Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.

Vierailija
17.03.2012 |

Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.

Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.

Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.

Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...

Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltahan on vielä nuori! ja isukki herää lasten kanssa aamulla. ongelmana on vaan se, että kuuntelen liian tunnepitoista musiikkia, joko alkaa liikaa panettamaan tai sitten liikaa surettamaan. joiden lopputulos on houkutus mennä ukkosen viereen sängylle... uhkaa perseiden vetäminen tyssätä!

Vierailija
122/182 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän aikana kokoontunut uudelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta siirryn television ääreen hetkeksi.

Itse otan tätä nykyä aika harvoin, tissutteluperiaatteella. Yritän välttää yli-kolmen-oluen tilannetta, sillä silloin ei pysy hanskassa ei sitten lainkaan. Ja ne krapulat pahenevat vain kerta toisensa jälkeen.

t. tiuhti

Vierailija
124/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nyt osaatte sitten masennella juhliessannekin. Ei hyvä, hukkaan ne hiprakat murehtiessa menee. T. Vettä vaan

ja vettä kuuluu tulevan taivaaltakin.

Vierailija
125/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joak ilta töitten jälkeen mentiin istuin kaljoilla kunnesa tapasin mieheni. Tai oikeestaan se tuli samaan firmaantöihin markkinointipäälliköks ja rakastuttiin heti kohta. Mies se sai mun lopettamaan tom jokailtaisen kännäilyn. Nyt vedän vaan kunnon lärvit parit kwrtaa vuodessa ja saunasidukan tai laljan mut aina se silloin jää siihen yhteen. Mut tänään ei jää,taian ottaa konjakkipullon esiin ja jatlan sillä.

"Lissu"

Vierailija
126/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan tätä nykyä aika harvoin, tissutteluperiaatteella. Yritän välttää yli-kolmen-oluen tilannetta, sillä silloin ei pysy hanskassa ei sitten lainkaan. Ja ne krapulat pahenevat vain kerta toisensa jälkeen.

t. tiuhti

Esikoinen siis kohta 10 v., kakkonen 8 v. ja kolmonen kohta 3v...

Siirryn nyt kattelemaan Renttuakatemiaa!

t: 37-v. äiti joka löysi tän ketjun juuri... parin punkkulasillisen juotuaan. hik. huono viinapää. ps. toivottavasti osaan nuo laskutoimitukset tuossa alla

Vierailija
127/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joak ilta töitten jälkeen mentiin istuin kaljoilla kunnesa tapasin mieheni. Tai oikeestaan se tuli samaan firmaantöihin markkinointipäälliköks ja rakastuttiin heti kohta. Mies se sai mun lopettamaan tom jokailtaisen kännäilyn. Nyt vedän vaan kunnon lärvit parit kwrtaa vuodessa ja saunasidukan tai laljan mut aina se silloin jää siihen yhteen. Mut tänään ei jää,taian ottaa konjakkipullon esiin ja jatlan sillä. "Lissu"

Vierailija
128/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan muistaa Tiuhtin esikoisen odotusajalta

t. tiuhti

Esikoinen siis kohta 10 v., kakkonen 8 v. ja kolmonen kohta 3v...

Siirryn nyt kattelemaan Renttuakatemiaa!

t: 37-v. äiti joka löysi tän ketjun juuri... parin punkkulasillisen juotuaan. hik. huono viinapää. ps. toivottavasti osaan nuo laskutoimitukset tuossa alla

Esikoisen odotusaikaan kuljin ihan eri nimimerkillä, jota juurikin yritän tässä muistella. Kakkosen aikaan vielä erillä. Ja nyt vain nappasin jonkin keksimäni. Muttajoo, siirryn television ääreen, Hohto alkoi :)

Illanjatkoja leidit!

p.s. olut nro kaksi lähti sitten kuitenkin ;)

Vierailija
129/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako kukaan enää?

t. Mariska

Vierailija
130/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpäs onkin...ihan kamalaa:O

Siis nyt kun samoit ja kun luin ton tesktin... Sehän o ihan kamalaa siansaksaa, mut nou hätä, nyt karpataan tähä kirjoitukseen:)

Tiputin muuten sen konjakin sijaan vahavt kahvit itelleni joita tässsä samallaryystän...Maistuiskos muille leideille? Via onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla???

"Lissu"

Vierailija
131/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sairaan hauska lukea! Ja hyvä kuulla, että muiltkin lähteen lapasesta väliilä,

t:vattu

Vierailija
132/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans just tässä kahvit join. Keittäisikö toisen kupin, vai ottais suklaata, ja

vettä vaan:)

Vierailija
133/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpäs onkin...ihan kamalaa:O Siis nyt kun samoit ja kun luin ton tesktin... Sehän o ihan kamalaa siansaksaa, mut nou hätä, nyt karpataan tähä kirjoitukseen:) Tiputin muuten sen konjakin sijaan vahavt kahvit itelleni joita tässsä samallaryystän...Maistuiskos muille leideille? Via onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla??? "Lissu"

Vierailija
134/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako kukaan enää?

t. Mariska

Via onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla???

"Lissu"

...Rakkautta Mariskalle ja Lissulle :) Olkaapa hyvät :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
135/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sairaan hauska lukea! Ja hyvä kuulla, että muiltkin lähteen lapasesta väliilä,

t:vattu

mikä nikki on seuraavaksi? oi, ai kauhee ku mietin kun tuutte huomenna näitä lukemaan.. Vaikka onhan tää hauskaa, mut itsekin sitä seuraavana päivänä joskus varovaisesti mönkii katsomaan, mitä tulikaan kirjoitettua tänne edellisiltana.

Vaikka anonyymi onkin, niin ei siinä sit seuraavana päivänä välttämättä naurata, eikä tartte ihmetellä kun kukaan ei ole vastannut aloitukseen..

Vierailija
136/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin jäätynyt - Inari -

Vierailija
137/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tää ketju tosiaan on ainutlaatuinen av:n historiassa

vettä vaan

Vierailija
138/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö työ mitä jus muistu mieleen aamukrapulasta??

Mun tekee ain krapulassa mieli ja nyt mie ei sitte olekaan aamulla vieressä auttamassa;((

Voi paska, kun menee hyvä krapula hukkann?

Onks muilla esiintyynt tätä samaa vaivaa??;))

"Lissu"

Vierailija
139/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo jonkun juoma 2 x viinipullo + 2 siideriä on ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Sehän on... n. 15 annosta alkoholia, eli yhtä vaille naisen suurkulutuksen viikkorajan, ja 10 yli suurkulutuksen kertarajan.

Mulla kun ei mene mitenkään päin alas yli 6 annosta (esim. 4 tuoppia) ellen halua kontata oksentaen kotiin (en ole halunnut sitten teiniaikojen).

T: Molli

Vierailija
140/182 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta kaikille

terkuin jäätynyt - Inari -

kyselee "uskis"