Rakel Lignell -50 kg
hehkuu Me Naisten kannessa eikä kukaan ole kehunut häntä vielä täällä.
Häntä on haukutta läskien takia täällä moneen otteeseen vuosien aikana, mutta nyt ei voida kehua upean laihtumisen johdosta.
Upea urakka ja upea nainen!
Kommentit (93)
ja juu, en ole kateellinen ylipainoinen, vaan 41v nainen, pituutta 170cm ja painoa 52kg ja käsivarteni ovat timmit eikä tuollaiset heltata ;)
[/quote]
Olisi fiksumpi, kuin sinä ja elämä pyörisi tuossa iässä ja muiden asioiden, kuin pelkästään oman ulkonäön ihailemisessa...
Verratkaapa Johanna Niittyviidan 37v (synt.loppuvuodesta 74) ja Rakelin 45v kasvoja. Rakelin kasvot ovat rypyttömämmät kuin Johannan, vaikka on 8 vuotta Johannaa vanhempi.
Se Me Naisten juttu löytyy muuten http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art2855-50-kiloa-laihtunut-Ra…
iänikuista tapaa selitellä läskejään ja sitten laihdutuaan kertovat kuin nyt vasta ovat onnellisia vaikka ovat vuosikausia omaa onnellisuuttaan koittaneet todistella lehdissä. Siis kaksinaamaisuus ärsyttää myös tässä!
aiheuttaa suolistosyöpää. Tosi terveellinen dieetti.
Hienoa Raakel!
t. kohta entinen läski minäkin
Se ei ole vielä karppaamista jos vähentää hiilareita!
"Maanantai, Maaliskuu 12, 2012
PUURON VOIMALLA
Mitä ruokaa on eniten ikävä karpatessa? Tätä kysymystä kuulen jatkuvasti.
Hiilarihimojen vähäisyyshän on yllättävää. Olen haistanut, mutten maistanut Tai jos maistanut, en varsinaisesti syönyt. Mitä selkeämpi ketoosi, sen helpompi elämä."
10v naistenlehtien etusivuilla jojolaihdutustaan ja läskistä tissivakoaan. Lisäksi vinkunut kun 5 lasta väsyttää ja elämä on rankkaa.
Elämä on valintoja. Ei ole mitään tarvetta olla kateellinen ihmiselle, joka on tuhlannut elämänsä läskistymiseen ja vääntänyt lapsia, joista ei ainakaan lehtien mukaan ole mitään iloa ollut kuin pelkkää väsymystä ja uupumusta.
No, ehkä mies nyt tykkää kun vihdoin sai sen hoikan vaimon vierelleen. Siitäkään ei viitsi olla kateellinen, että pitää epätoivoissaan myydä itseään lehdille koko ajan ja vakuuttaa, että mieheni rakastaa minua, vaikka olen lihava.
Kerropa syy, miksi pitäisi olla kateellinen?
t. hoikka, urheilullinen keski-ikäinen nainen, kenellä on lapsia vain sen verran, että elämä on maistunut elämältä ja lapsista on ollut iloa.
Monet mammat täällä ovat vain kateellisia, kun jauhavat sitä, ettei hoikka vieläkään ole. Minusta on ihan normaalipainoinen, kurvikas nainen nyt. Ei se hoikkuus autuaaksi tee. Kyllä Rakel on paljon paremman näköinen kuin kuivahtanut anoreksia-Marjo. Ja siihen "hoikkaan" ei varmasti enää ole matkaa kuin muutamia kiloja. Äkkiäkös ne pudottaa, jos on jo pudottanut 50 kg. Tosin minusta Rakel on kaunis näin, ei tarvetta pudottaa.
Ja käsitin, että nainen pudotti painoaan lähes pari vuotta. Onko se sitten teistä nopeaa painonpudotusta? Tuskin ne kilot ihan heti takaisin tulevat. Eikös aika monella naisella paino hieman vaihtele, tarkoitan siis muutama kilo sinne tänne. Ehtii kyllä tehdä korjausliikkeen, jos paino alkaa palata.
Hienoa! Voi kun minäkin saisin painoa alas toivomani 5 kg. Tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä, vaikka olen normaaalipainoinen..
huh, menee aika överiksi...4-5 jumppatuntia peräkkäin ja lisäksi vielä salitreeniä tms.?!?!
elämässään?
Muistan nähneeni tuon naaman jo varmaan parikymmentä vuotta lehtien kansissa. Painonvartijat ja naistenlehdet. Aina on otsikko ollut sama : nyt olen laihtunut ja olen löytänyt itseni. Lihoin, koska 5 lasta vein voiman. Nyt olen oikeasti laihtunut, koska olen löytänyt omat heikot puoleni.
Onko tällä mimmillä muuta meriittiä kuin ollut jossain levyraadissa ja sen yhden näyttelijän vaimo. Ei ole tainnut oikeasti itse mitään muuta merkittävää tehdä kuin esitellä itseään ja laihdutuksiaan lehtien kansissa.
Turha julkkis minun mielestä.
aika karmeat ne käsivarret.
Onks tää joku kotiäiti vai mikä? Luin sen jutun ja sitä hyväterveyden blogia.
10v naistenlehtien etusivuilla jojolaihdutustaan ja läskistä tissivakoaan. Lisäksi vinkunut kun 5 lasta väsyttää ja elämä on
olet tehnyt juuri sen oikean määrän.rankkaa. Elämä on valintoja. Ei ole mitään tarvetta olla kateellinen ihmiselle, joka on tuhlannut elämänsä läskistymiseen ja vääntänyt lapsia, joista ei ainakaan lehtien mukaan ole mitään iloa ollut kuin pelkkää väsymystä ja uupumusta. No, ehkä mies nyt tykkää kun vihdoin sai sen hoikan vaimon vierelleen. Siitäkään ei viitsi olla kateellinen, että pitää epätoivoissaan myydä itseään lehdille koko ajan ja vakuuttaa, että mieheni rakastaa minua, vaikka olen lihava. Kerropa syy, miksi pitäisi olla kateellinen? t. hoikka, urheilullinen keski-ikäinen nainen, kenellä on lapsia vain sen verran, että elämä on maistunut elämältä ja lapsista on ollut iloa.
Monet mammat täällä ovat vain kateellisia, kun jauhavat sitä, ettei hoikka vieläkään ole. Minusta on ihan normaalipainoinen, kurvikas nainen nyt. Ei se hoikkuus autuaaksi tee. Kyllä Rakel on paljon paremman näköinen kuin kuivahtanut anoreksia-Marjo. Ja siihen "hoikkaan" ei varmasti enää ole matkaa kuin muutamia kiloja. Äkkiäkös ne pudottaa, jos on jo pudottanut 50 kg. Tosin minusta Rakel on kaunis näin, ei tarvetta pudottaa. Ja käsitin, että nainen pudotti painoaan lähes pari vuotta. Onko se sitten teistä nopeaa painonpudotusta? Tuskin ne kilot ihan heti takaisin tulevat. Eikös aika monella naisella paino hieman vaihtele, tarkoitan siis muutama kilo sinne tänne. Ehtii kyllä tehdä korjausliikkeen, jos paino alkaa palata. Hienoa! Voi kun minäkin saisin painoa alas toivomani 5 kg. Tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä, vaikka olen normaaalipainoinen..
mutta kuka uskoo että vaatekoko on alle 40? Pikkusen vaikea uskoa. Sanosin että ainakin 40-42 tuon kuvan perusteella.
http://static.iltalehti.fi/laihdutus/15397697_244_lh.jpg
ihan kiloistaan huolimatta. Siinä on karismaa. t.84 tai mikähän se numero oli. Ihmettelin väitettä 38 nron koosta
On pakko liikkua noin paljon, että paino tippuu edelleen...
Mutta silti pointtini on se, että on tosi hieno saavutus tältä naiselta! Toivotaan, että tulokset säilyy myös!!
jos vähentää hiilareita! Hyvä tavaton, kaikista yleisin syy miksi ihmiset on lihavia johtuu nimenomaan LIIALLISESTA hiilareitten popsimisesta! Vaaleaa viljaa vedetään joka ruualla ja vähän extra välipalojakin viljan muodossa.. Eli ihan maalaisjärki siihen ruokaympyrään ja avot, kilot läksi!
Suomalaiset syövät tutkitusti liian vähän hiilareitasusituksiin nähden. Ei oikein kuulosta järkevältä alkaa liian vähästä karsimaan. Ei tuollainen karppaaminen voi maalaisjärjen mukaan olla millään tavalla terveellistä. Lihakset sitä paitsi käyttävät ravintonaan hiilareita, jotka on tärkein energian lähde, niin jos hiilareiden syömisen lopettaa äärifanaattisesti niin kyllä siinä kuulkaa lihakset on juri ne jotka lähtee, ei läski. Läski lähtee kun lopettaa rasvan syömisen.
Tässä on taas "ravitsemusasiantuntija" jolla on about jokainen faktana seitetty tieto pielessä... No, naistenlehdistä varmaan tämä tieto hankittukin :D
musta näyttää kuvia kattoessa, että Raksun rinnat on pienennetty. Rinnat roikkuis muuten navassa, sen verran isot oli. Ei se venyminen olis noin vain menny kasaan.
Kokemusta on...
Raakel on sievä, mutta kyllähän järkikin sanoo, ettei vatsanahka tai roikkuvat allit ja rinnat lähde kuin veitsellä, kyllä 50 kg on sen verran paljon.Nahka ei kutistu, valitettavasti, enää noin pitkän venmisen jälkeen.
Olen aihtunut itse 15 kg eikä minunkaan vatsanahka tästä kutistu.Rinnat roikkuu rumasti ja allit löllyy. Kyllä jumppa auttaa, mutta ei sillä ihmeisiin pysty.
Riippuu ihan geeneistä tuo nahan kutistuminen, vetäytyminen normaaliksi. Tiedän sen henkilökohtaisesti näin minulle kävi kun asiantuntijan mukaan on sellainen kudostyyppi ja käytännössä sen itsekin näin eikä tarvinnut odotella vuosia.
Kosmetologin mukaan ryppyjäkään ei herkästi tule, vaikka iho on kuivahko, mutta ihon paksuus (ei siis kova käteen vaan sileä ja pehmeä) tekee sen, ettei ryppyjä tule herkästi. Kovan ihon tunnistaa kuulemma siitä, että kosmetologin neula (jolla poistetaan talinäppyjä joita minulla tulee muutamia ajan kanssa) ei mene herkästi ihon läpi.
Eläköön esivanhemmat!
Ruokaympyrässä hiilareita enää neljännes...