilmaiset juomat illaksi. Papat tarjoavat opiskelijoille ilmaiset kännit. Myös äskettäin saapuneelle lihaksikkaalle poikaystävällekin. Myöhemmin pappa tajuaa jo että porukka nauraa hänelle ja pappa tajuaa väistyä lihaksikkaan poikaystävän tieltä ennenkuin sattuu pahasti.

Tyypillinen nelikymppisen nousukänninen ilta opiskelijapöydässä.

Mitä olisikaan ravintolaillat ilman nelikymppisiä äijiä, jotka tarjoaa ilmaiset juomat!
Tuli ihan opiskeluajat mieleen.
Muutenhan ne samettipöksyt on hirveitä sovinistipaskoja, mutta siksi ne maksavat kaiken :D

Mullekin tuli opiskeluajat mieleen. Kyykytettiin noita 40+ vonkaajia ihan kuusnolla. Ikinä en antanut. Mutta opiskelijabudjettiin sopi meidän porukalle oikein hyvin, kun saatiin safkat ja juomat. Voi olla, että löysivät sitten jonkun vanheman pubiruusun panokaveriksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 10:01"]

Mullekin tuli opiskeluajat mieleen. Kyykytettiin noita 40+ vonkaajia ihan kuusnolla. Ikinä en antanut. Mutta opiskelijabudjettiin sopi meidän porukalle oikein hyvin, kun saatiin safkat ja juomat. Voi olla, että löysivät sitten jonkun vanheman pubiruusun panokaveriksi...

[/quote]

Hävettää myöntää että drinksuja tuli maksatettua tällä menetelmällä koska yksi mun kaveri harrasti sitä ihan tietoisesti. Mun mielestä se ei ollut fiksua ja aina oli vaivaantunut olo sitten siinä tilanteessa kun piti vetää naamariin juotavat ja sietää ukkojen lätinöitä sen ajan ja sitte hankkiutua eroon niistä. En ollut niin köyhä sentään että olisin ajatellut sen olevan sen arvoista.

Vierailija
84/155 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella helpolla naisella vaan ei ole mitään pidemmän päälle. Ei tyyliä, älyä, elämänkokemusta... joutuu pikkulapsien kanssa elämään uudelleen. Ja rahaakaan ei ole ellei ole vaurasta sukua ja harvemmin sellaista 40v mies kiinnostaa. Eikä itsensä tuntemusta ja lapsellisia kohtauksia - kuka niitä jaksaa ? Kaikessa on puolensa.

Vierailija
85/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 18:06"]

venäläiset ja aasialaiset tuontivaimot joita keski-ikäiset suomalaismiehet suosii?
Eivät ainakaan nelikymppisiä, vaan juurikin n. 20+ ja osa varmaan nuorempiakin.
Se on ihan tosi että jokainen mies on nuoren naisen perään vaikka itse vanheneekin.

[/quote]

Mitä vanhempi ukko, sitä nopeammin tuontivaimo pääsee siitä ja voi elää lopun elämänsä ihan miten haluaa :)

Vierailija
86/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ällötti jopa kolmikymppiset "sedät" parikymppisenä. :D Pystyykö joku parikymppinen oikeasti olemaan nelikymppisen ukon kanssa?

Vierailija
87/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 08:50"]

Voihan se olla noinkin. Itseäni ei edes haittaisi, jos mieheni haluaisi vaihtaa minut 20 v. nuorempaan naiseen. Jos se on sitä mitä hän haluaa, niin antaa mennä. Mieluummin ottaisin miehen joka pitää minusta huolimatta iästäni. Vaikka suurin osa miehistä tuskin haluaa vaimoaan vaihtaa nuorempaan, vaikka nuorempaa kauniimpana pitäisikin.

Mutta miksi ihmeessä ajatellaan,että nelikymppinen nainen on aina jotenkin ei kaunis, iho ei ole muka kimmoisa jne. Kai se on ihosta ja elämäntavoista kiinni, mutta ainakin oma ihoni on ihan samanlainen kuin nuorempanakin. Tajuan kyllä, että se jossain vaiheessa alkaa vanheta, mutta kyllä se näin neljänkympin kulmilla on edelleen hyvin kimmoisa.

