Voi elämä toi Maria tosta Iholla sarjasta
Mä ymmärrän kaikkia,mä tykkään ymmärtää kaikkia. Voi ovimattoa
Kommentit (99)
olisi nyt vähän valaissut kriisiä..Pettäminen tietysti.
oon itse just samanlainen! Ymmärrän aina kaikkia ja sit joudun itse kärsimään siitä.
Voihan se olla jotain paljon pienmpää, tyyliin vegaani söikin hampurilaisen tai pelihimoinen tuhlasi talonrakennusrahat tms.
olisi nyt vähän valaissut kriisiä..Pettäminen tietysti.
anteeksipyyntö tapahtuneesta pettämisestä.
Mä olen varmaan aika samanlainen. Liian kiltti ja yritän aina märtää muita. Joskus ihan tahtomattakin. Vältän aina viimiseen asti konflikteja. Se ei silti tarkoita että olisin joku kynnysmatto. Jotkut ihmiset on vaan liian kilttejä, mutta ilman meitä tää maailma ois vielä paskempi paikka.
Se oli melkeimpä käsin kosketeltavissa, oli niin surullinen. Poika on suloinen kuin mikä.
Mikä Sika tuo Reinopelle on!!!
Voi että voi olla kusipää mies! Vaimo, lapsi ja toinen lapsi tulossa, huh huh!
Näitte miten paha olo sillä oli. En voi ymmärtää teidän kaltaisia ihmisiä. Onneksi ei tarvitsekaan. Jos Maria ymmärtää kaikkia se on sekä vahvuus että heikkous. Heikkouksia on jokaisella, teilläkin.
Ehkä siksi, että näen itseäni hänessä jonkin verran. Ja suloinen lapsi. Eikö ketään muuta häiritse sen Marian äidin tyyli puhua tyttärelleen?
Aitoa oli suru. Oikein riipaisi katsella.
ja katsoo miestään vieläkin melko ruusuisten lasien läpi. Eihän toi niitten eka poika ole edes kuin vasta vuoden ikäinen.
kun ne kaikki ton ällötyksen panemat naiset ilmoittautuisi. Niitä varmaan riittää. Mutta voi olla, että kun toi äijä on niin haukuttu, niin ei kukaan kehtaa enää myöntää maaneensa sen kanssa :)
Haluaisit itsekkin olla yhtä kaunis, lahjakas ja miellyttävä. Mutta kun et ole! Vaan plösö katkera av-mamma. Nobody!
Mäkin haluaisin, että mulla ois paljon rahaa, hieno talo, olisin kaunis arkkitehti ja mulla ois noin suloisia lapsia.
Mutta tasan ei mene onnenlahjat. Ap sun täytyy opetella elämään sen tosiasian kanssa.
Ja mitä tuohon sössöttämiseen tulee, niin jotkut teistä varmaan muistaa tv-sarjan Seventees?
Siinä oli se Etelä-Amerikasta tullut poika. Sehän sössötti myös just noin. Ja espanjahan oli hänen äidinkielenään.
Jaahas, no olipas "yllätys" että Reino on pettänyt. Jätkällä oli sitten tällä kertaa ihan munaa kertoa se ääneen vaimolleen. Tunnen henkilön joka pannut Reinon kanssa keikan jälkeen. Ja tämä on tapahtunut jo ennen tuota tv-ohjelman tapausta ja ihan eri kaupungissa kuin mitä ohjelmassa puhuttiin. Mitäpä muutakaan tekemistä muusikoilla on kuin panna joka keikan jälkeen eri muijan kanssa?
Itse olisin heittänyt tuollaisen jätkän jo aikoja sitten pihalle. Mieluummin yksin kuin huonossa avioliitossa. Maria on oikeasti liian kiltti ja hyväuskoinen ja kestää kaiken kieltä purren. Tuollaiset miehethän käyttäytyvät sitä paskamaisemmin mitä enemmän heille sallii ja yrittää ymmärtää. Jos ei ikinä osaa sanoa tai antaa takaisin, eivät asiat mihinkään myöskään muutu.
Reino sanoi Me Naiset lehden haasttelussa, että hänestä saa hirrveen huonon kuvan ohjelmassa. no niin saaakin, mutta löytyy tuollaisia samnlaisia parisuhteita joka kaupungista.. silti en hyväksy pettämistä! exäni teki sen odottaessani lastamme. onneksi jäi kiinni niin jätin sen mulkeron. eikä meistä muutenkaan olisi tullut mitään.
Kun et ymmärrä että kaikki eivät ole samalaisia. Toiset on pehmoja, toiset koviksia, toiset itsenäisiä jne.
Ja on hienoa että tunnistaa itsesääm "viat".