Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.

Vierailija
17.03.2012 |

Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.

Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.

Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.

Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...

Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jälkeen mulla sulkeutuu korkki (suunnitellusti) ja olen ylpeä siitä että juuri te av-mammat olette tässä nyt mun kanssa..viimestä kertaa..=)) t. Mariska

Lopetan näihin känneihin, riittää mulle..

t. Mariska

Muistahan pysyä päätöksessäsi. Tsempit täältä.

Itse mietin eron tiimellyksessä kolmisen vuotta sitten, että nyt olis tosi otollinen hetki alkoholisoitua tai ainakin alkaa tissuttelijaksi. Onneksi hoksasin tuon ansan ennen kuin lipesin siihen. Olen nousuhumalahakuinen ihminen, luonteenlujuutta vaatii, että pysyy erossa. Tänäkin iltana jää tuohon yhteen. Päätös on tiukka.

t. tiuhti

Vierailija
102/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jälkeen mulla sulkeutuu korkki (suunnitellusti) ja olen ylpeä siitä että juuri te av-mammat olette tässä nyt mun kanssa..viimestä kertaa..=)) t. Mariska

Lopetan näihin känneihin, riittää mulle.. t. Mariska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Paha Susi-krapula:

Henkesi haisee niin pahalle, että

puhaltamalla kaataisit ladon.

Toi kyllä pitää paikkansa joka krapulassa!!

Hei ja jos jotakin kiinnostaa niin tässä linkki mun youtube videoon (siitä kyllä tunnistaa mut jos mut tuntee mutta ei haittaa). Eli video mun korttitaituruus-harrastuksesta, jonka tosin lopetin yli kaksi vuotta sitten, kun lapset sain. :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=w7aevj8DL6M&context=C4289fe4ADvjVQa1PpcF…" alt="http://www.youtube.com/watch?v=w7aevj8DL6M&context=C4289fe4ADvjVQa1PpcF…">http://www.youtube.com/watch?v=w7aevj8DL6M&context=C4289fe4ADvjVQa1PpcF…;

Miksi lopetit?

Vierailija
104/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska! :) Mä tästä poistun karaoken pariin! Baarissa en enää juo kuin korkeintaan yhden (niinkuin aina, otan kunnon pohjat ennen baariin lähtöä, niin rahaa ei mene paljoa mutta ei pääse laskuhumalakaan yllättämään). Hyvää illanjatkoa muille!

T. Sussu

Vierailija
105/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska tuon treenaaminen vaatii tunteja päivässä :) ja lasten kanssa se ei tietenkään ole mahdollista.. oikeasti tuo on todella vaikeaa, tai no osaan vielä nykyäänkin jotain yksinkertaisia juttuja, mutta en läheskään yhtä hyvin kuin ennen! :)

T. Sussu

Vierailija
106/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska tuon treenaaminen vaatii tunteja päivässä :) ja lasten kanssa se ei tietenkään ole mahdollista.. oikeasti tuo on todella vaikeaa, tai no osaan vielä nykyäänkin jotain yksinkertaisia juttuja, mutta en läheskään yhtä hyvin kuin ennen! :)

T. Sussu

Kun en meinannut tajuta, miten lasten saanti ja kortit voi liittyä yhteen. Vaan nytpä tajuan. Hienon näköistä oli se pyörittäminen.

T. Tiuhti.

Vierailija
107/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavat noi sussun temput! rohkeutta kaikille jotka ei enää aio juoda! Mun ongelma on et vaik juon harvoin niin kerta-annokset on pelottavan kovia

tunnusti

vatsu

Vierailija
108/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas naiset oonko mulla hyvä viinapää mitä?

Elikäs kolmelta aloitin punkulla ja nyt toi valkaripullokin,viimeiset on lasissa tyhjä.

Siis 7 tuntia ja pullo punkkua 2 asunasiideriä ja tää valkkaripullo. Hitto ooonko vähä juoppo ämmä kun ei vieläkän oiken tunntus misään?

No enhän mä yleesä tällen ota, viimeks kesällälomalla join ukkoni penkin alle. huomenna varmaan kamala päivä kun mies ja poika tulee kotiin ja äiti krapulalle haisevana ootamassa täälllä.

Joskus vaan täytyy nollata.. Kiitos tytöt!!

kivat bileet saatiin, vaik ekaks pitikin yksin ryypätä:)

Mut mimmit hei,otetaas toi vinkku loppuun ja katotass löytyskö muuta:))

Tsin tsin kaikille! "lissu"

Vierailija
109/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan näihin känneihin, riittää mulle.. t. Mariska

Ja tosiaankin, tämä on nyt nähty. Ei jaksa enää.

Nyt lähden seikkailulle selvään elämään. En tiedä mitä tulee tapahtumaan, mutta sen tiedän mitä tapahtuu jos jään tähän..Ja tiedän senkin että tulen onnistumaan..=)

t. Mariska

Vierailija
110/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksin kotona

Vierailija
111/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no mies kotona, lapsia ei edes ole, mutta sauna lämpeemään nnnnnnnyt ja tölkki auki. Adios, meikä on kännissä tänään!

t. yksin kotona

Vierailija
112/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole, 3 lasta ja kun menevät nukkumaan niin muutama olut sihahtaa!! raskastakin raskaampi työviikko takana joten pieni rentoutuminen tulee nyt tarpeeseen :)

Vierailija
113/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkupullo jo takana...ei paranis kyl enää, mut yks puolikas ois vielä. Ja maalla ollaan, kakkoskotona. mut toisaalta ei oo lapsiakaan, et ei silleen välii...

Vierailija
114/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: YK

Lämmitän sauana täs vielä, eli pientä haastetta, sillä punkku meni jo :O

Vierailija
115/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on täys meno päällä;D

ja mulla taas vettä vaan.. Plääh.

No tulipa tuota viikolla vedettyä..

Vierailija
116/182 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sää viikolla vedit? t. äskönen vinkkupullon vetäjä. nyt lepposaa vauvailua ja youtubeilua, ja perkele, ranskalaisen exän muistelua.

Vierailija
117/182 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muiden ei tarvii hermostua?!

Vierailija
118/182 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vedellään aina täällä.

Nyt olis muutama tölkki kyllä.

t.ex-vettä vaan

Vierailija
119/182 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on suunnitelmissa... tässä istun ja kattelen youtubesta musiikkivideoita. muita?

Vierailija
120/182 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on suunnitelmissa... tässä istun ja kattelen youtubesta musiikkivideoita. muita?

tähän aikaan? Meinaatko ehtiä nakata perseet?

t. Taas vettä vaan:)