Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi elämä toi Maria tosta Iholla sarjasta

Vierailija
16.03.2012 |

Mä ymmärrän kaikkia,mä tykkään ymmärtää kaikkia. Voi ovimattoa

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nuorena ajattelin, että en pettävää katsele sekuntiakaan, silti lapset, ehjä koti jne. painaa loppujen lopuksi aika paljon. Tosin itse kipuilen kumpi on parempaa, se että lapsilla on hyvä olo ja mulla huono (mies on erinomainen isä), vai se että itse olen hyvällä mielellä, mutta järisytän lasten elämän... Ei ole helppoa.

Mua ihmetyttää onko sellaisella ihmisellä tippaakaan itsekunnioitusta, joka ei jätä pettävää kumppania? Ihan käsittämätöntä... Ja lässytys lasten vuoksi yhdessä olemisesta on yhtä tyhjän kanssa, koska sellainen perhe, missä puolisoa kohdellaan tavalla, että petetään jne, ei tod ole lapsille hyvä perhe missä kasvaa.

Vierailija
62/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin nuorena ajattelin, että en pettävää katsele sekuntiakaan, silti lapset, ehjä koti jne. painaa loppujen lopuksi aika paljon. Tosin itse kipuilen kumpi on parempaa, se että lapsilla on hyvä olo ja mulla huono (mies on erinomainen isä), vai se että itse olen hyvällä mielellä, mutta järisytän lasten elämän... Ei ole helppoa.

Mua ihmetyttää onko sellaisella ihmisellä tippaakaan itsekunnioitusta, joka ei jätä pettävää kumppania? Ihan käsittämätöntä... Ja lässytys lasten vuoksi yhdessä olemisesta on yhtä tyhjän kanssa, koska sellainen perhe, missä puolisoa kohdellaan tavalla, että petetään jne, ei tod ole lapsille hyvä perhe missä kasvaa.

eihän eropäätös usein helppo ole, mutta hyvä isä voi olla hyvä isä eron jälkeenkin, ja äiti joka on loppujen lopuksi onnellinen ja itsetunto hyvä kun erosta selvinnyt on lapsille tärkeää. Ja lapset selviävät vanhempien avulla erostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitemmän päällä huomasin jotenkin ajattelevani samalla tavalla asioista. Esimerkiksi oma reaktio pettämisuutiseen olisi varmaan ihan samanlainen, sellainen hiljainen järkytys ja suuri tsemppi pitää kulisseja yllä ja olla ainakaan lasten edessä näyttämästä tuollaista tunnevyöryä. Sitten vähän myöhemmin menisin huutamaan ja raivoamaan jonnekin, missä lapset eivät ole näkemässä.

Ja vaikka en usko, että itse pystyisin antamaan pettämisen anteeksi, niin tosiaan ymmärrän, että lasten takia sitä joskus tekee paljon asioita. Tässä tapauksessa tosin laittaa mietityttämään, että on eri asia, jos mies on hyvä isä ja lasten edessä aina rakastava ja huomioiva kuin jos mies käyttäytyy lasten edessä kuten Reino. Jälkimmäisessä tapauksessa ei itsellä olisi samalla tavalla tunnetta, että liiton jatkuminen olisi se parempi vaihtoehto lapsillekaan.

Vierailija
64/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka kysyi espanjalaisuudesta; Maria on puoliksi espanjalainen.

kiitti tiedosta.. :)

Vierailija
65/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin vittumaisuus ja nalkuttaminen. Siksi koulukiusattujakin kiusataan että he ovat liian kilttejä. Paras on jos vaimo on siltä väliltä että ei ole kiltti eikä ole vittumainen. Valitettavasti en ole sellaista vaimoa vielä Suomesta löytänyt.

Vierailija
66/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastuussa lastensa hyvinvoinnista ja hänen "kiltteytensä" aiheuttaa huonovointisuutta sekä lapsille että lähipiirille kuten hänelle itselleenkin? Ja se että hän ei kykene aitoon iloon päivänä jolloin on saanut juuri tietää miehensä pettäneen, on huolestuttava osoitus aitojen tunteiden puutteesta?!

Mies tehköön mitä huvittaa. Kaikki vastuu perheen hyvinvoinnista on naisella, jota saa vapaasti kritisoida siitä ettei tämä osaa olla tarpeeksi vahva silloin kun mies sikailee.

Vierailija
67/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsilleen mustasukkanen.

Vihaan av:n narsisti diagnosoi`ia,mutta toi Reino vois olla hyvä narsisti kandidaatti.

Pettäminenkin on vaimon ja LASTEN vikaa..just

Vierailija
68/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi jätkä. Kivaa että se kertoo vaimolleen mitä vaimon tulee ajatella ja sanoa.

Vierailija
71/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ei aivan suunnitellut. Tokihan ihmiset tietävät, että menevät mukaan tosi-tv-ohjelmaan, joo. Mutta tiesikö tuo nuori laulajamies, miltä hän tulee sen valossa näyttämään?

