Mikään ei ole nuorelle naiselle helpompaa kuin iskeä 40+ ukkomies!
Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.
Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.
Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.
M40+, 24-vuotiaaseen opiskelijaneitoseen rakastunut ja onnellinen
Kommentit (155)
Mä mietin nimenomaan sitä just, että miksi miehet edes haluaa aloittaa alusta uudestaan sen perheenperustamisen?? Hitto mulla on nyt iso lapsi en IKINÄ vaihtais tätä omaa aikaa ollakseni jonkun armeijasta poistulleen nuoren pojan kanssa ja pusaisi sille jälkeläisiä, että jättäisin kaiken tän jo saavutetun oman ajan. :D Miehet on ihan järjiltään kun ne vaan pusaa lapsia toisen perään eri naisten kanssa, taitaa mennä niin että ne miehet ei juuri jälkeläisiään itse hoida kerta virtaa on niitä pusata, ja sitten nuoret naikkoset naureskelee että haha sainpas 40v ukkomiehen, ja teenpäs sille muksuja ja hupsista kun pitääkin kasvattaa se sitten kuitenkin ihan ite kun miestä ei loppujen lopuksi kiinnosta muu kuin se jälkeläisten tekeminen. Huippua jos oikeasti löytyy niitä miehiä jotka ottavat nuoren naisen ja oikeasti kasvattavat ja huolehtivat tasapuolisesti uusista lapsistaan, lasten etuhan se on. :) Mutta yhtä kaikki, jokaisen 40+ varatun ukkelin taustalla on samaa ikäluokkaa oleva vaimo joka on hommansa jo hoitanut ja kunhan toipuu erosta, voi lähteä vaikka Thaikkuihin talvehtimaan eikä tarvihe passata enää ketään. :)
Oma äiti muuten kiittää luojaansa että isä hänet aikanaan jätti, koska joutuisi nyt olemaan isän omaishoitaja ja sanoi että nyt hänellä ei onneksi ole sitä velvollisuutta, vaan uusi vaimo viettää nyt alle viiskymppisenä omaishoitajan arkea, kun silloin joskus otti itseään vanhemman miehen. :P
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:55"]
Mä mietin nimenomaan sitä just, että miksi miehet edes haluaa aloittaa alusta uudestaan sen perheenperustamisen??
[/quote]
Jospa heiltä ei kysytä...
Mä mietin nimenomaan sitä just, että miksi miehet edes haluaa aloittaa alusta uudestaan sen perheenperustamisen?? Hitto mulla on nyt iso lapsi en IKINÄ vaihtais tätä omaa aikaa ollakseni jonkun armeijasta poistulleen nuoren pojan kanssa ja pusaisi sille jälkeläisiä, että jättäisin kaiken tän jo saavutetun oman ajan. :D [/quote]
Ihan samaa mietin kun luin tätä ketjua. Että sellasta mahtikyrpää ei ole keksittykään eikä brätpittiä että sen takia aloittaisin lapsiperhearjen alusta uudelleen. Nyt kun on vielä suht nuori ja terve ja lapset on siinä iässä että niissä ei tarvi olla ihan joka sekuntia kiinni. Pikkulapsiaika oli antoisaa ja rankkaa yhtä aikaa, mutta edes villit norsut ei sais lähtemään siihen uudelleen kun ikää on 40+.
Miehet ei ole koskaan joutuneet olemaan niin kiinni lapsissaan kuin naiset, tai se on yleensä ollut työnjako perheissä. Tosin luulen että nyt tokakierrokselle lähtevä setämies saattaa yllättyä nuorten naisten odotuksista tässä suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:58"]
Mä mietin nimenomaan sitä just, että miksi miehet edes haluaa aloittaa alusta uudestaan sen perheenperustamisen??
[/quote]
[/quote]
Tämäkin totta joo... :P Pillerit vaan pois ja hups. Naisen kannaltahan nykyään kannattaa toimia juuri niin, valita kumppani jolla hyvät geenit (vaikka joku korkeassa virassa oleva pitkä ja komee kaveri) ja hankkiutua raskaaksi, ja erota sitten samantien. Saa korkeaa elatustukea (miehen tulojen mukaan) ja jälkeläinen on tehty. Sitten voi keskittyä uran tekoon ja kun itse on 30v niin lapsi on jo teini-ikää lähestyvä, "helppohoitoinen" ja mies varmaan jo siinä vaiheessa suostuu tapaamaan lasta jolloin saat vapaita viikonloppuja. Ei tarvitse leipoa tai miellyttää eikä muutenkaan elää minkään keski-ikäisen käppänän pillin mukaan, vaan asut kivassa saunallisessa kolmiossa, nostat asumistukea ja elareita ja lapsilisiä yms. ja kun lapsi menee päikkäriin, voit vaikka opiskella jonkin kivan ammatin.
