Reino Nordin - Suomen vihatuin mies?
Kyllä, turhan monet miehet pettävät vaimoaan (ja myös vaimot miehiään), mutta nyt mun pieneen päähän ei mitenkään mahdu, miten tunteeton, kylmä ja julma miehen täytyy olla, että kykenee olemaan vaimolleen uskoton hänen ollessaan viimeisillään raskaana, ja vieläpä juuri silloin, kun isän pitäisi olla kyllä julimassa lapsensa 2-vuotis syntymäpäivää.
Ei, hän onkin sängyssä toisen naisen kanssa ihan vain hetkellisen huvin vuoksi. :´(
Eikö tuolla miehellä ole lainkaan moraalia? Omaatuntoa? Sydäntä? Sen täytyy olla täysin tyhjä sisältä!
Reino Nordin ei edes itse asiassa aiheuta vihantunnetta, vaan hän on säälittävä ja kuvottava otus.
Eihän tuollainen mies voi koskaan muuttua, ei koskaan. Hän löytää aina syyllisen pettämiselle, ja se on aina joku muu kuin hän itse!!! Ja tulee pettämään aina. Saattaa ehkä pystyä olemaan joitakin aikoja uskollisena, mutta sitten taas mennään...
"Nyt Marja on taas kokonaan mun!"
Eli nyt kun vaimo ei enää ole raskaana, niin hän on 100%:sesti miehen. Mutta raskaanaollessa oli vain 15%, joten se oikeutti pettämään?
Oksettava!!!!!
Marialle kaikki sympatiapisteet ja voimia.
Kommentit (69)
Mikä ihmeen Reino? Joku tangokprinssi vai mikä julkkis? Oudon näköinen, en tunnista. Jospa ne kanssapettäjät saisivat nyt lehdissä palstatilaa, niin selviäisi, että oliko sitä pettämistä vain se kerta. Pelkäänpä, että joka kerran pettää pettää aina!
ne Suomessakin tapahtuvat lasten tukistukset, haukkumiset ja pahoinpitelyt suurimmaksi osaksi yhä tapahtuu av-mammojen kodeissa. Ja kun palstaa on lukenut niin myös ne pettämisetkin.
Ei ole taiteilija, vaan ihan tavallinen rivi-insinööri. Käyttää samanlaista kieltä ja töykeää puhetyyliä ja on yhtä ylimielinen.
Vaimonsa on myös viimeisillään raskaana.
Mä en usko että kyseessä on mikään harvinainen miestyyppi. Vastaavia miehiä on "joka toisella" naisella tuossa ikäluokassa.
"tuossa ikäluokassa". Eroon se johtaa jossain vaiheessa, kun lapset on 4-9 vuotiaita.
Ajankohtainen tyyppi taas. Nyt on siis joko hankittu Reiskalle oma kämppä, tai musiikkistudio, kuka kuinkakin sinisilmäinen on.
Minä olen joitakin varattuja tapaillut. Yhtä jopa useamman vuoden. Sitten aloin miettiä heidän vaimoja ja lapsia ja lopetin,mutta nämä miehet itse ruikuttaa,että miksei enää nähdä. Toivat lahjoja,auttoivat kodin töissä ym. Ja vaimoilla ei hajuakaan.
Kaikki miehet pettää tilasuuden tullen.
Ei huolimattomasti kaulanympärille heitetty kaulaliina ja tee taiteilijaa. Moukka, mikä moukka.