[/quote]

Varmaan pitää paikkansa monen miehen kohdalla. Jos oma mieheni haluaisi lähteä, saisi mennäkin. En haluaisikaan olla sellaisen miehen kanssa, joka kuolaa keskenkasvuisten perään. Vähän kyllä kuvottaa ajatus, että iskisi itselleen tyttärensä ikäisin naisen, tai oikeastaan aika paljonkin.

Itse arvostan ihmissuhteissa ihan muita asioita, kuin ulkonäköä. Joskus mietin, kuinka paljon elämää olisi jäänyt kokematta, jos ulkonäkö olisi ratkaissut seurustelukumppanin valinnat. Olisi jäänyt tutustumatta pariin todella ihanaan ihmiseen.

Vierailija
88/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa ikäeroa 14 vuotta. Hän on siis jo ajanut mopolla ja katellut tyttöjä sillä silmällä jo kovastikin, kun minä olen vasta pukannut kakkaa vaippaan. Sattumoisin nyt vaan kävi niin että rakastuttiin toisiimme työpaikalla (palstan mammojen mielestä varmaan toinen virhe) ja päädyimme seurustelemaan vuoden kiertelyn ja kaartelun jälkeen. Mies on hyvin säilynyt, komea ja hyvä kroppainen, en aluksi edes tiennyt että on yli neljäkymmentä, luulin että ehkä jotain 35vee tms. Hänellä on myös sellainen poikamainen pilke silmäkulmassa, mikä säilyy varmasti kuolemaan asti. (omalla papalla oli samanlainen, 90 vuotiaana vielä flirttaili leskirouvien kanssa...)  Noh, ei tehty asiasta mitään kriisiä, seurusteltiin ja muutettiin yhteen ja huomenna mennään naimisiin. 

provohan tämä ap oli selkeästi, mutta ei se rakkaus aina katso ikää. Eikä tyhmyyskään kyllä. Itse en nuorempana kyllä iskenyt nelikymppisiä, eikä tullut mieleenkään maksattaa omia juomia kenelläkään, ei vanhemmalla ei nuoremmalla. Mutta ei se minulta ole pois jos joku niin tekee. 

Vierailija
89/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei etsi naisesta mitään henkistä yhteyttä vaan helppoa panoa joka osaa avata suunsa oikeissa tilanteissa ja pitää sen muuten kiinni, ymmärtänette mitä tarkoitan ;)

Nuori nainen sopii tuohon käyttötarkoitukseen parhaiten, sillä nuori nainen on perso imartelulle ja heihin on helpompaa tehdä vaikutus (rahalla, matkoilla, elämänkokemuksella jne.jne) kuin keski-ikäisiin naisiin jotka ovat paitsi rumia, myös kranttuja.

40+ miehille suosittelen lämpimästi suhdetta nuoreen naiseen jolla ei ole vielä kokemusta varsinkaan "oikeasta" työelämästä, sillä työelämässä aktiivisesti olevat naiset on jo oppineet ajattelemaan asioita omien etujensa kannalta, mikä on miehen kannalta aina huono juttu. Samoin kaikenikäiset äidit on poissuljettu juttu, koska he ajattelee usein lapsia ensin ja sitten vasta miestä.

t.palstamies

Vierailija
90/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole helpompaa, se on totta. Sen takia se ei mikään saavutus olekaan. Mutta yritäpäs ite nelikymppisenä vaimoihmisenä iskeä parikymppinen ukko, niin siinä on jo enempi haastetta.

Vierailija
91/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:43"]

itseään huomattavasti vanhempaa miestä? Minulla ei ole missään vaiheessa ollut kiinnostusta vanhempiin miehiin ja oman ikäisiä on aina riittänyt.

pakko olla provo, ei kukaan mies kirjoita tuommoista.

ja nelikymppinen kohtelee kaksikymppistä kuin kukkaa kämmenellä, uskaltaa nostaa tämän jalustalle ja ihailee tämän kauneutta. Vasta nelikymppisen seurassa moni nuori nainen tuntee itsensä elämän ensimmäistä kertaa naiseksi.

ap

Voi yök. En koskenut vanhoihin ukkoihin parikymppisenä enkä vieläkään voisi kuvitella olevani 40+ ukon kanssa. Eikä syynä ole vaan ulkonäkö vaan yleensäkin juuri se "elämänkokemus" joka tekee miehistä useimmiten kaavoihin kangistuneita, katkeria, liikoja itsestään luulevia. Eikä se kaljamaha ja kaljuuntuva pääkään mitenkään komista.

