Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reino Nordin - Suomen vihatuin mies?

Vierailija
18.03.2012 |

Kyllä, turhan monet miehet pettävät vaimoaan (ja myös vaimot miehiään), mutta nyt mun pieneen päähän ei mitenkään mahdu, miten tunteeton, kylmä ja julma miehen täytyy olla, että kykenee olemaan vaimolleen uskoton hänen ollessaan viimeisillään raskaana, ja vieläpä juuri silloin, kun isän pitäisi olla kyllä julimassa lapsensa 2-vuotis syntymäpäivää.

Ei, hän onkin sängyssä toisen naisen kanssa ihan vain hetkellisen huvin vuoksi. :´(

Eikö tuolla miehellä ole lainkaan moraalia? Omaatuntoa? Sydäntä? Sen täytyy olla täysin tyhjä sisältä!

Reino Nordin ei edes itse asiassa aiheuta vihantunnetta, vaan hän on säälittävä ja kuvottava otus.

Eihän tuollainen mies voi koskaan muuttua, ei koskaan. Hän löytää aina syyllisen pettämiselle, ja se on aina joku muu kuin hän itse!!! Ja tulee pettämään aina. Saattaa ehkä pystyä olemaan joitakin aikoja uskollisena, mutta sitten taas mennään...

"Nyt Marja on taas kokonaan mun!"

Eli nyt kun vaimo ei enää ole raskaana, niin hän on 100%:sesti miehen. Mutta raskaanaollessa oli vain 15%, joten se oikeutti pettämään?

Oksettava!!!!!

Marialle kaikki sympatiapisteet ja voimia.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos v***u mun pitää sitä kantaaki": totesi sinä autossa.

Ja ylipäätään miten kohtelee vaimoaan ja hokee v:tä ja huutaa ja nalkuttaa. Tämä herra Reino Nordin, vai mikä nyt onkaan.

Vierailija
22/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paistoi läpi korkojen kera-ohjelmassa, jossa hän vähätteli koko iholla sarjaa "no antaa nyt mariankin olla vähän ruudussa". Varmaan suhde rakentunut aika paljon Marian ihailulle reinoa kohtaan.

Mutta OT, minusta Reino on hyvä näyttelijä ja pidän häntä ammattitaitoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helevetin mies?

Vierailija
24/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään tavan tallaajia. Molemmat yhtä ylimielisen näköisiä, ja huomaa, ettei kotona ole paljoa viitsitty kasvatukseen panostaa. Molemmat ovat todella ruhtinaallisesti sössineet lupaavan uransa: Siiri sössi laulajanuransa ja Reinokaan ei ole tainnut missään kunnollisessa elokuvassa koskaan edes esiintyä. Joku hymypatsas-elokuva, voi jessus mitä kuraa. Veikkaan, että ovat molemmat aika vaikeita ihmisiä. Eikös Siirikin ole tuomittu pahoinpitelystä?

Vierailija
25/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helevetin mies?

Vierailija
26/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään tavan tallaajia. Molemmat yhtä ylimielisen näköisiä, ja huomaa, ettei kotona ole paljoa viitsitty kasvatukseen panostaa. Molemmat ovat todella ruhtinaallisesti sössineet lupaavan uransa: Siiri sössi laulajanuransa ja Reinokaan ei ole tainnut missään kunnollisessa elokuvassa koskaan edes esiintyä. Joku hymypatsas-elokuva, voi jessus mitä kuraa. Veikkaan, että ovat molemmat aika vaikeita ihmisiä. Eikös Siirikin ole tuomittu pahoinpitelystä?

juuri näin. Ja sen vähäisen, mitä ovat saavuttaneet, ovat saavuttaneet suhteilla.

Vierailija
27/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin. Ja sen vähäisen, mitä ovat saavuttaneet, ovat saavuttaneet suhteilla.

Vierailija
28/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri sössi laulajanuransa

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi sellaisella äänellä on levytetty jotain. "Laulaja" ei ole sana, joka hänen äänestään tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
29/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii olevansa jotain. Mä arvostan muurahaistakin enemmän kun tota so called man hahmoa.

Toivottavasti saa kokea kaiken paskan joskus itse.

Räkäsisin naamalle tuollaista rumaa sontaläjää!

Vierailija
30/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin käsitykseen, että lapsuus oli köyhä ja risainen, lapset kasvoivat itsekseen, asunnot vaihtuivat ja välillä asuttiin autossa, koulussa käytiin jos jaksettiin...

Tämä silti Reinoa puolustelematta; jokainen voi aikuisena itse päättää mitä tekee ja kuinka haluaa omaa elämäänsä elää ja toisia ihmisiä kohdella. Vaikea lapsuus ei oikeuta vaikeaa vanhemmuutta eikä sikamaista käytöstä vaimoa kohtaan.

Vierailija
31/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti tulee kriisi, jos koko maailma ei pyöri hänen ympärillään.

Vierailija
32/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten ovat uransa sössineet?

Vierailija
33/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pätkän Iholla-sarjaa ja siinä oli joku tekstari-kohtaus mutten päässyt selville, mitä oli tapahtunut.

Vierailija
34/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttelee ja vetää tahallaan överiksi. Luulen että kyseessä on jo etukäteen ohjelman tuottajien kanssa sovittu asia, sen verran satun ko. tapausta tuntemaan takavuosilta.

