Av - matka Raccoon Cityyn??
Miten olisi av-matka Raccoon Cityyn, Yhdysvalloissa?
Sain vakuuttavaa sähköpostia, että joku Umbrella yhtiö maksaa kaikki kulumme ja matkan yksityiskoneessa jos matkamme toteutuu.
He haluavat vain, että mahdollisimman paljon porukkaa lähtisi.
Mukaan lähtijöitä?
Kommentit (287)
Onko meille luvattu myös paluumatka? Ihan varmasti? Onko meidän turvallisuudestamme luvattu huolehtia? Myös mahdollisten katastrofien iskiessä? Ennen kuin näihin kysymyksiin vastataan, en lähde. En uskalla ilman turvallisuus takuita
Vierailija wrote:
Onko meille luvattu myös paluumatka? Ihan varmasti? Onko meidän turvallisuudestamme luvattu huolehtia? Myös mahdollisten katastrofien iskiessä? Ennen kuin näihin kysymyksiin vastataan, en lähde. En uskalla ilman turvallisuus takuita
Tosikko!
Turhaan murehtija!!
Jos kulut maksetaan, se tarkoittaa ILMAISTA viinaa!
Sen rinnalla jotkut pienet murheet, kuten turvatakuut eivät ole MITÄÄN, eli turhaan murehdit!
Tottakai me mennään, ilmaiset juotavat tarkoittavat, että mokia ei myöhemmin muista!
Ja mitä ei muista, sitä EI OLE IKINÄ tapahtunut!!
Eli tottakai me mennään.
Mukana 🙋♀️ . Pitääkö mukaan pakata mitään erityistä?
Tiirikan ainakin aion ottaa mukaan.
Saako tällä matkalla olla sitten selvinpäin, jos haluaa? Olen mukana, mutta jokin outo vaisto tunne kehotti olemaan selvinpäin..
Onhan siellä varmasti turvallista vai pitäisikö paikanpäällä ostaa jotain kättä pidempää?
Missä me yövytään siellä? Varmaan hotellimajoitus? Voiko nukkua myös ulkona esim teltassa, jos saa paremmin unta niin?
https://www.thecanvasco.co.uk/biglove-product-page/luxury-touareg-tent
Aion itse nukkua tälläisessä kauniissa teltassa, johon mahtuu paljon porukkaa. Ajatelkaa miten kivasti me nähdään sieltä ulos ja kaunis luonto.❤️
Koska lähtö on? En saa vapaata, eli joudun ennen lähtöä irtisanomaan itseni. Olen mukana.
Joo, eikai tässä muuta kuin päätetään lähtöpäivä ja mietitään kivaa ohjelmaa?
Kuulostaa niin kivalta ryyppymatkalta, että mikään ei voi mennä pieleen.
Ehkä jotain ulkoilma tapahtumia voidaan suunnitella ja kierrellään varmaan sitä kaupunkia?
Kuulostaa niin kivalta, että tuo menee lonkalta heittäen tuo matka.
Vai mitä?
Miksi joku sateenvarjoja tekevä yritys maksaisi matkan!??? Yleensä sateenvarjot on kehnolaatuisia ja hajoavat heti.
Onko kenelläkään ideoita, miten pukeudutaan matkalle? Kauniisti vai käytännöllisesti?
Olisiko munsalan kansallispuku ja tamponinaru koru? Ja millainen koru siihen laitetaan?
Vai pitäisikö pukeutua käytännöllisemmin? Munsalan kansallispukuhan herättää aina niin paljon ihailua!
Ja mitä tehdään koneessa, onko esim jotain hyvää biisilistaa kenelläkään?
Vierailija wrote:
Koska lähtö on? En saa vapaata, eli joudun ennen lähtöä irtisanomaan itseni. Olen mukana.
Meille on tarjottu torstaita lähtöpäiväksi, käykö se kaikille?? Ehtisimme miettiä matkan ohjelmat jne! Eli käykö kaikille lähtö keskiviikkona ja moneltako???!!
Jokainen osallistuja haetaan taksilla Porvoon lentokentälle. Taksia ei tarvitse itse maksaa.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Meille on tarjottu torstaita lähtöpäiväksi, käykö se kaikille?? Ehtisimme miettiä matkan ohjelmat jne! Eli käykö kaikille lähtö keskiviikkona ja moneltako???!!
Jokainen osallistuja haetaan taksilla Porvoon lentokentälle. Taksia ei tarvitse itse maksaa.
Ap
Miten olisi lähtö torstaina klo 17 aikoihin?
Kaikki ehtivät varmasti mukaan.
Torstai klo 17 lähtö Porvoon kentältä, se käy!
Minäkin jouduin irtisanoutumaan, jotta pääsin mukaan - voitteko kuvitella, että pomo ei tajunnut tätä matkaa?
Onpa mukavaa, että päästään taksilla ilmaiseksi kentälle - voi aloittaa pohjien oton jo siellä.
Mitä tehdään koneessa ja perillä.
Pitäisikö perillä osallistua johonkin selviytymisleirille, ihan sellaisena Extreme kokemuksena?
Voisin tulla mukaan, sukuloimaan menossa. Sain postissa oudon kirjeen joka oli ihme möhnässä, nuuhkaisin sitä ja nyt on ollut vähän outo olo. Kummallisesti hikoiluttaa ja kutittaa kroppaa niin vietävästi. Mutta ei se varmaan haittaa, lentomatkasta tulee mukava kun on kanssamatkustajia vierellä ^ ^,
Kauhun tasapaino on säilytettävä!
Raccoon City? Onko tää se mistä jauhenliha tulee?Tai kuulostaa paikalta, josta tulee seuraava pandemia.
ELI LÄHTÖ ON LYÖTY LUKKOON, LÄHTÖ ON:
TORSTAINA TÄMÄN KUUN 19 PVÄ, PORVOON LENTOKENTÄLTÄ.
JOKAINEN OSALLISTUJA HAETAAN SINNE TAKSILLA, JONKA UMBRELLA MAKSAA.
Nyt aion loppumatkan ottaa rennosti!
Ap
Pitäisikö ottaa varuilta henkivakuutus vai sisältyykö yhtiön matkavakuutukseen? En ole koskaan käynyt reissussa, joten vähän jännättää.
Pessimistinä pitäisi varmaan myös poliisilaitoksen osoite ottaa ylös, jos vaikka ryöstetään ja tarvitsee käydä asioimassa. Jenkit on niin asemyönteistä kansaa, että sitä ei tiedä millaisia kaheleita siellä tulee vastaan.
Vierailija wrote:
Raccoon City? Onko tää se mistä jauhenliha tulee?Tai kuulostaa paikalta, josta tulee seuraava pandemia.
Mä luulen, ett tää on se paikka mistä jauhenliha toivottavasti tulee. Siis mieluummin se, ku seuraava pandemia. Mutt silti aattelin, ett avoimin mielin vois mennä tonne. Pitäisiköhän henkivakuutus varmuuden vuoks uusia?
Joo, olen mukana! Kai meillä on hyvä matkavakuutus muuten? Tuli vain mieleen yhtäkkiä.