Rahapulassa pitää myydä omia vaatteita :( pilkkahintaan
On mulla vaatteita, mitä en oo pitkään aikaan käyttänyt ja ne on ihan hyvä myydä, mut oon joutunut esim. adidaksen paitojakin myymään rahapulassa ja pilkkahintaan :(
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä ostaa?
Fb tai torikäyttäjät.
"Perus" vaatteita on vaikea myydä, mut kyl hienommat adidakset myy
Jotenkin huvittavaa kun adidakset on jotain hienompia vaatteita nykyään. 80 luvulla ne oli ainakin aika perus junttiverkkareita ja käytin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa kun adidakset on jotain hienompia vaatteita nykyään. 80 luvulla ne oli ainakin aika perus junttiverkkareita ja käytin itsekin.
No siis ei ne mitään merkkikamaa oo, mut vähän harvinaisemmat kuosit huppareissa ja verkkatakeissa myy. Ei perus valkoinen toppi.
Jos olet työkykyinen, niin yritä saada jotain työtä. Kauppoihin kiireapulaiseksi, päiväkoteihin ja kouluihin sijaiseksi? Vanhainkotiin sijaistamaan? Siivousfirmoihin? Mainoksia ja paikallislehtiä ei kannata jakaa, on huonosti palkattua varsinkin jos pitää omaa autoa käyttää.
Pilkkahintaan?!?? Myi juuri käytettyjä 5€:n pikuhousuja 50€/kpl.
Mä sain joskus 100€ käytetyistä pikkuhousuistani. Ostarilla joku mies tuli tarjoamaan 100€ pikkareista. Kävin vessassa ottamassa pikkuhousut pois ja kaupat tuli.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkahintaan?!?? Myi juuri käytettyjä 5€:n pikuhousuja 50€/kpl.
Miten hoidat rahaliikenteen ja myynnin, et henkilöllisyys pysyy salassa?
Nolottaa spämmätä eri fb kirppiksille jatkuvasti, kun tuttuja samoissa kirppisryhmissä.