Onko kukaan tilannut mitään tuolta on24 sisustustavaratalosta?
Jotenkin epäilyttää firma jolla on vain postilokero
Kommentit (34)
Viron ON24:ssä halvemmat hinnat, mutta ei valitettavasti voi sieltä tilata suomeen.
Tilaamani nojatuolin kangas eri väriä kun se jonka tilasin. Toinen etujalka irti ruuvista ja poikki. En ole tyytyväinen enkä tilaa enää koskaan kyseisestä yhtiöstä.
Onko uudempia kokemuksia? Tosi paljon löytyy negatiivisia kommentteja firmasta, mutta myös positiivisia. Itseäni kiinnostaisi tilata sieltä patja 140cm sänkyyn. Myös sohvat kiinnostavat, kun värivaihtoehtoja on niin paljon, eikä hintakaan päätä huimaa. Toisaalta, jos laatu on surkeaa niin en kyllä tilaa.
Tilasin muutama vuosi sitten verhotangot meidän taloon. Silloin ainakin oli tosi hyvä palvelu.
Kalusteista tuntuu olevan huonoja kommentteja, mutta mites nuo sohvat ja patjat? Alkoi itseänikin kiinnostaa.
Laatu järkyttävän huonoa, asiakaspalvelu surkeaa. Tuotteiden työnjälki naurettavan huonoa, osa meni rikki samantien.
Löytyykö ketään joka olisi ostanut sohvan täältä. Itseäni kiinnostaa kovin, kun hintataso on n. puolet Suomen hinnoista. Kokemuksia näistä sohvista ja toimituksesta?
Itse tilasi Whirlpool kalustesijoitettavan mikron Puolasta ja säästin 300,- Suomen hintaan verrattuna. Laatu sama, palvelu hyvä ( asiakaspalvelussa vastasi suomea puhuva nainen) ja hinta erinomainen.
Hei mistä firmasta Puolasta tilasit ? Mun pitää just hankkia ihan kaikki kodinkoneet, kun varkaat vei eli tulee tosi kalliiksi.
Up, olen tilaamassa sohvan täältä, uskallanko?
https://lite.bz/QWJxf Me ollaan ostettu sieltä sohva, ruokapöytä, lastensänky ja aikuistensänky ja kaikki on olleet loistavia ja toimitus oli nopea.
Ei ole, olisit ensimmäinen tilaaja. Tilaa toki, ovat ib´nvstoineet valtavasti vain sinua vaerten!
Joo, puutarhakalusteet. Tuli tooosi nopeesti, soittivat vielä varmistaakseen, että olin kotona ja toivat kotiovelle asti. Tosi hyvää palvelua tykkäsin :)
ja ei, tää ei oo mikään firman maksettu viesti, vaan erittäin tyytyväinen asiakas!
Äitini on tilannut samasta paikasta mm. sohvan ja yhtä tyytyväine on!