Yleensä muhun ei nämä tunteenpurkauset tosi-tv-ohjelmissa tee juuri mitään vaikutusta, mutta varmaan tällä palstalla lähs jokainen osaa niin kertakaikkisen hyvin asettua siihen asemaan, miltä tuntuu olla viimeisillään raskaana. Normaalisti toimisin toisin, mutta raskaana joutuu keskittämään tarmonsa tulevaan lapseen ja pitämään lankoja käsissä vaikka omien tunteiden kustannuksella. Ja toisaalta tunteet on niin pinnassa, ettei itsekään enää tiedä, mikä on oikeaa ja mikä vain sitä raskaushormonien aiheuttamaa.

Vierailija
72/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ensin sitä mieltä Mariasta, että onpas tosi ärsyttävä tyyppi. Oon vähän eri mieltä aikaisempien kirjottajien kanssa siitä, että Maria olisi jotenkin aivan liian kiltti. Mielestäni hänen reaktionsa Reinon ilmoitukseen osoitti valtavaa kypsyyttä ja lapsen etujen asettamista omien etujen edelle. Olen itsekin sitä mieltä, että Reino vaikuttaa aivan uskomattoman narsistiselta kusipää-äijältä, jota itse en jaksaisi hetkeäkään katsella. En itse omista lapsia, mutta voin kyllä kuvitella, että ei todellakaan ole helppoa ajatella lähtevänsä lasten kanssa yksin asumaan, kun tilanne pariskunnalla on mikä on. Silti jaksan aina ihmetellä näitä kilttejä naisia, jotka kuvittelevat pystyvänsä muuttamaan miehen, kun vain yrittävät tarpeeksi. Tuollaiset kusipäät eivät varmasti muutu, vaikka voissa paistaisi...

Muuten aivan todella mielenkiintoinen ja mielestäni erilainen tositv-sarja kuin mikään aikaisempi. Vaikka olen 28-vuotias opiskelija, löysin pelottavan paljon yhtäläisyyksiä itsestäni verrattuna sarjan lukiolaistyttöön, mitä en olisi ikinä uskonut. Onneksi käynkin terapiassa...

Vierailija
73/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne kaikki ton ällötyksen panemat naiset ilmoittautuisi. Niitä varmaan riittää. Mutta voi olla, että kun toi äijä on niin haukuttu, niin ei kukaan kehtaa enää myöntää maaneensa sen kanssa :)

Vierailija
74/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ja kirosin omaa elämääni. Samalainen ex-mies minullakin. Luulin sen kiltteydelläni ja hyvyydelläni parantavani ja hups, jonain päivänä huomaavan että tuo on minun rakas ja paras vaimo. Ei se elämä mene niin. Nyt olen uudestaan naimisissa ja sama tilanne. Olen niin tyhmä!

Vierailija
75/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastuussa lastensa hyvinvoinnista ja hänen "kiltteytensä" aiheuttaa huonovointisuutta sekä lapsille että lähipiirille kuten hänelle itselleenkin? Ja se että hän ei kykene aitoon iloon päivänä jolloin on saanut juuri tietää miehensä pettäneen, on huolestuttava osoitus aitojen tunteiden puutteesta?!

Mies tehköön mitä huvittaa. Kaikki vastuu perheen hyvinvoinnista on naisella, jota saa vapaasti kritisoida siitä ettei tämä osaa olla tarpeeksi vahva silloin kun mies sikailee.

Useimpien mielestä Reino on sika, niin sika, että Marian pitäisi tajuta jättää hänet tai vaatia häntä käyttäytymään paremmin.

Vierailija
76/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1513634/nyt-puhuu-maria-no…" alt="http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1513634/nyt-puhuu-maria-no…">http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1513634/nyt-puhuu-maria-no…;

On pakko vähätellä sitä kohtelua ja hirveetä oloa, koska se on niin sietämätöntä. Ja mies väittää, että hän on normaali, nainen on ääliö, hullu, ihan pimee, "mitä sä nyt tosta alat keuhkoomaan!!" yms. Vähättelyllä suojelee itseään että kestäisi. Jossain vaiheessa vaan raja tulee vastaan. :(

Vierailija
77/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla naisella voisi olla voimia erota tossa tilanteessa?

Viimeisillään raskaana, Talon rakennus kesken ja pieni lapsi!

Aika iso projekti alkaa tossa tilanteessa selvittämään, että kuka saa talon ja kuka maksaa lainat.

Haloo! Aika supernainen pitää olla että pystyisi siihen. Noh, av-mammathan on tiettävästi kaikki supermammoja. Tai ainakin luulevat olevansa.

Mä tykkään Mariasta ja tsemppejä hänelle. Haluaisin itselleni tuollaisen ystävän.

Mitä tulee sössötykseen niin kyllä minäkin sössötän kun olen päivät pitkät lasten kanssa. Plus varmaan se espanjan kieliin tekee osansa.

Vierailija
78/99 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin. Ei jumalauta tuollaista puhetta ja käytöstä pidä sietää. Ihan sietämätön mies!

Vierailija
79/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se niiden kriisi oli?

Vierailija
80/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän siinä oli tapahtunut?