*rikas ja laiska akateeminen kotiäiti*

Vierailija
35/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiteilijoiden piirissä. Ihan on tapana pettää puolisoaan ja käyttäytyä tolleen röyhkeästi. Se on niin erilaista verrattuna keskiluokkaiseen tavalliseen elämään. Ja kaikille on tärkeintä MINÄ ITSE. Kaikki haluaa puhua itsestään minäminäminä. Tiedän tämän niin hyvin, koska olen itsekin taidealalta. Ja huom! En todellakaan pidä tota elämäntyyliä hyvänä ja Reino on ykllä yksi kusipää.

Vierailija
36/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pätkän Iholla-sarjaa ja siinä oli joku tekstari-kohtaus mutten päässyt selville, mitä oli tapahtunut.

Eli Maria Nordin on yksi tämän Iholla-tositv-sarjan tähti, joka kuvaa omaa elämäänsä videokameralla. Ja Reino siis hänen aviomiehensä. Heillä on 2-vuotias poika, ja Maria odottaa aivan viimeisillää parin yhteistä lasta.

Edellisessä jaksossa näytetään, kuinka Maria on "kotonaa*" poikansa kanssa pojan 2-vuotis syntymäpäivän aattona, ja Reino on laulukeikalla Oulussa (???). Reino soittaa vaimolleen, ja kertoo että mitä tuli tehtyä edellisenä iltana keikan jälkeen, eli tulipa hypättyä toisen naisen kanssa sänkyyn. Mariaa tämä tietenkin järkyttää todella pahasti. Maria-vaimon tuska oli aivan käsin kosketeltavissa. :´( Hänen kun piti pitää itsensä koossa siinä lapsen takia, arkea kun pitää silti pystyä elämään ja lapsi hoitaa. Hän siinä tuskaili, kuinka hänen nyt täytyy vain keskittyä esim. syntyvään lapseen jne. eikä tällaiseen pas**aan, mitä nyt sai niskaan (hän siis ei käyttänyt voimasanoja asian ilmaisemiseksi).

Reino lähetteli anteeksipyyntöviestejä, ja lähetti kukkalähetyksen lapsensa syntympäiväaamuksi vaimolleen anteeksipyyntönä.

2-vuotiaan pojan syntymäpäiväaamu sarastaa, ja Maria-vaimo on valvonut yön tuskaillen asian kanssa. Aamulla hän vain päättää kokoa itsensä, sillä onhan kuitenkin heidän pojan syntymäpäivä, ja sitä ei pilata äidin murheilla. Reino-isä ei siis ole edelleenkään kotona.

Maria-äiti juhlii pienen poikansa kanssa syntymäpäivää ja pitää itsensä upeasti koossa.

Reino ilmaantuu puistoon myöhemmin (samana) päivänä keikaltaan, ja kohtelee vaimoaan hyvin halveksuen.

Tulevassa jaksossa on pätkä, jossa pariskunta selvittää tapahtunutta yöllä keittiönpöydän ääressä (näytettiin viikko sitten Korkojen kera-ohjelmassa). Reino sanoo tyyliin "kun mä olen siellä keikalla, katson siellä kuuntelijaa silmiin, etkä se ole sä, ja annan ne tunteeni sille, niin minkä mä voin sille että se on sen jälkeen ihan fiiliksissä. Mä olen sentään mies!" "Ja mä haluisin etä sä olisit taas kokonaan mun, etkä vaan 15%." ja jotain "kun sä oot vittu vain noille lapsille" vai "vitun lapsille"...

Eli Reino puolusteli pettämistään sillä, kun keikalla ne naiset vaan on niin fiiliksellä, ja hän on MIES!!! Ja kun Maria-vaimo on olemassa hänelle vain 15%.

Korkojen kera-ohjelmassa Reino sitten halaili synnyttänyttä vaimoaan, että "nyt se on mun 100%".

Siis YÖK!!!!

Kun vaimo on raskaana, niin silloinhan on oikeus pettää. >:/

Itsekäs keskenkasvuinen pikkupoika sanon minä.

Vierailija
37/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiteilijoiden piirissä. Ihan on tapana pettää puolisoaan ja käyttäytyä tolleen röyhkeästi. Se on niin erilaista verrattuna keskiluokkaiseen tavalliseen elämään. Ja kaikille on tärkeintä MINÄ ITSE. Kaikki haluaa puhua itsestään minäminäminä. Tiedän tämän niin hyvin, koska olen itsekin taidealalta. Ja huom! En todellakaan pidä tota elämäntyyliä hyvänä ja Reino on ykllä yksi kusipää.

just näin!!

taideporukoissa pyörineenä ja ex-mieheni oli kanssa taiteilija.

Vierailija
38/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka puhuu lapsistaan vitun-kakaroina on kyl kaiken mahdollisen vihan ansainnutkin.

Vierailija
39/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavasti kyllä tekee vaimolleen, mutta mun mielestä on vähän naisenkin vastuulla, millaisen miehen itselleen ottaa. Jos haluaa boheemin-näyttelijä-muusikon, niin varmaan osittain tajuaa, mitä tuleman pitää.

En oikein tajua tuota Reinon uhoa. Häntä kuvattiin muistaakseni Hovimäki-sarjassa joskus alasti, ja aika pieneltä siinä ainakin vaikutti. Ehkä sieltä kumpuaa tuo tarve kalastella muita naisia ja pönkittää itsetuntoaan.

Vierailija
40/69 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

temppujen jälkeen? Missä on rouvan itsekunnioitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä