Voi elämä toi Maria tosta Iholla sarjasta
Mä ymmärrän kaikkia,mä tykkään ymmärtää kaikkia. Voi ovimattoa
Kommentit (99)
Lähinnä varmaan ärsytti se lässyttävä puhetapa.
Tänään ja jo eilen ajattelin että voikun mäkin olisin noin rauhallinen. Tänään mä jopa kadehdin sitä taitoa mikä sillä on jättää murheet ja surut taka-alalle. MÄ en ole yhtään tuollainen, mä olen niin tulta ja tappuraan että välillä itseänikin hirvittää.
Mä tykkään siitä Mariasta.
ennen kaikkea se miten Reino puhuu vaimolleen, hokee vittua kokoajan (eilinen jakso) vaikkei vaimo edes sanonut mitään ihmeellistä saati korottanut ääntä. Hermot kireellä mutta pitääkö kirollia kokoajan??!! Se kuinka kunnioittamattomasti Reino puhuu niin eipä tule yllätyksenä ettei kunnioita sitä vähääkään eli menee pettämään vaikka vaimo raskaana ja joutuu kestää tollasta kakara aviomiestä!!!
Maria, lähde lätkimään vielä kun voit!
kyllähän kaikkien ihmisten tekoja voikin ymmärtää, kuten maria sanoo, ja on hienoa, että yrittää tehdä niin, mutta eihän se tarkoita sitä, että pitää sietää mitä kohtelua tahansa (en puhu tuosta reinosta vaan yleensäkin)- mä olin ennen samanlainen ja minusta se kaikkien ymmärtäminen johtuu siitä, että ei ole omaa minää, tai se ei ole tarpeeksi vahva, niin sitten ei paskatkaan asiat tunnu niin pahoilta, kun on joku suojakerros päällä, joka järkeilee ja rationalisoi kaikelle selityksen. Ja on helpompi olla sellaisten ihmisten kanssa, joilla taas on hyvin vahva minä, tuntee ehkä olevansa elossa enemmän, ja sitten tulee riippuvaiseksi siitä elossa olemisen tunteesta ja "vahvasta" miehestä. On omituista, että tällaiset ihmiset päätyy yhteen, koska sitä vahvaa ärsyttää toisen heikkous ja heikkoa ahdistaa vahvan kohtelu.
kanssa naimisissa. Eli ilkeämpi voisi sanoa "sitä saa mitä tilaa." Tietysti naiset aina uskovat, että juuri minua se mies ei petä. Mutta pakko sanoa, että Maria saa minunkin sympatiani. Varmaan kasvatusta voi paljolti syyttää siitä, että hänestä on tullut vähän lapsenomainen. Reino on vastenmielinen ja vaikuttaa narsistilta.
En kyllä uskoisi Reinolla olevan vientiä jos olisi tavis. Hänen onnensa julkkiksena on että saa pesää.
Komeus on katsojan silmissä, ja karismaa on ja ilmeisesti myös iso mulkku :D
kun koko mies on yhtä mulkkua! Mä en koskis pitkällä tikullakaan noin rumaan äijään!! Kauhea mikki-hiiri, rimpula käsi.
ihasuttava mies ole.
Katsokaa vaikka seuraava:
http://www.katsomo.fi/?progId=112216&itemId=44967
Eihän sen Reinon kanssa kukaan ei-kiltti olisikaan. Niinhän se menee, että mitä vaikeampi on toinen osapuoli, sitä kiltimpi ja alistuvaisempi pitää olla sitten sen toisen. Meinaan jos vähänkään pidempiaikaista suhdetta meinataan ylläpitää.
Maria on varmasti äitinsä osalta tottunut siihen, että häntä pompotellaan ja puhutaan rumasti. Siten tuollainen Reinon vittu-perkele-saatana -tuittuilu on vain kotoista. Siihen kun on tottunut.
