Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi renkaat vaan omaan autoonsa

Vierailija
30.04.2024 |

Mies on hyvin vahvasti käytöksellään vihjannut että on olemassa naisten ja miesten töitä. Ja tällä verukkeella jättänyt sen päivittäisen kodinhoidon minun harteilleni. Nyt sitten aika vaihtaa renkaat, niin eiköhän vaihtanut vaan omaan autoonsa. Ja odotti kai kehuja, mitalia ja melkeinpä kakkukahveja tästä urotyöstään? Että kun tympii tuo ukonkuvatus. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko vaihtaa renkaat ees ?

Vierailija
2/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ryhdy itsenäiseksi naiseksi ja vaihda renkaasi itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda itse ja seuraavan kerran kun teet ruokaa tee vain itsellesi. 

Vierailija
4/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi vaihdettava renkaat myös sinun autoon.

Vierailija
5/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda itse ja seuraavan kerran kun teet ruokaa tee vain itsellesi. 

Tämäpä. kuka pakottaa tekemään kaikki kotityöt? Mene vapun kunniaksi lakkoon.

Vierailija
6/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mies tekee sitten jatkossa ruokansa itse. Voimaantuneena.

Vierailija
7/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai pese miehen pyykkejä, pese miehen tiskejä ja laita miehelle ruokaa. 

Miehen käytös olisi ok, jos tekisi puolet kotitöistä. Ei lainkaan ok, jos olettaa sinun olevan ilmainen piika. 

Vierailija
8/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin mies tekee sitten jatkossa ruokansa itse. Voimaantuneena.

Siivoaa keittiön aterian jälkeen, pesee pyykit, imuroi ja pyyhkii pölyt, pesee ikkunat ja vaihtaa vuodevaatteet. Kaikki tietysti vain omalta puoleltaan ja osaltaan.

Vierailija
9/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan keskustella siitä työnjaosta.

Vierailija
10/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet näitä voimafantasioissa päriseviä nykynaisia, joten mene ja näytä käytännössä miten se "kyllä nainen pystyy kaikkeen samaan kuin mies" toimii ja lopeta turha ulinasi.

Vierailija
11/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet näitä voimafantasioissa päriseviä nykynaisia, joten mene ja näytä käytännössä miten se "kyllä nainen pystyy kaikkeen samaan kuin mies" toimii ja lopeta turha ulinasi.

Tämähän ei ole se ongelma, vaan ongelma on se, että mies ei pysty samaan kuin nainen, joten naiselle jää leijonanosa hommista.

Vierailija
12/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun autoon jäi talvirenkaat takatalven varalle.

Vierailija
13/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis hyvillä välineillä renkaiden vaihto sujuu aika helposti. Siihen pystyy niin yli 70v anoppini kuin 20v tyttärenikin. Ei se ole ongelma naisille. 

Ongelma tässä tapauksessa on se, ettei aloittajan mies suostu tekemään mitään yhteiseksi hyväksi. Ei ilmeisesti kotihommissa eikä siis autojenkaan suhteen. Eli mies on kuollutta painoa koko suhteessa. 

Vierailija
14/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja vaihdata autoliikkeessä.

Vierailija
15/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis hyvillä välineillä renkaiden vaihto sujuu aika helposti. Siihen pystyy niin yli 70v anoppini kuin 20v tyttärenikin. Ei se ole ongelma naisille. 

Ongelma tässä tapauksessa on se, ettei aloittajan mies suostu tekemään mitään yhteiseksi hyväksi. Ei ilmeisesti kotihommissa eikä siis autojenkaan suhteen. Eli mies on kuollutta painoa koko suhteessa. 

No sinne vain tekemään siitä! HUS HUS! Kerran niin helppoa tuntuu olevan.

Vierailija
16/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo vaihdettu. Ja joo, nyt kun on tehokkaat välineet, niin helppoa se on. Ihan naisvoiminkin. 

Vierailija
17/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja vaihdata autoliikkeessä.

Tämä on itse vaihtamiseen vaihtoehto. Mies sitten joko kokonaan pihalle, tai ainakin loppuu miehen passaaminen kokonaan. Jos ei osaa laittaa ruokaa tai pestä pyykkiä, menee töihin ja ostaa palvelut. 

Vierailija
18/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit/pyytäisit, että mies vaihtaisi renkaat myös sinun autoon. Jos mies sanoo ettei vaihda niin mieti tarkkaan mitä teet jatkossa. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä olisi miehen perustelu miksei vaihda.

Vierailija
19/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on helppoa kun sen osaa ja on oikeat välineet. Ei tarvitse voimaa eikä varsinkaan penistä missään työvaiheessa. Monet kyllä tekevät väärin koska eivät käytä momenttia.

Vierailija
20/44 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero mokomasta äijänkuvatuksesta! Mun mies vaihtoi tänään mulle renkaat ja aina vaihtaa, mä teen hälle hyvää ruokaa, pyykkään kaikki pyykit. Välillä vähän marmatan jostain sotkemisesta, mutta kiitän kun hän aina auttaa minua. Pitää olla vastavuoroisuutta, yhteinen vanhuus menossa 45 v. liitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi