Miksi palsta käy näin hitaalla?
Sivut ei lataudu, kommenttini lähetyksessä kesti yhteen ketjuun
Kommentit (14)
Tämänkin keskutelun luominen kesti kauan, siis sivu latautui pitkään sitten kyn olin painanut luo keskustelu painiketta.
Ap
Niin palstalaisetkin käy, joten tahti on ihan sopiva
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin keskutelun luominen kesti kauan, siis sivu latautui pitkään sitten kyn olin painanut luo keskustelu painiketta.
Ap
Latautumista odotellessa voit alkaa opetella yhdyssanoja ja kirjallista ilmaisua muutenkin.
Mulla kans heittää erroria kun yrittää etusivulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans heittää erroria kun yrittää etusivulle.
Tuli taas kun tämän kirjoitin. Unexpected error. Try again later.
Todennäköisin syy on että kommunistit yrittävät kaataa sivut koska ne eivät kaikilta osin jaa kommunistien ajatuksia vaan enneminkin Suomen pysymistä itsenäisenä.
Mulla netti jo käy hitaalla syytä en tiedä jatkunut jo kolme päivää, pitää tehdä jotain jos vaikka lentupallua alkaisin harrastamaan, mutta mistä tähän hätään pelikavereita saisin, pitää funteereta.
Kerkes lapsi jo kansaneläkkeelle, ennen kuin vauvan ruokintakysymys ilmaantui palstalle...
Kaikki keskustelut tulostetaan kansioihin joita ei saada hävitettyä sähkömagneettisella pulssilla. Näitä käytetään maailmanlopun jälkeen. Uudelle ihmiskunnalle jää tieto kuinka rappiolla edellinen ihmiskunta oli ja toivotaan, että he ottavat opikseen eivätkä sorru samaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki keskustelut tulostetaan kansioihin joita ei saada hävitettyä sähkömagneettisella pulssilla. Näitä käytetään maailmanlopun jälkeen. Uudelle ihmiskunnalle jää tieto kuinka rappiolla edellinen ihmiskunta oli ja toivotaan, että he ottavat opikseen eivätkä sorru samaan.
Tämä siis syynä siihen miksi palsta käy hitaalla. Tulostaminen vie resursseja
Vierailija kirjoitti:
See you later alligator.
Itkeekö Krokotiili oikeasti ja jos niin on onko syy se että hävisi painimatsissa Tarzanille.Alligaattori ja Bill Heiluva onkin sitten eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
See you later alligator.
Itkeekö Krokotiili oikeasti ja jos niin on onko syy se että hävisi painimatsissa Tarzanille.Alligaattori ja Bill Heiluva onkin sitten eri tarina.
Krokotiili itkee koska Tarzan on woketettu eikä krokotiilikaan saa syödä enää alkuperäisasukkaita. 🐊👁💧👁💧
Tämä.