Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.

Vierailija
17.03.2012 |

Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.

Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.

Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.

Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...

Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis, se alkaa mulla nyt, selvä elämä. Pelottaa.. rukoiletko?

t. Mariska

voit rukoilla taivaan Isää, Kristusta, eli ihan vain puhua hänelle omin sanoin. Ei siinä tarvi mikään uskonnollinen olla :)

Se vain, että ollaan vaan minä ja jumalani jota kukaan muu ei näe tai ainakaan tunnusta ja tämä riippuvuuteni..ei hyvä..

Olen siis yksin niin riippuvuuteni kuin jumalani kanssa..

t. Mariska

Vierailija
162/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai siis olikos toi Jeesus itse asiassa Kristus (Jeesus Kristus you know) vai Pyhä Henki vai tiedättekö te edes mistä te puhutte?"

"Olen tällainen ihminen, ja välillä se on tylsää, tulee otettua viinaa jne. pahuutta. Voitko paranataa? Ai et, koska se on mun oma tahtoni juoda. No ei sitten mitään. Miks mä edes sulle puhun?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis, se alkaa mulla nyt, selvä elämä. Pelottaa.. rukoiletko?

t. Mariska

voit rukoilla taivaan Isää, Kristusta, eli ihan vain puhua hänelle omin sanoin. Ei siinä tarvi mikään uskonnollinen olla :)

Se vain, että ollaan vaan minä ja jumalani jota kukaan muu ei näe tai ainakaan tunnusta ja tämä riippuvuuteni..ei hyvä..

Olen siis yksin niin riippuvuuteni kuin jumalani kanssa..

t. Mariska

olla niin, että sä oot yksin riippuvuutesi ja jumalasi kanssa. Ei todellakaan! Sä voit löytää ihmisiä tueksesi, ja myös muita ihmisiä, jotka uskovat. Ootatko hetken, niin etsin sulle muutaman sivun jne.?

t. "uskis"

Vierailija
164/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Mariska

Vierailija
165/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluohjelma, joissa käsitellään rippuvuutta ja siitä vapautumista. Mielestäni tosi asiallisia ja lämminhenkisiä ohjelmia. Ja lopussa tuo eräs kirja aiheesta.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=11471

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=11467

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=11466

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=12890

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=13614

KIRJA "Riippuvuuksien siteistä elämän vapauteen" http://www.nettikirjakauppa.com/fin/tuotekategoriat/?id=33&selProduct=7…

Vierailija
166/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan kyllä, anna tulla vaan =)) t. Mariska

t. "uskis"

Vierailija
167/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun ite valvon töissä mutta hauska oli lukea :D!

Vierailija
168/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kyllä amatöörien ketju..

onneksi niin.

t. olen juonut 3 pulloa vinkkua,eikä tunnu missään..

Vierailija
169/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kyllä amatöörien ketju..

onneksi niin.

t. olen juonut 3 pulloa vinkkua,eikä tunnu missään..

Vierailija
170/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on kamala, fiilis Mariskan tasolla, että ehkä pitäis lopettaa kokonaan tällainen juominen? Lopputulos oli 2 ploa viiniä ja 2 saunasiideriä, kirjoitusvirheitä sikana, ja edelleen niitä tulis enemmän kuin näette :)

Oikeasti oli kiva ilta, vaikka jäädyinkin tuolla ulkona.

Mites muiden fiilikset?

- Inari -

Vierailija
171/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on kamala, fiilis Mariskan tasolla, että ehkä pitäis lopettaa kokonaan tällainen juominen? Lopputulos oli 2 ploa viiniä ja 2 saunasiideriä, kirjoitusvirheitä sikana, ja edelleen niitä tulis enemmän kuin näette :) Oikeasti oli kiva ilta, vaikka jäädyinkin tuolla ulkona. Mites muiden fiilikset? - Inari -

Vierailija
172/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettääkö muka? Ihan turhaan!

Vai onko olo kamala?

Vierailija
173/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkö nauratti lukea tätä ketjua tänään. Vedettiin tyylillä muijat, hyvä, hyvä!!!!

t: vatku

sori juttelin aika vähän kun oli hankalana nettiyhteys, sai vain lyhyitä viestejä

Otetaan uusiksi joskus :D

Vierailija
174/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tytöt:)

Ja ihan kiva ilta oli tosiaan, vaikka näin jälkikäteen ihmettelen, miten te saitte selvän noista mun loppuillan kirjoituksista, vai sanotaanko kirjoitusvirheistä?

Mä selvisin kyllä aamusta aika hyvin ylös jo tossa yhdeksän jälkeen ja olo oli yllättävän virkee.:)

Täällä on tänään ollut tosi ihana keväinen auringonpaiste ja kävin jo pitkällä sauvakävelylenkillä siskoni kanssa. Nyt vaan odotelen kohta kotiin saapuvaksi sitä meiän kalamiestä ja poitsua saaliineen.

Oltiin kyllä illalla aika mahtava akkaporukka, et voitais vaikka joskus uusia, kun täällä palstalla kuitenkin kaikki törmäillään.:))

"Lissu"

Vierailija
175/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah, löytyihän tämä vielä, vaikka päivä on välissä ollut. Tiuhti nukahti varsin reippaasti jo ennen puolta yötä kahden oluen jälkeen, sitten olenkin jo pistänyt tuulemaan ja siivonnut kämppää (joo, pyhätyöllä ei ole siunausta, mutta on vieraita tulossa alkuviikosta ja töissäkin on käytävä).

Reipasta sunnuntaita,

toivottaa Tiuhti

Vierailija
176/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka tytöt:) Ja ihan kiva ilta oli tosiaan, vaikka näin jälkikäteen ihmettelen, miten te saitte selvän noista mun loppuillan kirjoituksista, vai sanotaanko kirjoitusvirheistä?

Vierailija
177/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silleen kovina pahaa morkkista, että kyllä voin ottaa osaa joku toinen kerta, ehkä vähän paremmalla vireellä :)

Mutta ei liian heti uudelleen!

terkuin

- Inari -

ps. mua väsyttää aikas paljon

Vierailija
178/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ens viikkoon!

t. "uskis"

Vierailija
179/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen samalla. Kännissä on kiva työskennellä.

t. Kielenkääntäjä

Vaan työsi tulos saattaa puhua omaa kieltään siitä hauskuudesta.

t. myös kielenkääntäjä, joka työskentelee selvin päin.

Vierailija
180/182 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ens viikkoon!

t. "uskis"

toivottavasti vielä törmäillään!

- Inari -