Aion ryypätä tänään yksikseni perseet olalle.
Mies lähti aamusella työkavereineen mökille. Aikovat pitää siellä jokatalviset pilkkikisansa.
Mulla on täällä edessä yksinäinen viikonloppu ja varattuna pullo valkkaria ja toinen punkkua.
Pikku naposteltavaa ja suolapaloja varasin myös.
Lisäksi jääkaapista löytyy olutta ja sidukkaa saunajuomaksi...
Mistäköhän sitä aloittais ja oisko tää vielä liian aikaista aloittaa korkaus? Kommentoikaa.
Kommentit (182)
Kesän aikana kokoontunut uudelleen?
kohta siirryn television ääreen hetkeksi.
Itse otan tätä nykyä aika harvoin, tissutteluperiaatteella. Yritän välttää yli-kolmen-oluen tilannetta, sillä silloin ei pysy hanskassa ei sitten lainkaan. Ja ne krapulat pahenevat vain kerta toisensa jälkeen.
t. tiuhti
Te nyt osaatte sitten masennella juhliessannekin. Ei hyvä, hukkaan ne hiprakat murehtiessa menee. T. Vettä vaan
ja vettä kuuluu tulevan taivaaltakin.
Joak ilta töitten jälkeen mentiin istuin kaljoilla kunnesa tapasin mieheni. Tai oikeestaan se tuli samaan firmaantöihin markkinointipäälliköks ja rakastuttiin heti kohta. Mies se sai mun lopettamaan tom jokailtaisen kännäilyn. Nyt vedän vaan kunnon lärvit parit kwrtaa vuodessa ja saunasidukan tai laljan mut aina se silloin jää siihen yhteen. Mut tänään ei jää,taian ottaa konjakkipullon esiin ja jatlan sillä.
"Lissu"
Itse otan tätä nykyä aika harvoin, tissutteluperiaatteella. Yritän välttää yli-kolmen-oluen tilannetta, sillä silloin ei pysy hanskassa ei sitten lainkaan. Ja ne krapulat pahenevat vain kerta toisensa jälkeen.
t. tiuhti
Esikoinen siis kohta 10 v., kakkonen 8 v. ja kolmonen kohta 3v...
Siirryn nyt kattelemaan Renttuakatemiaa!
t: 37-v. äiti joka löysi tän ketjun juuri... parin punkkulasillisen juotuaan. hik. huono viinapää. ps. toivottavasti osaan nuo laskutoimitukset tuossa alla
Joak ilta töitten jälkeen mentiin istuin kaljoilla kunnesa tapasin mieheni. Tai oikeestaan se tuli samaan firmaantöihin markkinointipäälliköks ja rakastuttiin heti kohta. Mies se sai mun lopettamaan tom jokailtaisen kännäilyn. Nyt vedän vaan kunnon lärvit parit kwrtaa vuodessa ja saunasidukan tai laljan mut aina se silloin jää siihen yhteen. Mut tänään ei jää,taian ottaa konjakkipullon esiin ja jatlan sillä. "Lissu"
Mä taidan muistaa Tiuhtin esikoisen odotusajalta
t. tiuhti
Esikoinen siis kohta 10 v., kakkonen 8 v. ja kolmonen kohta 3v...
Siirryn nyt kattelemaan Renttuakatemiaa!
t: 37-v. äiti joka löysi tän ketjun juuri... parin punkkulasillisen juotuaan. hik. huono viinapää. ps. toivottavasti osaan nuo laskutoimitukset tuossa alla
Esikoisen odotusaikaan kuljin ihan eri nimimerkillä, jota juurikin yritän tässä muistella. Kakkosen aikaan vielä erillä. Ja nyt vain nappasin jonkin keksimäni. Muttajoo, siirryn television ääreen, Hohto alkoi :)
Illanjatkoja leidit!
p.s. olut nro kaksi lähti sitten kuitenkin ;)
Jaksaako kukaan enää?
t. Mariska
No niinpäs onkin...ihan kamalaa:O
Siis nyt kun samoit ja kun luin ton tesktin... Sehän o ihan kamalaa siansaksaa, mut nou hätä, nyt karpataan tähä kirjoitukseen:)
Tiputin muuten sen konjakin sijaan vahavt kahvit itelleni joita tässsä samallaryystän...Maistuiskos muille leideille? Via onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla???
"Lissu"
Hyvä, sairaan hauska lukea! Ja hyvä kuulla, että muiltkin lähteen lapasesta väliilä,
t:vattu
Mä kans just tässä kahvit join. Keittäisikö toisen kupin, vai ottais suklaata, ja
vettä vaan:)
No niinpäs onkin...ihan kamalaa:O Siis nyt kun samoit ja kun luin ton tesktin... Sehän o ihan kamalaa siansaksaa, mut nou hätä, nyt karpataan tähä kirjoitukseen:) Tiputin muuten sen konjakin sijaan vahavt kahvit itelleni joita tässsä samallaryystän...Maistuiskos muille leideille? Via onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla??? "Lissu"
Jaksaako kukaan enää?
t. MariskaVia onko muita tyttöjä enää juhlissa paikalla???
"Lissu"
...Rakkautta Mariskalle ja Lissulle :) Olkaapa hyvät :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Hyvä, sairaan hauska lukea! Ja hyvä kuulla, että muiltkin lähteen lapasesta väliilä,
t:vattu
mikä nikki on seuraavaksi? oi, ai kauhee ku mietin kun tuutte huomenna näitä lukemaan.. Vaikka onhan tää hauskaa, mut itsekin sitä seuraavana päivänä joskus varovaisesti mönkii katsomaan, mitä tulikaan kirjoitettua tänne edellisiltana.
Vaikka anonyymi onkin, niin ei siinä sit seuraavana päivänä välttämättä naurata, eikä tartte ihmetellä kun kukaan ei ole vastannut aloitukseen..
Että tää ketju tosiaan on ainutlaatuinen av:n historiassa
vettä vaan
Tiiäkkö työ mitä jus muistu mieleen aamukrapulasta??
Mun tekee ain krapulassa mieli ja nyt mie ei sitte olekaan aamulla vieressä auttamassa;((
Voi paska, kun menee hyvä krapula hukkann?
Onks muilla esiintyynt tätä samaa vaivaa??;))
"Lissu"
Mun mielestä tuo jonkun juoma 2 x viinipullo + 2 siideriä on ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Sehän on... n. 15 annosta alkoholia, eli yhtä vaille naisen suurkulutuksen viikkorajan, ja 10 yli suurkulutuksen kertarajan.
Mulla kun ei mene mitenkään päin alas yli 6 annosta (esim. 4 tuoppia) ellen halua kontata oksentaen kotiin (en ole halunnut sitten teiniaikojen).
T: Molli
Rakkautta kaikille
terkuin jäätynyt - Inari -
kyselee "uskis"
iltahan on vielä nuori! ja isukki herää lasten kanssa aamulla. ongelmana on vaan se, että kuuntelen liian tunnepitoista musiikkia, joko alkaa liikaa panettamaan tai sitten liikaa surettamaan. joiden lopputulos on houkutus mennä ukkosen viereen sängylle... uhkaa perseiden vetäminen tyssätä!