Ei yksinhuoltajuus ole enää häpeä, mutta monelle eri naiselle lasten teko on. :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:03"]
Miehet ei ole koskaan joutuneet olemaan niin kiinni lapsissaan kuin naiset, tai se on yleensä ollut työnjako perheissä. Tosin luulen että nyt tokakierrokselle lähtevä setämies saattaa yllättyä nuorten naisten odotuksista tässä suhteessa.
[/quote]
Setämies. :DD Nyt repesin . :D Tuli mieleen se sketsi ja miellän nyt kaikki eroavat +40v ukkomiehet Setämiehen näköiseksi. :DD
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:38"]
Totuus on että joka ikinen nelikymppinen mies rakastuu tilaisuuden tullen nuoreen, lapsettomaan ja varsinkin kauniiseen naiseen. Jokainen terve mies haluaa kokea nuoruuden uudelleen kauniin ja kimmoisan ihon omaavan naisen kanssa.
[/quote]
Saahan sitä noin luulla, mutta totuus on toinen. Parikymppinen voi onnistua, jos valitsee kohteensa oikein. Jos mies on kovin itsekeskeinen ja lähinnä omasta edustaan kiinnostunut, niin iskeminen voi onnistuakin. Jos taas kohteena on perhekeskeinen, sivistystä, tasa-arvoa, älyä ja keskustelutaitoa arvostava mies, niin eipä onnistu iskeminen mitenkään.
Esimerkiksi minuun ei ole pelkkä ulkonäkö koskaan tehnyt vaikutusta. Nuorena minua kiinnostivat perusnätit tytöt, joilla oli näyttöä älykkyydestä ja halusta oppia asioita. Lisäksi luonteen piti yhteensopiva. Tuskinpa parikymppinen tyttö, jolla on nuo ominaisuudet, haluaa iskeä keski-ikäisiä. Vaikka haluaisikin, minä en olisi kiinnostunut.
En muista tavanneeni lähes 20 avioliittovuoteni aikana yhtään edes potentiaalisesti kiinnostavaa naista. Sitä ennen pikaisesti laskien olen tuntenut lukiossa ja opiskeluaikana 8 potentiaalisesti kiinnostavaa naista. Näistäkin vain osa on läpäisi tiukemman seulan (vapaa, ei tupakoi, ei koiraa tai kissaa, käyttää alkoholia kohtuudella tai ei lainkaan, haluaa lapsia, sopiva arvomaailma).
Numerot 1, 2, 3, 4 ja 5 olivat varattuja. Ykkösellä oli koira, kutonen ei ollut kiinnostunut minusta ja kasin muistelen tavanneeni vasta seurustellessani numeron 7 kanssa. Kasi ei olisi läpäissyt tiukempaa seulaa. Numerosta 7 tuli myöhemmin vaimoni. Jälkeenpäin ajatellen minulle olisivat kelvanneet vain numerot 2 ja 7, muissa oli jokin merkittävä puute. Jos en olisi löytänyt vaimoa tuosta joukosta, olisin varmaan jatkanut etsintää ja lista olisi pidentynyt. Onneksi ei tarvinnut.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:17"]
Kyllä minä 40+ miehenä maksan juomat jne. Pelihän on aivan selvää tuollaisten 20-25 vuotiaiden nuorten naisten kanssa. Mutta täytyy myöntää että näin itsestään huoltapitäneenä, raamikkaana ja fiksuna miehenä tuota nuorta seuraa riittää ja paljon mieluummin harrastan seksiä nuoren naisen kuin ikäiseni hmm jo hiukan löysänahkaisen kanssa. Ja kun sen molemmat osapuolet tietää niin win-win se on molemmille :)
[/quote]
Tässä mielestäni kulminoituu juuri sellaisen miehen kommentti, joka saisi mennä, enkä perään itkisi, eli arvostukseni tälläisiä kohtaan täys 0.
En vaan käsitä miehiä, joita jollain tasolla inhottaa puolisonsa vanheneminen ja sitten kiinnostuvat ja jopa etsivät nuorta kiinteää seuraa.
Enkä kirjoita tätä kateuttani. Vanheneminen on asia, jolle ei kukaan voi yhtään mitään.
Mutta mies, joka haluaa aina nuorta naista, kertoo aika paljon miehen luonteesta. Kertoo itse asiassa todella paljon!
Onneksi on olemassa myös fiksuja, sympaattisia ja hyvän arvomaailman tuntevia miehiä!
Ja miehiä joilla on niin hyvä itsetunto etteivät tarvitse sen pönkittämiseen nuorta kiinteää naista!!
Mää kyllä haluaisin tietää onko mun mies sellainen joka ihastuu nuoreen naiseen. Kuka haluais kokeilla? Voin maksaakin vähän........Kuka ilmoittautuu halukkaaksi?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
Tämäkin totta joo... :P Pillerit vaan pois ja hups.
[/quote]
Monikohan uusperheistä saa oikeasti alkunsa näin... Mies halunnut pitää vain hauskaa ja ilmoittanut että lopetetaan tää juttu nyt!
Hmm... totta saattaa olla että hyvin usea 40+ mies haluaa saada parikymppisen naisen ihailua ja seuraa; onhan tuon ikäinen nainen hyvin usein vielä hiukan hukassa oman seksuaalisuutensa kanssa ja siksi valmis miellyttämään miestä vähän kaikin tavoin.
Ja kun parikymppinen on vielä niin helppokin; tuntuu olevan kuin heinänkaatoa tuon ikäisen naisen iskeminen, kerrot baarissa että "mä tienaan xxx summan vuodessa ja ajan xxxx autoa" niin saanti on aika varma jos on käytöstavat kunnossa ja kroppa ees liki siedettävää.
Laiskuuttaan yli nelikymppinen mies tuollaisen kanssa kulkee, ei tarvitse nähdä sitä suurempaa miellyttämisen vaivaa kun nuoremmalle kelpaa kaikki jos mies vaan maksaa.
Tietty on sit niitäkin joukossa jotka oikeasti rakastuu, mut enempi se on semmosta jortikan vallan alla olemista.
Ja jos se tirpukka on vielä kovin tyhjäpäinen, niin kyllä se mies siinä tekee itsensä naurunalaiseksi. Myös miesten keskuudessa.
Nuorempaan vaihtajan kannattaa hokea kiinteää ja tiukkaa pillua oikein huolella, nimittäin suuri hetki on käsillä just silloin. Vaimon suuri hetki tulee noin viiden vuoden päästä kun vaimo on uuden miehensä kanssa panemassa ja drinksuja juomassa jossain Koh Samuilla, kun taas eksä vaihtaa vaippaa entisen kiinteän tiukkapillunsa, nykyisen raskausarpisen sotanorsunsa kanssa, ja mikä parasta, kakara on vasta eka =).
*nauraa katketakseen*
Varmaan näinki on jossain perähikiällä. Onneksi itsella hieman eri tilanne.
Nainen 25v miehen 26v kanssa
Eikä tarvitse naisen edes olla kovin nuori. Jostain syystä on aika paljon sellaisia 45+ ukkomiehiä, jotka helposti haksahtavat kun vähän saavat huomiota joltain edes vähän ikäistään nuoremmalta. Kaipaavat ihailua ja kiinnostusta kauniimmalta sukupolvelta, vahvistusta siitä että ovat edelleen miehisiä miehiä ja puoleensavetäviä, vaikka potenssin kanssa joskus olisikin ongelmia. Ja että joku kuuntelee ja ymmärtää. Aika harva niistä loppujen lopuksi vaimoaan nuorempaan haluaa vaihtaa, kunhan vain hetkittäin hullaantuvat.
T. Sinkkunainen 41v.
Joo, niin varmaan. Mun miestä on turha yrittää :)
Minä olen miestäni 10 vuotta nuorempi, ja jo toista kymmentä vuotta sitten epäili olevansa minulle liian vanha ja ruma, nyt kun ollaan kauan oltu yhdessä, molemmat ollaan lihottu ja rupsahdettu, miehelle ei tulisi mieleenkään olla missään tekemisissä tyttäreni ikäisten naisten kanssa, häpeäisi itseään.
Miehen yksi kaveri joka on jo kuusikymppinen seurusteli vuosia itseään yli 30 vuotta nuoremman naisen kanssa, mieheni ihmetteli sitä kaikki nämä vuodet, että mitä se nuori nainen näkee vanhassa ukossa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2012 klo 17:38"]
Jokaisen kauniin nuoren naisen kannattaa halutessaan miestä kokeilla kuinka helppoa on nelikymppisen miehen iskeminen. Se on taatusti helpompaa kuin omanikästen kanssa.
Miehen imago ei seikkailusta kärsi vaikka lopputuloksena olisi avioero. Ihmettelen mikä miehiä pidättelee.
Ex-vaimolle tulee likainen leima yksinhuoltajana, mutta sellaista elämä on.
M40+, 24-vuotiaaseen opiskelijaneitoseen rakastunut ja onnellinen
[/quote]
En epäile yhtään.
Mutta tiedätkös, ei se ole vaikeaa näin nelikymppisen NAISENKAAN iskeä koska tahansa 20+-ikäistä miestä. Nytkin olen pitänyt sivusuhteessa kohta vuoden ajan yhtä 27-vuotiasta miestä. Seksi on viriiliä, eikä äijä kohtele minua ilmaisena kotiapulaisena, joka pyykkää ja kokkaa ja siivoaa, kun hän makoilee television edessä.
En koe, että hän on elämäni mies, vähän on naiivit jutut hänellä. Mutta pidän sivuhoitona niin kauan kunnes kyllästyn ja vaihdan.
terveisin nainen 44 vee.
Tosiasia vain on, että yhdistelmä nuori, lapseton ja varsinkin kaunis nainen on aikamoinen harvinaisuus. Lapsia tuntuu olevan lähes jokaisella ja kauneutta yhä harvemmalla. Ja ne parikymppiset, jotka vielä tuohon ryhmään kuuluvat, tuskin ovat vanhoista ukoista kovin usein kiinnostuneita ;)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 15:18"]
Tosiasia vain on, että yhdistelmä nuori, lapseton ja varsinkin kaunis nainen on aikamoinen harvinaisuus. Lapsia tuntuu olevan lähes jokaisella ja kauneutta yhä harvemmalla. Ja ne parikymppiset, jotka vielä tuohon ryhmään kuuluvat, tuskin ovat vanhoista ukoista kovin usein kiinnostuneita ;)
[/quote]
Lähes mahdoton löytää jos pitää olla vielä tatuoimaton!
Pidättelisköhän niitä miehiä henkinen kypsyys jotka ei moiseen lähde? Tai ehkä jopa, niin naiivilta kun kuulostaakin, rakkaus omaa vaimoa kohtaan? Mitä luulette :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 13:16"]
Sama päinvastoin, ei haluta jättää jo saavutettua elintasoa taakseen ja palata epäsuhtaiseen toimintamalliin missä miehen ansaitsemat tienestit valuu nuoren naisen elintason ylläpitoon. [/quote]
Puhumattakaan siitä että muutaman vuoden sisään rupeaa tulemaan miehen kannalta toisen kierroksen lapsia, niin että sulla on siinä sitten vuosikausia äippälomalainen (raskausarpinen, rupsahtava ;)) nuorikko, lasten kulut ja viimeiset vuodet elareita ekasta liitosta. Ihan varmasti monelle nuorempaan vaihtaneelle tulee mieleen jossain vaiheessa sanat voi vittu. Et olis voinut sen moottoripyörän mieluimmin hankkia.
[/quote]
Tiiän hyvinkin läheltä just tällaisen tapauksen. :D Kyllä kirjaimellisesti otti turpaan ja pahasti ukkeli, olivat just ostaneet talon, lapset oli tehty ja nainenkin siirtynyt työelämään eli tulotaso oli hyvä, moottoripyörä, kaksi autoa ja ei rahapulaa. Sitten mies otti ja hullantui alle kaksikymppiseen amisopiskelijatyttöön joka piiritti siis sitä ukkoa ensin vuoden ajan, siis tosi räikeästi tyrkytti ja mies oli alussa imarreltu, ja itseasiassa muistan naureskelleeni vaimonsa kanssa että voi tuota tyttöparkaa kun ihtensä nolaa. Mutta niin sitä vaan amistyttö otti miehen, vaimo muutti pois jäi talo ja velka miehelle, eron myötä nainen sai tietysti rahallisesti puolet kaikesta. Tuli isot elarit ja naisen tulotaso tietenkin nousi, sille jäi enemmän rahaa nyt edullisessa vuokra-asunnossa asumistukineen, omine palkkoineen ja elareineen, yh-korotuksineen kun mitä sillä oli ikinä ollut, tulot oli melkein 3000e/kk. Ja miehen uusi nuorikko muutti taloon, ja tekivät yhteisen lapsen ja sitten alko kuppaus. Myytiin mopot ja autot ja talon remontti jäi kesken, mies meni ihan vararikkoon ja alkoi dokaamaan masennukseensa. Vaimo löysi uuden miehen (itseään vuosia nuoremman lapsettoman) ja sitten tää nuori uus emäntä tympäänty parissa vuodessa, muutti pois ja nyt on ties kuinka monet elarit miehellä ulosototossa, velkaa talosta, kaikesta ja oon kuullut sen sanovan että voi vittu että kun vois palata taaksepäin. Se siis hullaantui täysin nuoreen nättiin tyttöön, eikä sille tullu mieleenkää ettei se naikkonen ollut kiinnostunut hänestä vaan elintasosta joka siellä oli, ja ei älynnyt että elintaso ei ollut miehen ylläpitämä. Tiiän että tää ukkeli ottas vaimonsa takaisin koska vaan, mutta vaimo ei tuu ikinä palaamaan, sanoi että oikeastaan teki hälle palveluksen että lähti kun hän on vielä itse suht nuori ja lapset tehty, ja saa rakentaa oman elämän eikä joutua ukkonsa omaishoitajaksi.