Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.
Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.
Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.
Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.
Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...
Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.
Kommentit (182)
Anna tulla vaan. Minäkin kerroin olevani juoppo ja että tämä on viimeinen kännini ikinä..Noloa minusta tämäkin..
Joten anna tulla vaan sinäkin kaikki kerralla ulos..=))
t. Mariska
Ja muutkin pystyssä olevat mammat, laittakaapa likaiset salaisuutenne peliin nyt, kohta on aamu ja uusi päivä. =)
Mä taidan olla myös ensimmäinen joka kärsii krapulasta. Siis kun pahimmoilleen olen nukkunut sen muutaman tunnin, ja on ollut koko illan sellainen paska unikrapula vai -humalako se nyt on, ja nyt särkee jo päätäkin. Vai eläydyinkö nyt liikaa teidän punaviineihinne (siitä tulee hirveä hedari)...
Pitäis kait painua pehkuun, vaikka yhtä puhelua oon tässä oottanu..
Mä taidan olla myös ensimmäinen joka kärsii krapulasta. Siis kun pahimmoilleen olen nukkunut sen muutaman tunnin, ja on ollut koko illan sellainen paska unikrapula vai -humalako se nyt on, ja nyt särkee jo päätäkin. Vai eläydyinkö nyt liikaa teidän punaviineihinne (siitä tulee hirveä hedari)...
Pitäis kait painua pehkuun, vaikka yhtä puhelua oon tässä oottanu..
vettä vaan, kilo hiekkaa silmissä.
Mun mielestä tuo jonkun juoma 2 x viinipullo + 2 siideriä on ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Sehän on... n. 15 annosta alkoholia, eli yhtä vaille naisen suurkulutuksen viikkorajan, ja 10 yli suurkulutuksen kertarajan.
Mulla kun ei mene mitenkään päin alas yli 6 annosta (esim. 4 tuoppia) ellen halua kontata oksentaen kotiin (en ole halunnut sitten teiniaikojen).
T: Molli
Kun oon joskus ryypännytsen pöydän alle, et mä ryyppään kuin meihet. Koko ajan kyllä samalla otaissa syön jotain piuentä suolasta ja en tosiaan ryystä ko perran pari vuodessa näin paljoo kerrallla...
Kaljaa en pystyis mäkän juoman parii tuoppia enempi vaik joku maksais, mut oikkeeblaista vinkkua menee kevyysti toi paripulloa toho 7tuntiin,niinko tänään meni. Ne sidukat oli jotain mehuhyllyn kevyt versioita ja saunajanoon kun eihän saunalöylyissä vinkusta vio nautiskella.
"Lissu"
Mun mielestä tuo jonkun juoma 2 x viinipullo + 2 siideriä on ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Sehän on... n. 15 annosta alkoholia, eli yhtä vaille naisen suurkulutuksen viikkorajan, ja 10 yli suurkulutuksen kertarajan. Mulla kun ei mene mitenkään päin alas yli 6 annosta (esim. 4 tuoppia) ellen halua kontata oksentaen kotiin (en ole halunnut sitten teiniaikojen). T: Molli
Kun oon joskus ryypännytsen pöydän alle, et mä ryyppään kuin meihet. Koko ajan kyllä samalla otaissa syön jotain piuentä suolasta ja en tosiaan ryystä ko perran pari vuodessa näin paljoo kerrallla... Kaljaa en pystyis mäkän juoman parii tuoppia enempi vaik joku maksais, mut oikkeeblaista vinkkua menee kevyysti toi paripulloa toho 7tuntiin,niinko tänään meni. Ne sidukat oli jotain mehuhyllyn kevyt versioita ja saunajanoon kun eihän saunalöylyissä vinkusta vio nautiskella. "Lissu"
uskis, uskotko tosiaaan ?
_ Inari _
Kyllä vaan, Inari, mä uskon ihan tosiaan :)
Liity säkin joukkoon. Sano vaikka nyt Isälle omin sanoin, että jos sä Jumala oot oikeesti olemassa niin tule todelliseks mullekin ja kosketa mua jotenkin, rakasta ja armahda mua. -- Inari rakas, mä uskon, että Isä aivan varmasti vastaa sulle, oikealla tavalla ja oikeaan aikaan :)
...siis mielettömän hauskaa oli miellä virtuaalitytöjenillassa ja "Lissu" lähtee nty pisulle ja pesulle. Sitte kipinkapin nukkumann.
HYvä yötä! Kiitos tytöt kvasta illasta ja viimeinen muistaa sammuttaa valot.:))
"Lissu"
jjoo, olen liiaab, vzikks sjsttrlit toisin
Kiitokset kaikille ketjuun tulleet ja osallostuneet, jep, vaikeaa enää hahmottaa
t se jäätynyt - Inari -
teen samalla. Kännissä on kiva työskennellä.
t. Kielenkääntäjä
Oletteko kaikki jotenkin eronneita tai karanneita, kun niin monella on "lapset iskällä"?
t. m39 (vesiselvänä kun aamulla pitää ajaa autoa..)
Uskis, jaksatko valvoa vielä?t. Mariska
Oletteko kaikki jotenkin eronneita tai karanneita, kun niin monella on "lapset iskällä"?
t. m39 (vesiselvänä kun aamulla pitää ajaa autoa..)
eronnutta ja karannutta luulet tästä maasta löytyvän:)
t. Vettä vaan, lapset isällä
että ajattelet enemmän, että olet potentiaalisesti vaarallinen. Valtio haluaa, että olet kännissä. Et ainakaan halua muuttaa mitään siinä tilassa. Alko auttaa meitä säilyttämään kaiken tällaisena kuin olemme. Looseers.
Uskis, se alkaa mulla nyt, selvä elämä. Pelottaa.. rukoiletko?
t. Mariska
voit rukoilla taivaan Isää, Kristusta, eli ihan vain puhua hänelle omin sanoin. Ei siinä tarvi mikään uskonnollinen olla :)
uskis, uskotko tosiaaan ?
_ Inari _