Minulla on ihana timmi, jaksava, elämää täynnä oleva urheilullinen opiskelijamies joka ihailee kauneuttani (on kyll itsekin tosi söpö) ja jaksaa sitä kehua. En vaihtaisi plösöön äijään millään, enkä ymmärrä miksi joku kaksikymppinen huolisi sellaisen. Ai niin Joo ne rahat. No sitä pitää ilmeisesti miehen tossa iässä ostaa sitä nuorta naisseuraa. Lähes nelikymppiselle kauniille ja köyhälle yh-äidille löytyy nuorta miesseuraa ilman rahaakin. Nuorissa miehissä kun on vapaana vielä niitä helmiä joilla on vastuuntuntoa huolehtia ap:n kaltaisten luuserimiestenkin jälkikasvusta.

t. N37 ja M28

Ei kaikki 40 vuotiaat ole plösöjä. Omani on jo 34vuotta ja timmimmässä kunnossa kuin moni nuori kundi. Tekee tytötä missä on vain pakko olla kunnossa. 

Täh?! sulla on KOLMEKYMPPINEN mies, ei nelikymppinen! Kuinka ihmeen nuori itse olet kun kuvittelet 34-vuotiaan olevan nelikymppisiin rinnastettavissa??? ehkä ymmärrät asian sitä kautta että 24-vuotias ole 'kolmekymppinen' vaan luetaan kuuluvaksi parikymppisiin! 34-vuotiaan ja 40+ vuotiaan fyysisen kunnon välillä on todella suuri ero, sillä yleiskunto alkaa hitaan hiipumisensa vasta lähempänä 40.ttä ikävuotta.

Vierailija
92/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pitää niin paikkansa, vaikka oliskin provo.

Itse olen 40v mies elämänsä kunnossa ja vientiä piisaa niin nuorten kuin vanhempien naisten keskuudessa. Jos joku näistä nuoremmista kaunottarista lähtisi tosissaan viemään, niin vikisten mentäisiin perässä lompakko auki ja tyrät rytkyen.

Vierailija
93/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse vielä olin parikymppinen pidin nelikymppisiä elähtäneinä kurppina, sukupuolesta tai kropan kunnosta riippumatta. Säälin silloin kovasti niitä nuoria tyttöjä jotka alkoivat suhteeseen vanhan miehen kanssa. Vähän säälin vieläkin.

t. Nelikymppinen kurppana ;)

Vierailija
94/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Mun mies ei lähtis, se on aina sanonut ettei näe niin nuorissa mitään seksikästä. Seksikkyys tulee elämästä ja kokemuksesta. Olen 3 vuotta nuorempi kuin mieheni, ja hän pitää minuakin nuorena. Jos mieheni lähtisi jonkun mukaan niin itsensä ikäisen tai jopa vanhemman.

Vierailija
95/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on nyt ihan ikivanha ilmiö, ja joissain maissa ihan kirjoittamaton sääntö että vanhempi mies/nuori vetreä vaimo joka voi tehdä paljon jälkeläisiä, kait se jokin primitiivinen suvunjatkamisvietti on kun mies vanhenee mutta halut (terveellä) miehellä säilyy, ja nainen kun vanhenee niin nainen haluaa enemmän omaa aikaa,seksiä silloin kuin ITSE haluaa, eikä passata/palvella/miellyttää miestään niin paljoa, joten nuorempaan, miellyttämisenhaluiseen ja ihailevaan nuorempaan naiseen vaihto on keski-ikäisellä miehellä ihan normisettiä.

Ei se tarkoita että siitä pitäisi tykätä, mutta jotkut miehet ajattelevat peniksellään.

Tällä omalla +30 sukupolvellani on vain se ero, että pariudutaan myöhemmässä vaiheessa joten monet nelikymppiset miehet elää vielä vastarakastuneina oman ikäluokkansa tai vähän nuorempiin vaimoihinsa. Aika yleinen tutuissani tuntuu olevan 30v mies jolla 24-30v avopuoliso, ja miehellä takana sinkkuvuosia tai useita parisuhteita. Ei ole enää niin paljoa näitä (nykyisin nelikymppisiä) intistä töihin/naimisiin/lapsia jne. miehiä jotka vanhenee ennen aikojaan avioliitossa, ja joiden naiset on itsenäistyneet ja vähentäneet miellyttämistä ja kun lapset on jo isompia, keskittyvät itseensä miehen paapomisen sijasta. Parhaiten tuttavapiirissäni tuntuu toimivan suhteet joissa pariskunta on samaa ikäluokkaa, molemmat työelämässä ja jotka harrastavat erikseen ja yhdessä, elävät nk. omia elämiään mutta saman katon alla, eivät ole puolittaneet itseään toisen takia eivätkä rakenna tulevaisuuttaan toistensa varaan. Sellaisissa parisuhteissa ei ole TARVETTA "vaihtaa" nuorempaan, miksi vaihtaisikaan kun parikymppisellä on koulut käymättä ja työuraa ei sen kummempaa, ja urallaan nousussa oleva +30v mies haluaisi jo tehdä omaisuuttakin tai osakkeita, ja ostaa vaikka moottoripyörän tai veneen, ja jos "vaihtaisi" sen hyvässä duunissa olevan simpsakan avokkinsa pienituloiseen parikymppiseen, se olisi vähän kannattamatonta. Ja halusi tai ei, ihminen ajattelee luonnollisesti itseään paria valitessaan.

Ei kukaan halua tehdä huonoa diiliä sitouttaen itseään vain kauneuden takia, ja tän hetken kolmekymppiset miehet tuntuu olevan aika tietoisia näistä naisten venkoiluista, eli nää tulevat nelikymppiset eivät niin herkästi vaihda sitä oman ikäistä vaimoaan nuorempaan koska se ei ole kannattavaa. Sama päinvastoin, ei haluta jättää jo saavutettua elintasoa taakseen ja palata epäsuhtaiseen toimintamalliin missä miehen ansaitsemat tienestit valuu nuoren naisen elintason ylläpitoon. Se on varmaan se syy miksei ne ukkomiehet aina sitä vaimoaa jätä, se tulee oikeasti aika kalliiksi ja se rakkaus ei pelkästään aina riitä syyksi.

Tällainen "saan iskettyä kenet vaan" ajattelu on itsekeskeistä, ja tyypillistä just tämän hetken parikymppisille tytöille. Nää on näitä nykyisten nelikymppisten jälkeläisiä, ja eka sukupolvi joka ei oikeasta kurjimuksesta paljoa tiedä, ja voivat suhtautua elämäänsä kepeästi ja pinnallisesti, on aikaa shoppailla, bloggailla, harrastaa ja treffailla, ja tottakai sellanen pirtee parikymppinen on ilo nelikymppisen ukkomiehen silmälle joka on ollut puolet elämästään perheen elättäjänä, kasvattanut lapsensa, tehnyt hemmetisti töitä ja kenties unohtanut että se vaimokin oli joskus ihan nätti. :) En mä siis ihmettele yhtään tätä ilmiötä, mutta luotan kyllä että tulevat sukupolvet ymmärtää ajatella asioita vähän syvällisemmin, eikä koe tarvetta nuorentaa itseään nuorekkaan rakastajattaren/rakastajan avulla. Mutta aivan varmasti joidenkin miesten kohdalla on helppoa "vietellä" hänet vaimoltaan, ja onkin sitten ihan eri asia että millainen nainen näin edes haluaa tehdä, ehkä tää mulle kaikki heti nyt-tyyppi..

Mutta ei kaikki miehet ole viettiensä vietävissä ja toisia ei edes kiinnosta nuoret naiset koska vaativat kumppaniltaan enemmän nimenomaan elämänkokemuksen myötä tullutta älykkyyttä.

Vierailija
96/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä 40+ miehenä maksan juomat jne. Pelihän on aivan selvää tuollaisten 20-25 vuotiaiden nuorten naisten kanssa. Mutta täytyy myöntää että näin itsestään huoltapitäneenä, raamikkaana ja fiksuna miehenä tuota nuorta seuraa riittää ja paljon mieluummin harrastan seksiä nuoren naisen kuin ikäiseni hmm jo hiukan löysänahkaisen kanssa. Ja kun sen molemmat osapuolet tietää niin win-win se on molemmille :)

Vierailija
97/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:23"]

Olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että nämä nuoret 20vuotiaat jotka sitten iskevät 40vuotiaita miehiä, eivät ole mitään 20vuotiaiden kermaa. Saattavat olla ihan mukiin menevän näköisiä ja varmasti 40vuotiaan miehen makuun ovat, mutta esim oman ikäisiään eivät oikein saa. Ovat sellaista jämä porukkaa. Tämän olen omassa elämässäni huomannut. Jos esimerkiksi muistetelen niitä 20vuotiaita tyttöjä omasta tuttavapiiristäni, jotka ottivat vanhemman miehen nuorena, niin eivät todellakaan olleet mitään saaliita oman ikäistensä joukossa. 

Eli loppujen lopuksi jos ukko vaihtaa 40v naisen 20v naiseen,niin ei se ainakaan mitään ikäluokkansa helmeä saa :)

[/quote]

Kuulostaa samalta, kuin nämä tiettyjen ulkomaalaisten kanssa pariutuvat.

Vierailija
98/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin varmaan. Mutta olen yli 40-kymppinen nainen ja iskenyt nuoremman miehen. Tässä saakin tehdä töitä, että se pysyy:-) Ehkä hyvä niin, on ainakin syy pitää itsestään huolta. Ei tosin ole kuin 10 vuotta nuorempi mies...ja sitäkin pitkään harkitsin, onko liian nuori. Mutta en hakenutkaan yhden illan seuraa, vaan vakituisempaa suhdetta.

Itse olin kyllä parikymppisenä todella rajoittunut seksin suhteen (taidoiltani ja uskallukseltani). Ehkä nämä nykyajan nuoret ovat erilaisia.

Vierailija
99/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:16"]

Sama päinvastoin, ei haluta jättää jo saavutettua elintasoa taakseen ja palata epäsuhtaiseen toimintamalliin missä miehen ansaitsemat tienestit valuu nuoren naisen elintason ylläpitoon. [/quote]

Puhumattakaan siitä että muutaman vuoden sisään rupeaa tulemaan miehen kannalta toisen kierroksen lapsia, niin että sulla on siinä sitten vuosikausia äippälomalainen (raskausarpinen, rupsahtava ;)) nuorikko, lasten kulut ja viimeiset vuodet elareita ekasta liitosta. Ihan varmasti monelle nuorempaan vaihtaneelle tulee mieleen jossain vaiheessa sanat voi vittu. Et olis voinut sen moottoripyörän mieluimmin hankkia.

Vierailija
100/155 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 09:23"]

Uskon kyllä ap:tä. Varmasti on helppoa kuin heinänteko iskeä 40v mies. Mutta olen aina ihmetellyt, että KUKA nuori nainen haluaa 40v miehen? Olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että nämä nuoret 20vuotiaat jotka sitten iskevät 40vuotiaita miehiä, eivät ole mitään 20vuotiaiden kermaa. Saattavat olla ihan mukiin menevän näköisiä ja varmasti 40vuotiaan miehen makuun ovat, mutta esim oman ikäisiään eivät oikein saa. Ovat sellaista jämä porukkaa. Tämän olen omassa elämässäni huomannut. Jos esimerkiksi muistetelen niitä 20vuotiaita tyttöjä omasta tuttavapiiristäni, jotka ottivat vanhemman miehen nuorena, niin eivät todellakaan olleet mitään saaliita oman ikäistensä joukossa. 

Eli loppujen lopuksi jos ukko vaihtaa 40v naisen 20v naiseen,niin ei se ainakaan mitään ikäluokkansa helmeä saa :)

[/quote]

Varmasti noitakin tapauksia on, mutta mitään noin räikeää yleistystä en lähtisi tekemään. Olen itse 27-vuotias, en todellakaan mitään ikäluokkani "jämäporukkaa" ja suurin osa entisistä miesjutuistani on ollut kuta kuinkin samaa ikäluokkaa kanssani. Joukkoon mahtuu kuitenkin nyt myös yksi itseäni päälle parikymmentä vuotta vanhempi ukkomies. Mies on äärimmäisen puoleensavetävä, ikäisekseen nuorekas ja pitää itsestään huolta - iho nyt ei ole enää nii kimmoisa kuin parikymppisellä, mutta se ei nyt mitenkään hirveän suuri miinus ole kun muu "paketti" on kunnossa. Loppuun vielä tää kulunut klisee, että ikä nyt on vaan numeroita.