Kiltteys ja positiivisus ovat hyviä asioita. Mutta se ei automaattisesti tarkoita kynnysmattoutta kuten tässä Marian tapauksessa nyt valitettavasti kyllä on. Kiltti ja positiivinen saa olla mutta ei mikään tyhmä, jonka yli voi jyrätä mennen tullen. Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata puolensa pitää.
Minusta siinäkään ei ole mitään tavoiteltavaa, että osaa aina peittää kaikki negatiiviset tunteensa ja esittää iloista. Kyllä myös lapsi saa nähdä, että äitiä välillä suututtaa tai surettaa. Elämäähän se on.
Ei voi uskoo että mies ois niin hävytön että pettäis tuossa tilanteessa. Epäilen höpöheinää tai vastaavaa.
Voi miten maailmassa on vielä jäljellä tuollaista viattomuutta! Ja nyt minä paska vielä menen ja rikon sen: juuri TUOSSA tilanteessa ne miehet herkimmiten pettää. Nähty on.
kattonu tätä tuota jaksoo, mutta musta tuo Maria on ärsyttävä :D tai siis no ei itessään oo ärsyttävä, vaan sen puhetapa. Se lässyttää tai puhuu sillee lapsen äänellä puhuu ja jotenkin sillee ärsyttävästi. :D
reino antanut marialle edes suunvuoroa ja koitti nolata häntä "pääseepähän mariakin joskus telkkariin". tsiisus tota reinoa, varmaan mollaa vaimoaan aina eiä koskaan tule häntä kunnioittamaan!
kattonu tätä tuota jaksoo, mutta musta tuo Maria on ärsyttävä :D tai siis no ei itessään oo ärsyttävä, vaan sen puhetapa. Se lässyttää tai puhuu sillee lapsen äänellä puhuu ja jotenkin sillee ärsyttävästi. :D
Lue oma tekstisi, yhtä ärsyttävää luettavaa sillee ja jotenki sillee..
ihan niinku mä 4 v sit.
Mä kadotin itseni. Mies oli mua 5 v nuorempi ja petti alusta asti, pahin narsisti ikinä.
Liioitteli esim työnsä, oli niiiin tärkeä "henkivartija" että ihan piti laittaa osoite jne salaiseksi. Matkusti Kiinaan työmatkalle mut se olikin lomamatka kun petti mua, eli nainen mukana.
Yhen naisen kans lupas muuttaa yhteen ja oli jo aika sovittu pankkiin: nainen siellä pankissa istu yksin, miestä ei kuulu. Ja kun piti laittaa nimi alle papereihin olikin kaikkea syitä miks ei voikaan.
Toisen kans tilas sormukset nimillä ja kun kultaseppä soitti ei vastannu puhelimeen.
Jne jne... oliskohan siis lopulta 4 naista yhtaikaa ja etsi samalla uusia netissä mm fb.
et varokaa vaan, hesalainen yh-isi ;)
Jos tuollainen uutinen läimästään päin korvaa ihan puskasta, niin reaktio olis voimakkaampi.
Uskomatonta miten nainen pystyy kokoamaan itsensä tuossa tilanteessa ja näyttelemään iloista. Toivottavasti äijä tajuaa että ei ole vaimonsa rinnalla mikään muu kuin täys paska.
kaikki ihailevat sitä, että ei näytetä eli koeta tunteita vaan tungetaan ne jonnekin sielun pimeimpään sopukkaan? Mitä sitten tapahtuu, kun ne kaikki patoutuneet tunteet pääsee valloilleen? Tai miten se vaikuttaa esim. lapsiin, että vanhemmalla ei ole tunteita? Ja en nyt puhu tästä mariasta kun en häntä tunne, vaan siitä, että tunteettomuus on joku hyve.
Paska jätkä todellakin tuo Reino. Koko ajan tuntuu hänellä olevan jokin kovan kundin rooli päällä. Välillä osoittaa tiedostavansa kameran läsnäolonkin, mutta haukkuu silti vaimoaan. Ja nyt sitten meni vielä pettämään häntä. Ei todellakaan ole ansainnut tuollaista upeaa perhettä.
En pysty samaistumaan elämäntilanteeseen, oon vasta päälle parikymppinen, mutta Maria on minusta tosi symppis. Ensiksi vähän ärsytti tosiaan hänen puhetapansa ja se, ettei hän puolustautunut mitenkään miehensä tölväyksiä vastaan - tämä antoi hänestä hieman "yksinkertaisen" kuvan. Olen itse äkkipikainen ja kova siinä mielessä, etten voisi sietää tuollaista tölvimistä.
Mutta nyt kun on tavallaan tutustunut häneen paremmin, hän tosiaan on kiltin, aidon ja vilpittömän oloinen, sellainen joka ei tee kärpäsellekään pahaa. Tuli itsellekin itku siinä kohtaan, kun katsoivat vauva-albumia. Miksi maailma ei arvosta kilttejä ihmisiä? Miksi pitää olla kova, ettei vaan pidettäisi ärsyttävänä ja lapsellisena "sössöttäjänä" ja hyväksikäytettävänä kynnysmattona?
Ei pysty. En tiedä kumpi oli ärsyttävämpää: lässytys vai sen ukon v-mäinen jatkuva kiroilu ja puhetyyli jopa lapsen aikana ja ne vielä lisääntyy huh.
Kuinka kauan tää stalkkerien unelmasarja vie ohjelmatilaa?
Ja mun mielestä siinä tuo Reino oli ihan ok vaimoaan kohtaan. Sanoihan se häpeävänsä kovasti niitä juttuja, mitä kuvatessa teki ja miten käyttäytyi ja puolusti vaimoaan esim sen taloprojektin suhteen. Ehkä se ei olekaan täysin kusipää apina, vaan oikeasti tunne-elämän omaava ihminen. Näin toivon ainakin. Maria puolestaan on ihana ja sympaattinen ihminen, jolle toivon kaikkea hyvää.
Toivottavasti lapset perivät äitinsä ihanuuden. Saattaa vaikka maailma pelastua.
Maria oli ihana, voi kunpa heräisi ja pääsisi irti tuosta ääliöstä.
Miksi maailma ei arvosta kilttejä ihmisiä? Miksi pitää olla kova, ettei vaan pidettäisi ärsyttävänä ja lapsellisena "sössöttäjänä" ja hyväksikäytettävänä kynnysmattona?
Minä kyllä arvostan Mariaa. Uhriutuminen on asia erikseen. Silti kiltteys ja kyky asettua yläpuiolelle on aina vahvuutta, ja kovaan vastaaminen kovalla heikkoutta. Minussa Maria ei tosiaan herättä ärtymystä, vaan katseleminen pikemminkin herättää sympatiaa ja saa häpeämään omaa äkkipikaisuuttani. Melkoisia ihmisiä Marialla on elämässään, ohjelman perusteelta äitinsäkin vaikuttaa todella rasittavalta persoonalta.
Joku toinen olisi huutanut, raivonnut, säikäyttänyt lapsen, haukkunut hänen isäänsä ja kehittänyt valtavan riidan. Pahimmassa tapauksessa ottanut lapsen ja eristänyt hänet isästään lopullisesti. Aina muistuttaisi lapselle kuinka isä ei välitä hänestä vaan toiset naiset ovat hänelle tärkeämpiä kuin oma lapsensa.
Mutta ei tämä Maria. Hän puhuu lapselle isästä kauniisti, vaikka on juuri saanut tietää että tämä on käynyt kuksimassa muualla.
Hyvän äidin on Reino lapselleen valinnut, mitään muuta hyvää en tyypin käyttäytymisessä nää.
munaton mies se Reino! Pettää viimeisillään raskaana olevaa vaimoa joka hoitaa esikoistaan kotona kun Reino käy vähän vieraissa, anna mun kaikki kestää mikä ääliö! Muutenkin vaimo herkässä tilassa ja suru oi käsinkosketeltavissa :((