Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva 44-vuotiaana

Vierailija
27.08.2022 |

Nyt iski paniikki, haluan vielä yhden lapsen. Ehtiikö?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kiuru ( tänään joku muu ) ja Laura Malmivaara ehtivät hyvin vielä vähän vanhempanakin

Vierailija
2/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yksilöllistä. Lapsi toisi taas sisältöä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuossa iässä. Hanki muuta sisältöä elämään.

Vierailija
4/20 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi enää siihen hommaan, olen 43 ja nuorin 6v.

Vierailija
5/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehdit! Lapsi on lahja ja siunaus. Nainen on nuori niin kauan, kun nainen on hedelmällinen ja voi tulla raskaaksi ja synnyttää lapsen.

Vierailija
6/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 43 kun synnyin ja vielä 45- vuotiaana synnytti kuopuksen. Oli 85 kun kuoli.

Mikään tae ei synnytysikä ole, kaikki tiedämme viime vuosiltakin nuoria julkkiksia ( ja itse kukin taviksia) jotka ovat menehtyneet lasten ollessa vielä pieniä tai peruskoululaisia.

Vierailija
7/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me sitä voida tietää. Ehtii tai ei ehdi. Jotkut tulee raskaaksi tuossa iässä ja jotkut ei.

Itse olen 43v. eikä ole ehkäisyä käytössä. Vauva saa tulla jos on tullakseen.

Vierailija
8/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama työn alla, alkionsiirto oli vähän aikaa sitten.

Vierailija
9/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et, mutta moni muu lähtee ja sitä ei pidä tuomita. En ole kuullut yhdenkään katuvan, joka sai lapsen yli 40- vuotiaana.

Jokainen tekee omat valintansa ja niitä ei pidä koskaan sivullisen tuomita.

Atte Kalevan vaimo odottaa toista lasta ja on lähellä 50v...

Vierailija
10/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu... tupakoiva äitini ei olisi saanut enää 43 vuoden jälkeen. Tupakointi nopeuttaa vaihdevuosia 1-2 vuotta. Itse 39 vuotta toivottavasti vielä saan...

Vierailija
11/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko munasolujen määrää ja laatua käydä tutkimassa yksityisellä? Siitä saisi tietää, onko mahdollisuutta enää raskauteen 44-vuotiaana.

Naisen hedelmällisyys alkaa laskemaan rajusti 35 ikävuoden jälkeen, valitettavasti.

t. 31-v nainen ja paniikissa, etten saa yhtäkään lasta ennen 35 ikävuotta sosiaalisen ahdistuksen, yksinäisyyden ja masennuksen vuoksi (en ole kuumaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla ja nettideittailu ei kiinnosta pätkän vertaa, eikä irtosuhteitakaan olla koskaan kokeiltu)

12/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et, mutta moni muu lähtee ja sitä ei pidä tuomita. En ole kuullut yhdenkään katuvan, joka sai lapsen yli 40- vuotiaana.

Jokainen tekee omat valintansa ja niitä ei pidä koskaan sivullisen tuomita.

Atte Kalevan vaimo odottaa toista lasta ja on lähellä 50v...

Siis täällähän kysytään mielipiteitä. Outo vinkuja.

Vierailija
13/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko munasolujen määrää ja laatua käydä tutkimassa yksityisellä? Siitä saisi tietää, onko mahdollisuutta enää raskauteen 44-vuotiaana.

Naisen hedelmällisyys alkaa laskemaan rajusti 35 ikävuoden jälkeen, valitettavasti.

t. 31-v nainen ja paniikissa, etten saa yhtäkään lasta ennen 35 ikävuotta sosiaalisen ahdistuksen, yksinäisyyden ja masennuksen vuoksi (en ole kuumaa tavaraa parisuhdemarkkinoilla ja nettideittailu ei kiinnosta pätkän vertaa, eikä irtosuhteitakaan olla koskaan kokeiltu)

Käy juttelemassa lapsettomuusklinikalla. Tekevät hedelmällisyyskatsauksia, saat tietoa ja vaihtoehtoja, esim munasolujen pakastus.

Vierailija
14/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annahhan pimppisi jo nukkua.

Vierailija
15/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle voi tulla cp-vamma

Vierailija
16/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene keinohedelmöitykseen, varaa kohtu tai adoptoi

Vierailija
17/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut heti änkäävät sanomaan, mutta minä en tekisi enää?

Sitä kummeksun.

Luultavaa, että moni hakee tsemppiä ja kokemuksiakin miten on samassa tilanteessa onnistunut.

Tuskin kukaan sitä että älä missään tapauksessa haaveile vaan unohda.

Vierailija
18/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene keinohedelmöitykseen, varaa kohtu tai adoptoi

Niin tai sitten pidä yhden illan juttu, sinusta tulee yh mutta ainakin saat lapsen

Vierailija
19/20 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voisi yrittää, kun ei ota pakkomielteeksi vauvaa saada. Todella yksilöllistä miten vanhana vielä raskautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän