Lue keskustelun säännöt.
Työkkäri ja työhaastattelu???
23.03.2012 |
Olen menossa työnhakuryhmään,mikä kestää viisi päivää. Nyt sain kuulla pääseväni työhaastatteluun samana aikana. Voiko noista ryhmistä/koulutuksista lähteä työhaastatteluun vai pitääkö minun nyt sanoa hyvästi mahdolliselle työpaikalle?
Kommentit (3)
Luulisi, että tuolla syyllä saa laistaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työkkäristä. Selität sinne tilanteen, niin saatte sen varmasti selvitettyä. Työkkärilläkin on tavoite saada ihmiset työllistymään, joten tuskin asettuvat esteeksi.
ilmoitat vaan työkkäriin asiasta ja muuten käyt kurssia